BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Met de billen bloot!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 04 mei 2008 - 16:40   quote  deeplink  
DGK Talpa Video: Met de billen bloot!

bron: tien.tv
sonja
 sonja - zondag 04 mei 2008 - 23:46   quote  deeplink  
wat een akelig vervelend stel ,ik moet van ze kotsen. Wat zijn die twee DOM
mezelf
 mezelf - maandag 05 mei 2008 - 00:48   quote  deeplink  
walgelijk
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 00:53   quote  deeplink  
Wat een heerlijkheid. ik begrijp dat jullie 2 balen als een stekker, Niks gezien, dus weer alles in volle glorie gemist. en een haat naar Amanda logisch zij krijgt hem elke dag, en jullie moeten het hebben van Vibo Huub, Moby Net GEEN Dick.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 00:53 schreef Joseba het volgende:
Wat een heerlijkheid. ik begrijp dat jullie 2 balen als een stekker, Niks gezien, dus weer alles in volle glorie gemist. en een haat naar Amanda logisch zij krijgt hem elke dag, en jullie moeten het hebben van Vibo Huub, Moby Net GEEN Dick.
Wat issie scherp! Dat zal ze wel doen afdruipen, Joseba!
Elske
 Elske - maandag 05 mei 2008 - 00:57   quote  deeplink  
heerlijk zo natuurlijk Brian en Amanda met elkaar omgaan.... denken niet de godsganselijke dag aan : "tv . momentjes...ben ik in beeld ??? "
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 01:16   quote  deeplink  
Wat heerlijk. Hoezo akelig, hoezo walgelijk? Jaloers???
johan13
 johan13 - maandag 05 mei 2008 - 01:29   quote  deeplink  
het huwelijk tussen claire en **** was pas walgelijk, zeker na wat er aan vooraf ging
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:29 schreef johan13 het volgende:
het huwelijk tussen claire en **** was pas walgelijk, zeker na wat er aan vooraf ging
HET WAS MEER DAN VOORSCHUT, BELACHELIJK EN ZO NIET NORMAAL
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 01:32   quote  deeplink  
Ja en vooral walgelijk en akelig, toen Claire naar die HP zat te kijken. Huub en Gabie tijdens het douchen!!
Milou
 Milou - maandag 05 mei 2008 - 04:11   quote  deeplink  
Top gezegt Joseba, want wat is er nou werkelijk verkeerd aan dit filmpje zeg hahaha.
sonja
 sonja - maandag 05 mei 2008 - 08:48   quote  deeplink  
niets aan dit filpje, maar aan dat stel wat er op staat OER en OER DOM.
tino
 tino - maandag 05 mei 2008 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 08:48 schreef sonja het volgende:
niets aan dit filpje, maar aan dat stel wat er op staat OER en OER DOM.
toch maar blijven kijken sonja?? wel een beter gezicht als die kabouter met zijn melkflessen-kleurtje en zijn mooie kleine tatoo, ach ja, kleine mensjes denken groot om groot te willen zijn.
ilse
 ilse - maandag 05 mei 2008 - 10:57   quote  deeplink  
haha tino maar die kleine mensjes snicken overal tussendoor,als ik op koninginnendag op de korenmarkt staat,en ik zie kleine mensjes ertussendoor snicken,denk ik pfff best handig klein zijn haha;-)
tino
 tino - maandag 05 mei 2008 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 10:57 schreef ilse het volgende:
haha tino maar die kleine mensjes snicken overal tussendoor,als ik op koninginnendag op de korenmarkt staat,en ik zie kleine mensjes ertussendoor snicken,denk ik pfff best handig klein zijn haha;-)
dat wel natuurlijk Ilse, maar let maar eens op, de "meeste" die klein van stuk zijn rijden in een grote auto, hebben vaak een grote hond en onze kabouter heeft een grote bek.
ilse
 ilse - maandag 05 mei 2008 - 11:10   quote  deeplink  
hahahaha ja dat is waar ik ben 1,74 een klein hondje en ja wel een grote auto hahaha,en mijn bek ,ja soms maar soms moet je wel anders krijg je niet de juiste spulletjes voor je studio die je nodig hebt,en sommige klanten moet je even op hun plek zetten,verder valt mijn grote mond wel mee;-)
maar idd kabouters in en grote auto maken brokken die zien de weg niet grijnzzzz.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: DGK Talpa Video: Met de billen bloot!

0.0086958