BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huwelijksproblemen Jaap en Rachel - Diner Terror en RansJaap - deel 3

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 04 mei 2008 - 04:07   quote  deeplink  
Het getrouwd stel Jaap en Rachel (Ricardo) hebben huwelijksproblemen en na een romantisch dinertje leidt dit uiteindelijk tot heftige terror tegen elkaar!

bekijk eerst:
deel 1 - romantisch dineren met RansJaap
deel 2 - terror tijdens het diner

deel 3 - terror in de tuin:

En helaas kon Huub het weer eens niet verkroppen dat hij geen tv moment kan scoren dus probeert hij de boel te bagatelliseren.
Zielig Huub, erg zielig!

uitgelicht stukje:

en oh wonder oh wonder, Jaap ligt 's avonds in bad en Huub komt even binnen en wie probeert er weer de credits op te stijken??

quote:
"we zijn best creatief zo met z'n vijven he??"

Huub kwam in het hele verhaal niet voor, dus dan tel ik Jaap, Ricardo, Brian, Amanda en Claire...
WEER EEN LEUGEN VAN HUUB!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Boudewijn --
tg3
 tg3 - zondag 04 mei 2008 - 14:40   quote  deeplink  
wat een zzieligerd die huub ....je wint er toch geen miljoen euro mee......nou jaapie je fanbase neemt echt wel toe ...dus het kan zijn dat je er wel een miljoen mee wint..........laat die stinkkabouter maar kletsen moest ff alle fun eruit halen maa rneit gelukt jaap heeft je door ..verpest me tv moment niet
grissom
 grissom - zondag 04 mei 2008 - 14:49   quote  deeplink  
Wat een zielige onderkruipsel zeg,jaloezie druipt er gewoon vanaf.En jaap heeft hem zeker door.
Elske
 Elske - zondag 04 mei 2008 - 15:06   quote  deeplink  
het lopie van Huub in filmpje 2 is nog vrouwelijker als dat van Ricardo !!!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huwelijksproblemen Jaap en Rachel - Diner Terror en RansJaap - deel 3

0.0049748