|
|
seya@headliner
|
|
|
Maar even terugkomen op het topic-onderwerp, ik kan wel raden hoe Claire gaat reageren. Cynisch en laconiek. Daar krijgen ze geen lol van helaas. Claire is nog erger dan een stoeptegel, die al geen iq heeft, maar ze laat gewoon over zich heen stampen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als Huub erbij is zal ze niet actief meedoen. Moet je eens opletten als Huub er niet is,dan is ze heel anders zelfs leuk. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Die hela-hola-meeroepers van NL mogen hier wel komen hoor. Gaan vanzelf weer weg omdat ze het inhoudelijk toch niet kunnen volgen. Brian en Amanda moeten trouwens niet een boek maken maar dagelijks die foto's door heel het huis hangen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 12:58 schreef stacy1974 het volgende:ze beginnen op nl nu toch wel bang te worden van deze site zelfs bij het nieuws beginnen ze er al over.Mensen het ligt er allemaal zo dik boven op, je kan het vergelijken met een site eigenaar die roept dat wij een Huub site zijn en vindt dat er te negatief over Brian en Amanda geschreven wordt en zelf met haat en zielige wantoestanden bezig is. We kennen toch allemaal de uitdrukking “soort zoekt soort”. ja hij kan het echt niet hebben dat hier normale mensen posten en dat er steeds meer mensen overlopen hierheen. straks zit hij met 500 leden en hiet 10.000.dan wordt het de grootste mislukking van het jaar van de site van geen leven in het guiness book of records boudewijn ga lekker zo door .we genieten van de rust hier en ach die enkeling die hiet komt jennen gewoon bannen. Wat schrijven ze dan over Headliner? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 13:39 schreef Mrs.B het volgende:Ik kwam tot de ontdekking dat ik als VIP geregistreerd sta. Ik ben nooit VIP geweest. Dat komt waarschijnlijk vanwege je nick. Die boezemt respect in. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nou hahaha, de enige die hier schelden en jennen, zijn hun eigen leden. De mensen die hier op headliner elkaar gevonden hebben schelden niet eens, het meest erge wat ze hebben geschreven is: kikker en Barbie Maar dat de NL ers die hier komen van repliek worden gediend, omdat ze het maar steeds hebben over ratten, hoeren, criminelen en hoe Amanda later in een bordeel terecht zal komen, vinden ze dus prima! De meest nette fans, die Jaap, Brian en Amanda steunen, zitten hier. En Boudewijn voert een echt no-censuurbeleid, zoals het hoort. Ook de fans van Huub en Claire komen aan het woord en krijgen absoluut geen ban. Alleen een weerwoord, als ze het weer nodig vinden om Brian en Amanda te demoniseren en in een criminele hoek te drukken. Maar ze mogen hier gerust blijven komen, als ze zich maar behoorlijk uitdrukken. Chapeau Boudewijn voor dát beleid! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:00 schreef seya het volgende:[..] Nou hahaha, de enige die hier schelden en jennen, zijn hun eigen leden. De mensen die hier op headliner elkaar gevonden hebben schelden niet eens, het meest erge wat ze hebben geschreven is: kikker en Barbie Maar dat de NL ers die hier komen van repliek worden gediend, omdat ze het maar steeds hebben over ratten, hoeren, criminelen en hoe Amanda later in een bordeel terecht zal komen, vinden ze dus prima! De meest nette fans, die Jaap, Brian en Amanda steunen, zitten hier. En Boudewijn voert een echt no-censuurbeleid, zoals het hoort. Ook de fans van Huub en Claire komen aan het woord en krijgen absoluut geen ban. Alleen een weerwoord, als ze het weer nodig vinden om Brian en Amanda te demoniseren en in een criminele hoek te drukken. Maar ze mogen hier gerust blijven komen, als ze zich maar behoorlijk uitdrukken. Chapeau Boudewijn voor dát beleid! Ben ik met je eens, maar sorry, is geen antwoord op mijn vraag. Wat schrijven ze dan over Headliner? Dat wij zo schelden of zoiets? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:08 schreef draakje het volgende:[..] Ben ik met je eens, maar sorry, is geen antwoord op mijn vraag. Wat schrijven ze dan over Headliner? Dat wij zo schelden of zoiets? Ja poe, ik lees daar niet hoor, maar kan me wel voorstellen, dat ze zoiets schrijven en er zal wel weer een officiele mededeling komen en dan reageren de leden met: owwwwww Sly , wat goed van je! Kots, kots...De grote leider doet niets verkeerd en heeft de almachtige wijsheid in pacht. Als Huub niet wint, plegen ze massaal zelfmoord... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Ik vermoed dat het een andere reden heeft. Maar goed, van mij hebben ze nooit 1€ gehad en zullen nooit krijgen ook. “Ze” wisten wel dat ik de reacties nav de verslagen gebuikte. Ik ben geen sponsor, ook niet geweest.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:12 schreef seya het volgende:[..] Ja poe, ik lees daar niet hoor, maar kan me wel voorstellen, dat ze zoiets schrijven en er zal wel weer een officiele mededeling komen en dan reageren de leden met: owwwwww Sly , wat goed van je! Kots, kots...De grote leider doet niets verkeerd en heeft de almachtige wijsheid in pacht. Als Huub niet wint, plegen ze massaal zelfmoord... Wat schijft Slaai dan zoal in een officieel bericht? Doet ie dat wel vaker als hij zijn volgelingen even wil indoctrineren? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:16 schreef Mrs.B het volgende:[..] Ik vermoed dat het een andere reden heeft. Maar goed, van mij hebben ze nooit 1€ gehad en zullen nooit krijgen ook. “Ze” wisten wel dat ik de reacties nav de verslagen gebuikte. Ik ben geen sponsor, ook niet geweest. Als het geheim is, moet je het zeggen hoor. Maar wat deed je er dan mee? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:23 schreef draakje het volgende:[..] Wat schijft Slaai dan zoal in een officieel bericht? Doet ie dat wel vaker als hij zijn volgelingen even wil indoctrineren? Ja, dat doet hij regelmatig. Met dreigementen over uitsluiting enzovoorts, zoals een echte sekteleider betaamd. Want een sekte-lid is als de dood voor uitsluiting. En hij misbruikt ook zijn macht (19.000 leden) om de regie onder druk te zetten. Ze hebben zelfs een speciaal hoekje gericht aan de regie. Ze houden akties als: de streamers pikken het niet meer en komen met handtekeningen, en komen in radio-uitzendingen om hun misgenoegen kenbaar te maken. Alles om de produktie ertoe te bewegen hun kant te kiezen. Hij zoekt kontakt met familieleden en doet live-verslag van bijvoorbeeld de auto-rit van Claire's familie en weet precies wanneer die arriveert in DGK en dat de broers aan de poort staan. Er wordt op familie ingesproken, er wordt getelefoneerd. Men zoekt via googel en andere kanalen adressen op. De officiele mededelingen zijn er altijd op gericht om te waarschuwen en te indoctrineren. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:24 schreef draakje het volgende:[..] Als het geheim is, moet je het zeggen hoor. Maar wat deed je er dan mee? Nee, het is geen geheim. Mijn studenten de reacties laten analyseren. Het waren zeer bijzondere bevindingen.
Ik ben 1x bedreigd met een proces. Natuurlijk heb ik het niet daarbij gelaten. Je wil niet weten hoe snel het over was en hoe welkom ik was. Toen wilde ik bewijzen dat als ik negatief over Huub zou schrijven, ik geen ban zou krijgen. Mis, dus wel een ban en moest ik 27 studenten trakteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:33 schreef seya het volgende:[..] Ja, dat doet hij regelmatig. Met dreigementen over uitsluiting enzovoorts, zoals een echte sekteleider betaamd. Want een sekte-lid is als de dood voor uitsluiting. En hij misbruikt ook zijn macht (19.000 leden) om de regie onder druk te zetten. Ze hebben zelfs een speciaal hoekje gericht aan de regie. Ze houden akties als: de streamers pikken het niet meer en komen met handtekeningen, en komen in radio-uitzendingen om hun misgenoegen kenbaar te maken. Alles om de produktie ertoe te bewegen hun kant te kiezen. Hij zoekt kontakt met familieleden en doet live-verslag van bijvoorbeeld de auto-rit van Claire's familie en weet precies wanneer die arriveert in DGK en dat de broers aan de poort staan. Er wordt op familie ingesproken, er wordt getelefoneerd. Men zoekt via googel en andere kanalen adressen op. De officiele mededelingen zijn er altijd op gericht om te waarschuwen en te indoctrineren. Ik wist wel dat hij er tot over zijn oren in zat, maar dit gaat wel erg ver. Ik zou echt bang zijn als die griezel mijn e-mailadres had. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:42 schreef Mrs.B het volgende:[..] Nee, het is geen geheim. Mijn studenten de reacties laten analyseren. Het waren zeer bijzondere bevindingen. Ik ben 1x gedreigd met een proces. Natuurlijk heb ik het niet daarbij gelaten. Je wil niet weten hoe snel het over was en hoe welkom ik was. Toen wilde ik bewijzen dat als ik negatief over Huub zou schrijven, ik geen ban zou krijgen. Mis, dus wel een ban en moest ik 27 studenten trakteren. Haha, ik hoop dat ze het eenvoudig hebben gehouden en dat je ze geen etentje had beloofd. Doe je iets met taal of informatieverwerking? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Nou ik heb vernomen dat er never nooit een hack is geweest, er is gewoon een menselijke fout gemaakt met de database. Maar ja leuk toch als ze je zielig vinden, de grootste mond en veel mensen vals beschuldigen en er veel over praten. Maar niet toe geven dat je zelf een fout hebt gemaakt. Want er is geen 1 lid minder hoor na die zogenaamde hack. Alle slapende leden met o posten staan er nog steeds. Kijk af en toe maar op de homepage bij verjaardagen, dan zie je hoeveel er altijd heerlijk liggen te slapen op NL. hihihihi |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 11:25 schreef Shandy het volgende:[..] haha dat schreef ik niet heb ik van nowlive geplukt zo gaan ze daar nl met mensen om dit post je toch gewoon niet. daarom post ik nooit meer op nl wat ze daar neerknallen pfffffff Sorry voor onduidelijkheid maar ik poste het niet maar waarom denken ze daar nou dat ik Raymond heet? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Hahahaha, ach als het beestje maar een naam heeft. Dan kun je ze niet ter verantwoording roepen, want je naam is fout, dat is dus een 'vormfout' |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 13:41 schreef Mrs.B het volgende:Als Huub erbij is zal ze niet actief meedoen. Moet je eens opletten als Huub er niet is,dan is ze heel anders zelfs leuk. dat klopt helemaal, dan doet ze gewoon gezellig mee...
is me al een paar keer opgevallen! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Mag ik even zeggen, dat ik het niveau van schrijven alhier een verademing vind? Ik heb het gevoel in een warm bad terecht te zijn gekomen. Een klein beetje meer verstand en je hebt een geweldig forum. Ik geniet er echt van... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 14:44 schreef draakje het volgende:[..] Haha, ik hoop dat ze het eenvoudig hebben gehouden en dat je ze geen etentje had beloofd. Doe je iets met taal of informatieverwerking? Ribs in Rotterdam. Ik ben een zielenknijper. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dan zou je op NowLive binnen kunnen lopen. Angst voor de mening van anderen, geen eigen identiteit, enzovoorts. Heb je je daar wel eens aangeboden? Slaai lijkt me op jouw vakgebied een heel interessant item. Enne, wat is Ribs? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat ben ik blij dat B en A tenminste actie ondernemen en de streams een beetje levend houden ... |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:22 schreef tg3 het volgende:wat ben ik blij dat B en A tenminste actie ondernemen en de streams een beetje levend houden ... Inderdaad. Streamers moeten het nu echt van Jaap, Brian en Amanda en Rachel hebben. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Let op! Jaap gaat trainen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Neeee, niet trainen. Hoed en bril op. Het is terror time |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
"Het is een plan tegen mij!" "Om me dik te houden!" |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 13:39 schreef Mrs.B het volgende:Ik kwam tot de ontdekking dat ik als VIP geregistreerd sta. Ik ben nooit VIP geweest. iedereen is nu vip op geenleven. dat heeft sly gedaan als bedank je voor zijn cadeau die hij heeft gekregen met zijn verjaardag |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Hahaha Jaap gaat schoonmaakfitness doen! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Hij is echt grappig. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:32 schreef johan13 het volgende:[..] iedereen is nu vip op geenleven. dat heeft sly gedaan als bedank je voor zijn cadeau die hij heeft gekregen met zijn verjaardag poeh poeh |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
huub gaat gelijk weer piano speelen is die weer in beeld brrrrrrrrr |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:32 schreef johan13 het volgende:[..] iedereen is nu vip op geenleven. dat heeft sly gedaan als bedank je voor zijn cadeau die hij heeft gekregen met zijn verjaardag Ach ja, dat kost hem niks, zal maar tijdelijk zijn en tja 22 Mei is al dichtbij, er kwamen toch al geen VIPs meer binnen natuurlijk. Een cadeau voor een forumhouder, omdat hij jarig was. Ik weet niet hoe het werkt, maar wat een adoratie.. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Moet voor Mrs B haar studenten toch een grappig voorbeeld zijn, hoe sekten ontstaan. Overigens ben ik op dezelfde manier begonnen te kijken. Het was voor mij ook een vorm van nieuwsgierigheid, hoe het zou ontwikkelen. Maar ik heb dan ook psychologie als één van mijn belangrijkste vakken gehad tijdens mijn studie. Dat blijft prikkelen. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
@ Seya natuurlijk, dit is voer voor ons. |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
wat is hij goed he ik geniet hier zo van ik leg in een deuk |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 15:39 schreef seya het volgende:Moet voor Mrs B haar studenten toch een grappig voorbeeld zijn, hoe sekten ontstaan. Overigens ben ik op dezelfde manier begonnen te kijken. Het was voor mij ook een vorm van nieuwsgierigheid, hoe het zou ontwikkelen. Maar ik heb dan ook psychologie als één van mijn belangrijkste vakken gehad tijdens mijn studie. Dat blijft prikkelen. Ik ben ook beroepshalve gaan kijken. |
|
|
|