|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub heeft zijn twijfels
Jaap heeft zijn boeltje bijna bij elkaar. "Veger en blik, vuilniszakken... Ik moet er meer hebben", somt hij op. Huub heeft zo zijn bedenkingen bij Jaaps schoonmaakfitness. "Toch denk ik dat het niet echt schoon gaat worden op de een of andere manier", spreekt hij voorzichtig uit. De Briellenaar luistert echter al lang niet meer naar zijn kleine vriend en gaat verwoed verder met het zoeken naar nieuwe attributen voor de les schoonmaakfitness. Als hij in de fitnessruimte komt krijgt hij het snoep op de mat weer in het vizier. "Ik ben blij dat dit er ligt, ik ga echt dood van de honger", jammert hij terwijl hij zich vol stopt. Zo moet je dadelijk behoorlijk wat schoonmaken als je dit weer kwijt wilt raken, Jaap!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Huub heeft twijfels,en sinds Claire er is geen fut meer om ook maar iets te doen,deze gast graag naar huis 15 mei!!! |
|
|
|
|
berec
|
|
|
NOU! wat een k.u.t. stel is dat zeg! zit de hele dat geluidsloos op dat bankie kan je zo ook op uittekenen... |
|
|
|
|
devil
|
|
|
aktie claire steekt een sigaret op duf stelletje is het toch |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
huub en claire het trailertrash koppel...huub heeft precies gekregen wat hij verdient ...een mismaakt blonde leeghoofd .....claire is toch echt de meest waardeloze miljonair die dgk ooit heeft gehad
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nu probeert hij de eer weer naar zich toe te trekken. Hij heeft er naar staan kijken! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 17:18 schreef seya het volgende:Nu probeert hij de eer weer naar zich toe te trekken. Hij heeft er naar staan kijken! een goede week getrouwd en nu al sleur....was te verwachten. |
|
|
|