|
|
Headliner
|
|
|
DGK Talpa Video: Met de billen bloot!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
sonja
|
|
|
wat een akelig vervelend stel ,ik moet van ze kotsen. Wat zijn die twee DOM |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Wat een heerlijkheid. ik begrijp dat jullie 2 balen als een stekker, Niks gezien, dus weer alles in volle glorie gemist. en een haat naar Amanda logisch zij krijgt hem elke dag, en jullie moeten het hebben van Vibo Huub, Moby Net GEEN Dick. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:53 schreef Joseba het volgende:Wat een heerlijkheid. ik begrijp dat jullie 2 balen als een stekker, Niks gezien, dus weer alles in volle glorie gemist. en een haat naar Amanda logisch zij krijgt hem elke dag, en jullie moeten het hebben van Vibo Huub, Moby Net GEEN Dick. Wat issie scherp! Dat zal ze wel doen afdruipen, Joseba! |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
heerlijk zo natuurlijk Brian en Amanda met elkaar omgaan.... denken niet de godsganselijke dag aan : "tv . momentjes...ben ik in beeld ??? " |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat heerlijk. Hoezo akelig, hoezo walgelijk? Jaloers??? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
het huwelijk tussen claire en **** was pas walgelijk, zeker na wat er aan vooraf ging |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 01:29 schreef johan13 het volgende:het huwelijk tussen claire en **** was pas walgelijk, zeker na wat er aan vooraf ging HET WAS MEER DAN VOORSCHUT, BELACHELIJK EN ZO NIET NORMAAL |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja en vooral walgelijk en akelig, toen Claire naar die HP zat te kijken. Huub en Gabie tijdens het douchen!! |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Top gezegt Joseba, want wat is er nou werkelijk verkeerd aan dit filmpje zeg hahaha. |
|
|
|
|
sonja
|
|
|
niets aan dit filpje, maar aan dat stel wat er op staat OER en OER DOM. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: toch maar blijven kijken sonja?? wel een beter gezicht als die kabouter met zijn melkflessen-kleurtje en zijn mooie kleine tatoo, ach ja, kleine mensjes denken groot om groot te willen zijn. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha tino maar die kleine mensjes snicken overal tussendoor,als ik op koninginnendag op de korenmarkt staat,en ik zie kleine mensjes ertussendoor snicken,denk ik pfff best handig klein zijn haha;-) |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 10:57 schreef ilse het volgende:haha tino maar die kleine mensjes snicken overal tussendoor,als ik op koninginnendag op de korenmarkt staat,en ik zie kleine mensjes ertussendoor snicken,denk ik pfff best handig klein zijn haha;-) dat wel natuurlijk Ilse, maar let maar eens op, de "meeste" die klein van stuk zijn rijden in een grote auto, hebben vaak een grote hond en onze kabouter heeft een grote bek. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha ja dat is waar ik ben 1,74 een klein hondje en ja wel een grote auto hahaha,en mijn bek ,ja soms maar soms moet je wel anders krijg je niet de juiste spulletjes voor je studio die je nodig hebt,en sommige klanten moet je even op hun plek zetten,verder valt mijn grote mond wel mee;-) maar idd kabouters in en grote auto maken brokken die zien de weg niet grijnzzzz. |
|
|
|