|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Amanda's acteertalent
Brian verstopt de laatste gewichten. Toch vertrouwt hij het niet helemaal, hij is bang dat Jaap het ziet. Daarom stuurt hij Amanda naar het kantoor waar zij hem onopvallend moet afleiden. "Wat is er?", vraagt Jaap als Amanda binnenloopt. "Moet er wat zijn?", acteert Amanda slecht. Jaap kijkt om zich heen en tuurt via de openstaande deur naar buiten. Hij vertrouwt het zaakje niet. Gespannen kijkt Amanda toe en sluit de deur. Ze houdt Jaap nauwlettend in de gaten, maar deze laatste is alweer met zijn gedachten bij de computer. Oef, dat ging maar net goed!
Lekker onopvallend!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
vind dit zo'n goede zin :'' Daarom STUURT hij Amanda naar het kantoor waar zij hem onopvallend MOET afleiden. Klopt helemaal , en als parapapa dat zegt MOET je gehoorzamen mannie!! en als hij zegt blaf MOET je blaffen!! denk erom , anders wordt parapapa heel PARA! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:02 schreef italiangirl het volgende:vind dit zo'n goede zin :'' Daarom STUURT hij Amanda naar het kantoor waar zij hem onopvallend MOET afleiden. Klopt helemaal , en als parapapa dat zegt MOET je gehoorzamen mannie!! en als hij zegt blaf MOET je blaffen!! denk erom , anders wordt parapapa heel PARA! ja hoor als je het lang genoeg zegt wordt het je eigen waarheid ....jou berichten waste of time |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Hihihihi men moet iets bedenken, om het negatief te maken, álles is negatief aan Amanda en Brian....Ik moet er juist om lachen, dat Amanda niet kan acteren. Ook het verhaaltje over Carlos, deugde niet. Ze kan gewoon niet liegen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ach ja misschien kan ze niet goed liegen ..maar in welke wereld is dat een slecht ding ...maakt alleen maar des te duidelijker dat ze het echtst is |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:14 schreef tg3 het volgende:ach ja misschien kan ze niet goed liegen ..maar in welke wereld is dat een slecht ding ...maakt alleen maar des te duidelijker dat ze het echtst is Ja dat vind ik juist zo geweldig aan haar, ze is zo puur. Is ze boos dan is ze boos, is ze verdrietig dan is ze verdrietig, liegen kan ze niet. Ze is eigenlijk de zuiverste uit de gouden kooi |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
iemand die zichzelf ''devil'' noemt, kijk dat vind IK nou zielig! TG3 reageer dan NIET op me!! SMS JAAP naar 3040!!!!! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:19 schreef italiangirl het volgende:iemand die zichzelf ''devil'' noemt, kijk dat vind IK nou zielig! TG3 reageer dan NIET op me!! SMS JAAP naar 3040!!!!! Met het laatste zinnetje ben ik het eens, ik heb gisteren 10 x ge sms t. Voor het eerst van mijn leven, dat ik voor iemand een smsje stuur. Dan meteen de schade maar inhalen. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:20 schreef seya het volgende:[..] Met het laatste zinnetje ben ik het eens, ik heb gisteren 10 x ge sms t. Voor het eerst van mijn leven, dat ik voor iemand een smsje stuur. Dan meteen de schade maar inhalen. ik heb deze keer niet voor de popo gestemd spaar ze op voor de finale en geef ik ze alledrie (B,J en A )stemmen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:28 schreef tg3 het volgende:[..] ik mag reageren op wie ik wil en het is hier geen dictatoriaat ..als je alleen jou soort berichten wilt lezen moet je naar een andere site ...hier mag iedereen typen wat ze willen Ja écht he, daar wordt je niet goed van. Dat zijn ze op een ander forum gewend. Ben je pro dan is het okee, ben je anti, dan mag je niet reageren. En dan krijg je naar alle waarschijnlijkheid een ban! Van mij mag iedereen hier zeggen, wat tie wilt en van Boudewijn ook, dat heet respect! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:31 schreef tg3 het volgende:[..] ik heb deze keer niet voor de popo gestemd spaar ze op voor de finale en geef ik ze alledrie (B,J en A )stemmen Jaaaaa maar dát ga ik ook doen hoor! Ik heb al een bundeltje klaarliggen! Maar ik wilde Jaap even een hart onder de riem steken! (of is het andersom? Een riem onder het hart? hahahaha) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:34 schreef seya het volgende:[..] Jaaaaa maar dát ga ik ook doen hoor! Ik heb al een bundeltje klaarliggen! Maar ik wilde Jaap even een hart onder de riem steken! (of is het andersom? Een riem onder het hart? hahahaha) hahahaha volgensmij de eerste maar weet het niet eens zeker ...k denk dat de een ieder die niet echt interresse had in de popo wel los gaan in de finale ...dus die wordt zeker verrrassend ...vraag me af hoe die 10.000 fanatieke hubisten op gaan tegen 900.000 tv kijkers |
|
|
|
|
italiangirl
|
|
|
als jullie mij zo zielig vinden waarom nemen jullie dan de moeite om op MIJ te reageren en niet op het topic??? want dat jullie niet meer welkom zijn op NL zit jullie heel erg dwars want elk topic wat je hier leest word er wat over gezegd, ik heb mij zo vaak negatief uitgelaten over Huub maar heb nog nooit een ban gehad van NL en hier word beweerd dat als je ook maar iets schrijft in de negatieve zin over Huub dat je een ban krijgt, is dus niet waar! waarschijnlijk omdat jullie met scheldwoorden lopen te gooien daarom krijg je een ban. enne dit forum bestaat ALLEEN maar uit uitgekotste leden van NL dus wees blij anders werd hier nooit gereageerd en bestond dit forum niet eens! |
|
|
|
|
edy
|
|
|
Ook ik heb een ban op NL, omdat ik het met onze grote baas banby Sly niet eens was en je daar geen commentaar op mag hebben. Nu op youtube staan 3 filmpjes daar gaat grote baby weer tekeer. Volgens hem heeft hij geen voorkeur, maar luister maar goed. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:45 schreef italiangirl het volgende:als jullie mij zo zielig vinden waarom nemen jullie dan de moeite om op MIJ te reageren en niet op het topic??? want dat jullie niet meer welkom zijn op NL zit jullie heel erg dwars want elk topic wat je hier leest word er wat over gezegd, ik heb mij zo vaak negatief uitgelaten over Huub maar heb nog nooit een ban gehad van NL en hier word beweerd dat als je ook maar iets schrijft in de negatieve zin over Huub dat je een ban krijgt, is dus niet waar! waarschijnlijk omdat jullie met scheldwoorden lopen te gooien daarom krijg je een ban. enne dit forum bestaat ALLEEN maar uit uitgekotste leden van NL dus wees blij anders werd hier nooit gereageerd en bestond dit forum niet eens! Je bent niet zielig en zeer welkom hier, maar wat er gezegd wrdt over NL is wel waar. Huub-sekte pur sang.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:45 schreef italiangirl het volgende:als jullie mij zo zielig vinden waarom nemen jullie dan de moeite om op MIJ te reageren en niet op het topic??? want dat jullie niet meer welkom zijn op NL zit jullie heel erg dwars want elk topic wat je hier leest word er wat over gezegd, ik heb mij zo vaak negatief uitgelaten over Huub maar heb nog nooit een ban gehad van NL en hier word beweerd dat als je ook maar iets schrijft in de negatieve zin over Huub dat je een ban krijgt, is dus niet waar! waarschijnlijk omdat jullie met scheldwoorden lopen te gooien daarom krijg je een ban. enne dit forum bestaat ALLEEN maar uit uitgekotste leden van NL dus wees blij anders werd hier nooit gereageerd en bestond dit forum niet eens! Sorry hoor, maar ben nog nooit op NowLive geweest en ben van plan dat zo te houden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 18:27 schreef draakje het volgende:[..] Sorry hoor, maar ben nog nooit op NowLive geweest en ben van plan dat zo te houden. Ik ben niet uitgekotst op NL, ze balen er behoorlijk van, dat ik er de brui aangegeven heb.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
@boudewijn ben je er ? wil je iets vertellen? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 20:25 schreef lijntje het volgende:huub huub huub huub huub huub huub huub huub huubhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuubhuub Waarom moedig jij Huub aan? Hij deed helemaal nix? Degenen die iets doen zijn Brian en Japio. Huppie lift alleen op hun succes mee, dat waar hij Lieke ooit van beschuldigde! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 20:28 schreef seya het volgende:[..] Waarom moedig jij Huub aan? Hij deed helemaal nix? Degenen die iets doen zijn Brian en Japio. Huppie lift alleen op hun succes mee, dat waar hij Lieke ooit van beschuldigde! lijntje is high ...niet serieus nemen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ach sooo. tja de naam zegt het al...We moeten nodig een Duistere zakenhoekje openen... Ik d8 eigenlijk dat lijntje een afkorting van Paulijntje was
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 20:35 schreef seya het volgende:[..] Ach sooo. tja de naam zegt het al...We moeten nodig een Duistere zakenhoekje openen... Ik d8 eigenlijk dat lijntje een afkorting van Paulijntje was Nee hoor, Lijntje is haar voornaam. Ze heet Coke van achteren. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:45 schreef italiangirl het volgende:enne dit forum bestaat ALLEEN maar uit uitgekotste leden van NL dus wees blij anders werd hier nooit gereageerd en bestond dit forum niet eens! ach, gelukkig bestond Headliner al toen alle huismoeders die blind voor Huub zijn nog moesten leren hoe ze een muis moesten gebruiken...
Het hele .eu domein bestond toen nog niet eens :) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 21:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] ach, gelukkig bestond Headliner al toen alle huismoeders die blind voor Huub zijn nog moesten leren hoe ze een muis moesten gebruiken... Het hele .eu domein bestond toen nog niet eens :) Super goeie dit hahhahahah |
|
|
|