BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda en Brian ondernemen actie!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - zondag 04 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Amanda en Brian ondernemen actie!

Brian en Amanda zijn er vroeg bij deze ochtend. De Antilliaan maakt zijn vriendinnetje wakker zodra hij zijn ogen open heeft en ze kleden zich aan. Dan vertrekken de twee naar het kantoor en nemen plaats achter de computer. Dan wordt duidelijk waarom ze zo vroeg uit de veren zijn. Gisteren hebben de twee liefjes besloten dat ze Claire een album vol pikante foto's van Huubs avontuurtjes cadeau willen doen omdat ze er nog steeds niet over uit kunnen dat de Tilburgse echt in haar huwelijk gelooft. Heel wat foto's passeren de revue en ze worden zorgvuldig geselecteerd. "Hij is al lelijk, maar hij trok toen een hoofd, echt niet normaal", spreekt Amanda ongelovig uit. We zijn benieuwd welke plaatjes Claire allemaal onder ogen gaat krijgen!

bron: tien.tv
grissom
 grissom - zondag 04 mei 2008 - 10:55   quote  deeplink  
Oh dat word lachen mensen.
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 10:56   quote  deeplink  
ik geniet nu al haar gezicht die ze zal trekken
zo veel liefden van huubje
kan geven
hij is te erg voor worden
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 10:59   quote  deeplink  
Ja maar Brain heeft ook Jaapio zijn aantekeningen ook gelezen of heb ik dat mis???
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 11:00   quote  deeplink  
raymond,alias headliner waarom maak jij nog filmpjes over huub als je zo een hekel aan hem heb.
in mijn ogen ben je net zo een vieze rat als die andere van het hokje want hij kan in jou ogen ook niets goed doen.ik hen gisteren ook al over je geschreven dat je van mij de pl....s kan krijgen

jeetje wat een taal weer op de hubisten site getver
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 11:00   quote  deeplink  
heb ik niet gezien?
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:00 schreef Shandy het volgende:
raymond,alias headliner waarom maak jij nog filmpjes over huub als je zo een hekel aan hem heb.
in mijn ogen ben je net zo een vieze rat als die andere van het hokje want hij kan in jou ogen ook niets goed doen.ik hen gisteren ook al over je geschreven dat je van mij de pl....s kan krijgen

Shandy goedemorgen,

Wat bedoel je hiermee als ik vragen mag???
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:00 schreef Shandy het volgende:

blijf dan maar lekker bij nowlive, moet je zien wat ze daar over alle bewoners schrijven en foto's plaatsen over en van alle bewoners, uitgezonderd onze lieve heer Hubertus van Ballegooijen en mevrouw van Ballegooijen.
Te smerig voor woorden, dus twijfel niet : terug naar nowlive.....
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 11:07   quote  deeplink  
of ze op de pro huub geen filmpjes van brian neer zetten
en nog het ergste het zijn nog in me kaar gezetten filmpjes
dus waar klaag je over shandy
janeke
 janeke - zondag 04 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
now live is lowlive is huubjes live
is allemaal woef woef blaf blaf
SMS DE LAASTE DAG
SMS AMANDA NAAR 3040.
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 11:15   quote  deeplink  
heb ik al gedaan
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:15 schreef kinderen het volgende:
heb ik al gedaan
Jaap mag toch ook wel, Janneke
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 11:20   quote  deeplink  
tuulijk mag jaap ook ook een toper
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:06 schreef tino het volgende:

[..]

blijf dan maar lekker bij nowlive, moet je zien wat ze daar over alle bewoners schrijven en foto's plaatsen over en van alle bewoners, uitgezonderd onze lieve heer Hubertus van Ballegooijen en mevrouw van Ballegooijen.
Te smerig voor woorden, dus twijfel niet : terug naar nowlive.....
haha dat schreef ik niet heb ik van nowlive geplukt zo gaan ze daar nl met mensen om dit post je toch gewoon niet.
daarom post ik nooit meer op nl wat ze daar neerknallen pfffffff

Sorry voor onduidelijkheid maar ik poste het niet
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 11:30   quote  deeplink  
maar het staat er toch wel !!!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 11:32   quote  deeplink  
ja het staat er zodat het duidelijk is wat ze daar posten over onze headliner is toch niet normaal dat het zomaar mag daar.

en sorry hoor ik wou niet laten overkomen dat ik het schreef vind het juist gods geklaagd dat het daarop staat. en mag blijven staan grrrr
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
laat maar ff ik poste het onhandig excuus en ben geen huub fan verre van dat ben voor brian en zeker geen low liver ben juist tegen zulke posten
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:34 schreef Shandy het volgende:
laat maar ff ik poste het onhandig excuus en ben geen huub fan verre van dat ben voor brian en zeker geen low liver ben juist tegen zulke posten
Ach weet je wat het is ze beschuldigen Boudewijn voor alles neem nou die voorbeeld van dat condoleance register vooor Barbie ze wisten toch ook voor honderd procent dat Boudewijn dat gedaan had
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 11:43   quote  deeplink  
ja heb ik mee gekregen daarom gooide ik die post erook op juist om wat ze over hem schreven maar het stond er onhandig de laaste zin was alleen van mij!!!!!!!!

ik ben soms onhandig met me post sorry was drie dingen te gelijk aan het doen en wou geen naam van de poster erbij zetten want ik ga me niet verlagen naar hun nivo, maar degene lees duidelijk wel hier. nu weet degene hoe ik erover denk. wat ze daar erop gooit is onder het normale gezonde nivo.

je kan ook normaal je mening geven maar nee daar moet het weer grof en aanvallend bah
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:43 schreef Shandy het volgende:
ja heb ik mee gekregen daarom gooide ik die post erook op juist om wat ze over hem schreven maar het stond er onhandig de laaste zin was alleen van mij!!!!!!!!

ik ben soms onhandig met me post sorry was drie dingen te gelijk aan het doen en wou geen naam van de poster erbij zetten want ik ga me niet verlagen naar hun nivo, maar degene lees duidelijk wel hier. nu weet degene hoe ik erover denk. wat ze daar erop gooit is onder het normale gezonde nivo.

je kan ook normaal je mening geven maar nee daar moet het weer grof en aanvallend bah
Shandy maakt niet ik ben ook soms onhandig en te snel met typen .
Maar goed weet je wat ik zou doen ik zou me energie niet meer in NOWFUCKINGLIVE stoppen echt niet ik bedoel kijk wat van hun naar hier toe komt om ons aan te vallen dan ben je toch ziek.
Deze mensen liegen hebben zoveel fantasie het verhaal van Brain die kikker twee keer wat in zijn drinken zou gedaan hebben . Het verhaal over Amanda's moeder .
Het verhaal over Brain zal op 12 mei eruit moeten.
Condoleance verhaal en het verhaal dat butler Tommie een neefje van Brian zou zijn dat komt allemaal van hun af omdat ze in hun BOVENKAMER GEWOON NIET ZUIVER TIKKEN.
Weet je het mooiste is dat ze hier komen ik moet er gewoon om lachen is gewoon triest dat ze denken dat ze met die onzin waar zij in geloven ons kunnen doen geloven dat Kikker de man is sorry hoor NOOIT
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 12:06   quote  deeplink  
das\ waar merthy maar laten ze dan niet steeds boudewijn van dingen beschuldigen das beetje vage rot streken!!!!!!!!!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:06 schreef Shandy het volgende:
das\ waar merthy maar laten ze dan niet steeds boudewijn van dingen beschuldigen das beetje vage rot streken!!!!!!!!!!
Dat klopt wel dat is ook vervelend .
Maar je kan het natuurlijk ook zien dat ze gewoon niet anders kunnen en gewoon hele zielige mensen zijn toch meer dan dat zijn ze niet?
Je hebt toch gezien die twee vrouwen die langs waren gekomen van nowfuckinglive wat voor soort mensen dat zijn dat zegt toch meer dan genoeg
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 12:09   quote  deeplink  
maar goed we gaan weer verder met de goudenkooi laat de bagger maar daar .
en het weer is top dus we kunnen genieten vd zon
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
whoeha das waarn en ook ook ooit on stream iemand met een kapotte jas enz en daar geen grote mond eerder een stil geval:p
Jacqueline_
 Jacqueline_ - zondag 04 mei 2008 - 12:11   quote  deeplink  
of je zelf adoptie moeder nemen toe eigenen over een volwassen persoon hihi
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:09 schreef Shandy het volgende:
maar goed we gaan weer verder met de goudenkooi laat de bagger maar daar .
en het weer is top dus we kunnen genieten vd zon
Juist ja zit ook heerlijk in de tuin met me laptop geniet van de zon en de stream lol hahaha
Caroline
 Caroline - zondag 04 mei 2008 - 12:22   quote  deeplink  
Ach weet je, ik denk dat negeren van posten van nowlive gewoon het makkelijkste is. Op het moment dat je erop in gaat hebben ze hun zin en komen er steeds meer. Ik zou zeggen, gewoon doorscrollen, laat ze tegen zichzelf lullen.
mezelf
 mezelf - zondag 04 mei 2008 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:13 schreef janeke het volgende:
now live is lowlive is huubjes live
is allemaal woef woef blaf blaf
SMS DE LAASTE DAG
SMS AMANDA NAAR 3040.
JJJJJAAAAAAAAAAAAAAAA da is ok evht nie dus sms Huub naar 3040 nog een keer HUUB naar 3040
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:22 schreef Caroline het volgende:
Ach weet je, ik denk dat negeren van posten van nowlive gewoon het makkelijkste is. Op het moment dat je erop in gaat hebben ze hun zin en komen er steeds meer. Ik zou zeggen, gewoon doorscrollen, laat ze tegen zichzelf lullen.
Juist Caroline is het beste heb je ze meer mee
Caroline
 Caroline - zondag 04 mei 2008 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:23 schreef Merty het volgende:

[..]

Juist Caroline is het beste heb je ze meer mee
Weet je wat grappig is als al die nowlive mensen hier komen zieken???? Dat Sly moet oppassen dat dit dadelijk niet de grootste DGK site wordt.
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:27 schreef Caroline het volgende:

[..]

Weet je wat grappig is als al die nowlive mensen hier komen zieken???? Dat Sly moet oppassen dat dit dadelijk niet de grootste DGK site wordt.
Ja geweldig toch ik vind zo leuk en gezellig kom maar erbij one big fam.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 04 mei 2008 - 12:30   quote  deeplink  
ze moeten mensen van nowlive hier geen toegang verlenen....bannen die hap!!
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:30 schreef Dragon het volgende:
ze moeten mensen van nowlive hier geen toegang verlenen....bannen die hap!!
Nee juist niet is toch gezellig dan kan lezen hoe belachelijk ze zich zelf maken ik lach me stuk hier altijd als ik lees wat ze schrijven heb jij dat dan niet Dragon??/
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 11:32 schreef Shandy het volgende:
ja het staat er zodat het duidelijk is wat ze daar posten over onze headliner is toch niet normaal dat het zomaar mag daar.

en sorry hoor ik wou niet laten overkomen dat ik het schreef vind het juist gods geklaagd dat het daarop staat. en mag blijven staan grrrr
oke Shandy !!!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 04 mei 2008 - 12:33   quote  deeplink  
uhmmmmmzz.....soms wel ja hahahaha! Nu je dat zegt....uhmmmzzz valt me wel op, wanneer ze dan worden aangesproken....blijven ze een poosje weg hahaha!
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 12:35   quote  deeplink  
Dat is inderdaad waar, Dragon. Ik heb vanochtend Pauline van repliek gediend, en sindsdien hebben we niets meer van haar vernomen.
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 12:35   quote  deeplink  
ja, maar waar is ons "Frenske" van de Vinkenslag toch gebleven, sinds mijn vakantie heb ik niets meer van hem gezien (misschien verstandig geworden ???)
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:35 schreef tino het volgende:
ja, maar waar is ons "Frenske" van de Vinkenslag toch gebleven, sinds mijn vakantie heb ik niets meer van hem gezien (misschien verstandig geworden ???)
Wie is dat?
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 12:38   quote  deeplink  
een huub fan en anti amanda die altijd commentaar leverden over de "ratten"
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 04 mei 2008 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:38 schreef tino het volgende:
een huub fan en anti amanda die altijd commentaar leverden over de "ratten"
Volgens hem is hij geen Huubfan.
Maar als je zijn eerdere posten leest ???
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 04 mei 2008 - 12:41   quote  deeplink  
of misschien undercover met een andere naam, kan ook he ;-)
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 12:41   quote  deeplink  
Hee, Mrs. B! Nog gezellig geweest met Frans-06? (Grapje!)
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 12:55   quote  deeplink  
weet je wel wat ik ook zo grapig vond
toen jaap gisteren vertelden aan huub en claire dat hij ging eeten met zijn vrouwtje
toen zij huub top dan kom ik de tafel om gooien is goed zij jaap
en wat gebeurt er jaap dee het zelf
huub beledig wand nu had hij geen tv momend zielig he
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
ik denk dat huub ze waaren haard nu wel heb laaten zien
gewoon triest voor worden
en dan ook nog zegen moet van de regie
nee hubje je bend door de mand gevallen
je bend gewoon nobardy
stacy1974
 stacy1974 - zondag 04 mei 2008 - 12:58   quote  deeplink  
ze beginnen op nl nu toch wel bang te worden van deze site zelfs bij het nieuws beginnen ze er al over.Mensen het ligt er allemaal zo dik boven op, je kan het vergelijken met een site eigenaar die roept dat wij een Huub site zijn en vindt dat er te negatief over Brian en Amanda geschreven wordt en zelf met haat en zielige wantoestanden bezig is. We kennen toch allemaal de uitdrukking “soort zoekt soort”.
ja hij kan het echt niet hebben dat hier normale mensen posten en dat er steeds meer mensen overlopen hierheen.
straks zit hij met 500 leden en hiet 10.000.dan wordt het de grootste mislukking van het jaar van de site van geen leven in het guiness book of records
boudewijn ga lekker zo door .we genieten van de rust hier en ach die enkeling die hiet komt jennen gewoon bannen.
kinderen
 kinderen - zondag 04 mei 2008 - 13:03   quote  deeplink  
stacy1974
helemaal met je eens ik kom niet een meer op nowlive
al weeken niet meer dus ik ben blij met boudewijn topper
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 04 mei 2008 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 12:41 schreef draakje het volgende:
Hee, Mrs. B! Nog gezellig geweest met Frans-06? (Grapje!)
Ik kijk wel uit, ik heb een reputatie om aan te denken. whaaa
Getver, wat die stumper allemaal niet schrijft en in zijn hoofd haalt.
tino
 tino - zondag 04 mei 2008 - 13:09   quote  deeplink  
ik heb het uitgeprobeerd op nl enige weken geleden, voor de gein, na twee negatieve "kabouteropmerkingen" hahahaha helaas in de ban, tot op heden.
stelletje ballengooijers daar....
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 13:37   quote  deeplink  
Ow NL kan wel in het Guinessbook als het forum met de meest slapende accounts.
Tijdens het hackersverhaal (wat ik ook niet geloof) waren alle accounts pleite en iedereen moest zich opnieuw inschrijven. Wat schetst mijn verbazing toen ik een keertje verkeerd inlogde? Dat ik er dus wel drie keer opsta en mijn dochter ook.
Ja zo kom je wel aan zg zoveel leden, ik heb het nog gemeld, maar men liet het zo.
Mrs.B@headline
 Mrs.B@headline - zondag 04 mei 2008 - 13:39   quote  deeplink  
Ik kwam tot de ontdekking dat ik als VIP geregistreerd sta.
Ik ben nooit VIP geweest.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Amanda en Brian ondernemen actie!

0.0053710