|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] bij dit forum bijna 2000, maar bij heel Headliner iets van 120.000 maar die hebben dus (grotendeels) niets met DGK te maken... Bedankt Boudewijn top zo een snelle reactie . |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja je moet wat he... al dat knippen en plakken voor de filmpjes van Jaap en Rachel... daar wordt je moe van...
Klote Huub ook die elke keer het spel probeert te bederven omdat hij iemand anders geen tv moment gunt en zijn eerste plan in een maand tijd in duigen ziet vallen! Ik moet hem er steeds uitknippen!
maargoed, had eigenlijk ook niets anders van Huub verwacht...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Slaap jij wel eens, Boudewijn? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
hahaha Boudewijn is 24/7 wakker |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, tussen 05:00 en 10:00 ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: En hou je het daarop vol? Ik bedoel, ik slaap ook wel eens een week zo weinig, maar daarna ben ik rijp voor een revalidatiecentrum. Bij wijze van spreken dan hè. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:51 schreef draakje het volgende:[..] En hou je het daarop vol? Ik bedoel, ik slaap ook wel eens een week zo weinig, maar daarna ben ik rijp voor een revalidatiecentrum. Bij wijze van spreken dan hè. dat doe ik al een jaar of 10 zo, en zo af en toe slaap ik bij of van ik 's avonds voor de tv in slaap ofzo... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Waarom zo weinig dan ??? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op zondag 04 mei 2008 - 23:54 schreef Jaapfan het volgende:Joseba je praat onzin want op 8 april toen ze zijn wezen aantekenen had Claire een rode jurk aan en zat Huub strak in het pak, op de foto's van 24 april heeft Claire een zwarte broek aan en een zwarte blouse en Huub alleen een overhemd en een zwarte broek, conclusie je lult uit je nek. Maar blijf wel op Jaap stemmen er is er maar 1 die uit lul nekt, en dat ben jij vriend. eerst gilde, jij moord en brand voor Huub en nu voor jaap, |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:59 schreef Boudewijn het volgende:[..] dat doe ik al een jaar of 10 zo, en zo af en toe slaap ik bij of van ik 's avonds voor de tv in slaap ofzo... Nou ja, ik begrijp dat je je leeftijd niet op dit forum gaat gooien, maar dan ben je zeker nog jong. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Pfff volgens mij is iedereen wel heel jong hier zo hoor denk ik |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dank je wel, Merty. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Dat denk ik hoor maar zeker weten doe ik niet zou het super tof vinden als er iemand van 70 jaar deze tijdstip gezellig mee doet hierzo maar tja we weten het allemaal niet van elkaar toch |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik heb het vrij druk
quote: Nou ja, ik begrijp dat je je leeftijd niet op dit forum gaat gooien, maar dan ben je zeker nog jong.
iig onder de 30 :) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja hoor boudewijn onder de 30 jaar maak dat de Paus maar wijs .
Nee geintje hoor had het niet verwacht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ach ja, toen kon ik dat ook nog ... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja sorry hoor maar ik dacht eerder dat je in de leeftijd van 35 tot 40 jaar. Maar waarom ik dat dacht ja kan ik niet uitleggen |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:16 schreef Boudewijn het volgende:[..] nee maar ik bedoel als iemand dat wil nazoeken hoeft er dan maar 3 gemeentehuizen gebeld te worden of kunnen ze gewoon zeggen, nee we zijn ergens anders geweest. Verplicht inschrijving in gemeente waar het huwelijk heeft plaatsgevonden. met 2 getuigen |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 01:14 schreef Joseba het volgende:[..] Verplicht inschrijving in gemeente waar het huwelijk heeft plaatsgevonden. met 2 getuigen nou seya! dat wordt gemeente eemnes bellen dan maar... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whaahha ik baal van die Barbie vanavond is ze naar achteren geroepen en gelijk geeft ze aan die kikker dat ze aan de finale denkt ja en hokje heeft haar zeker erop gewezen dat ze de hele dag eet ,rookt en een boek ligt te lezen (vreemd he dan baal ze er zo van . NOu bel Babarapapa maar op doos bah) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik dacht zelfs nog jonger. Ik dacht dat je een whiz-kid van 12 was. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: niet meer 12, whiz-kid misschien nog steeds :) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Kan zelfs digitaal opgevraagd worden :):) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 00:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] bij dit forum bijna 2000, maar bij heel Headliner iets van 120.000 maar die hebben dus (grotendeels) niets met DGK te maken... Ik kan bijna mijn toetsenbord niet in bedwang houden, maar ow wat ben ik kwaad! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 01:47 schreef seya het volgende:[..] Ik kan bijna mijn toetsenbord niet in bedwang houden, maar ow wat ben ik kwaad! omdat ik 2000 forumleden heb? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 01:47 schreef seya het volgende:[..] Ik kan bijna mijn toetsenbord niet in bedwang houden, maar ow wat ben ik kwaad! Waarom ben je zo kwaad dan ??? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nee hoor, dat is toch prachtig! Moet gewoon even mijn frustratie kwijt... Ik ga eens zien of 24 april in Eemnes alles al bijgewerkt is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 01:59 schreef seya het volgende:[..] Nee hoor, dat is toch prachtig! Moet gewoon even mijn frustratie kwijt... Ik ga eens zien of 24 april in Eemnes alles al bijgewerkt is. We wachten met spanning op je antwoord. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou Eemnes maakt huwelijken en overlijden en voorgenomen huwelijken niet meer openbaar. Echter kan natuurlijk wel even gebeld worden lijkt me. Ik vond echter nog wel iets belangwekkends een citaat dus uit hun voorwaarden:
Kerkelijke huwelijken kunnen alleen aangegaan worden als het burgerlijke huwelijk heeft plaatsgevonden. Voor het geregistreerde partnerschap maakt dat niet uit. Aan een kerkelijke geregistreerd partnerschap, zou dat kunnen worden aangegaan, zijn verder uitsluitend kerkrechtelijke gevolgen verbonden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:11 schreef seya het volgende:Nou Eemnes maakt huwelijken en overlijden en voorgenomen huwelijken niet meer openbaar. Echter kan natuurlijk wel even gebeld worden lijkt me. Ik vond echter nog wel iets belangwekkends een citaat dus uit hun voorwaarden: Kerkelijke huwelijken kunnen alleen aangegaan worden als het burgerlijke huwelijk heeft plaatsgevonden. Voor het geregistreerde partnerschap maakt dat niet uit. Aan een kerkelijke geregistreerd partnerschap, zou dat kunnen worden aangegaan, zijn verder uitsluitend kerkrechtelijke gevolgen verbonden Het is al laat en ik ben niet meer zo slim. Wat denk jij dat dit betekent? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik heb dus niet vernomen, dat Huub en claire de dag voor de huwlijksvoltrekking samen met vier getuigen naar de burgerlijke stand op het Gemeentehuis zijn geweest en dat moet volgens de regels, dus hebben ze een geregistreerd partnerschap en alleen voor de kerk. Dus dat betekend als ze dat papiertje verscheuren wordt alleen de kerk boos en moeten ze bij de notaris één en ander regelen en terudraaien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:45 schreef seya het volgende:Ik heb dus niet vernomen, dat Huub en claire de dag voor de huwlijksvoltrekking samen met vier getuigen naar de burgerlijke stand op het Gemeentehuis zijn geweest en dat moet volgens de regels, dus hebben ze een geregistreerd partnerschap en alleen voor de kerk. Dus dat betekend als ze dat papiertje verscheuren wordt alleen de kerk boos en moeten ze bij de notaris één en ander regelen en terudraaien. Je zult best gelijk hebben, Seya. Zelf ben ik na een misstap op jeugdige leeftijd al jaren vrijgezel. Juridisch ben ik dus niet zo goed op de hoogte. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Joseba dom, dom, waarom zou ik Jaapfan heten dan. Lachen hoor om jou ik ben nog nooit een Huubfan geweest, dus je lult weer uit je nek. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:45 schreef seya het volgende:Ik heb dus niet vernomen, dat Huub en claire de dag voor de huwlijksvoltrekking samen met vier getuigen naar de burgerlijke stand op het Gemeentehuis zijn geweest en dat moet volgens de regels, dus hebben ze een geregistreerd partnerschap en alleen voor de kerk. Dus dat betekend als ze dat papiertje verscheuren wordt alleen de kerk boos en moeten ze bij de notaris één en ander regelen en terudraaien. volgens mij waren zelfs die "notarissen" acteurs, denk eens terug aan de grote donorshow !! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
kerk heeft er niets mee te maken. Dit zijn weddingpastors, die sluiten ceremoniële huwelijken. Die zijn niet rechtsgeldig, is alleen maar leuk voor tv ;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 10:39 schreef Anne het volgende:kerk heeft er niets mee te maken. Dit zijn weddingpastors, die sluiten ceremoniële huwelijken. Die zijn niet rechtsgeldig, is alleen maar leuk voor tv ;-) ow hahaha, ja ik ben niet zo op de hoogte, maar ik vond ze nogal stichtelijke woorden spreken en dacht dat ze zich pastors noemden. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 10:46 schreef seya het volgende:[..] ow hahaha, ja ik ben niet zo op de hoogte, maar ik vond ze nogal stichtelijke woorden spreken en dacht dat ze zich pastors noemden. Als zij voor de roomskatholieke kerk gehuwd zijn is dat mooi, dan kunnen ze namelijk nooit meer voor de kerk huwen. katholiek gehuwd is ECHT tot de dood u scheid, of tot de scheit u dood, je mag kiezen, en Claire als Tilburgse zal best Katholiek zijn, dan is het helemaal schandalig. dus die zal wel gedood worden door de scheit die Huub aan haar en haar familie heeft. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Het is niet voor de kerk..het is puur ceremonieel...het heeft een emotionele waarde, verder niets |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 13:57 schreef Anne het volgende:Het is niet voor de kerk..het is puur ceremonieel...het heeft een emotionele waarde, verder niets Nou en wij weten ongeveer hoeveel emotionele waarde Huub hecht aan personen en situaties. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
precies....voor Huub was het leuke tv |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Claire en Huub zijn beiden niet kerkelijk dat hebben ze aangegeven. Maar waarom hun huwelijk niet echt zou zijn blijft voor mij een raadsel. Mensen trouwen in gevangenissen, ziekenhuizen ed kunnen niet even een handtekening bij de gemeente gaan zetten. Gemeenteambtenaren die een huwelijk mogen voltrekken hoeven dat niet perce in het gemeentehuis te doen. Zodoende kan er overal getrouwd worden. Ik hoop voor Claire dat het een nephuwelijk is maar ik ben bang dat ze eraan vast zit. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 13:55 schreef Joseba het volgende:[..] Als zij voor de roomskatholieke kerk gehuwd zijn is dat mooi, dan kunnen ze namelijk nooit meer voor de kerk huwen. katholiek gehuwd is ECHT tot de dood u scheid, of tot de scheit u dood, je mag kiezen, en Claire als Tilburgse zal best Katholiek zijn, dan is het helemaal schandalig. dus die zal wel gedood worden door de scheit die Huub aan haar en haar familie heeft. de verkettering en de brandstapel bestaan niet meer joseba..leven is iets moderner geworden |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 14:33 schreef Caroline het volgende:Claire en Huub zijn beiden niet kerkelijk dat hebben ze aangegeven. Maar waarom hun huwelijk niet echt zou zijn blijft voor mij een raadsel. Mensen trouwen in gevangenissen, ziekenhuizen ed kunnen niet even een handtekening bij de gemeente gaan zetten. Gemeenteambtenaren die een huwelijk mogen voltrekken hoeven dat niet perce in het gemeentehuis te doen. Zodoende kan er overal getrouwd worden. Ik hoop voor Claire dat het een nephuwelijk is maar ik ben bang dat ze eraan vast zit. Wat je zegt klopt Caroline, alleen dit zijn geen gemeenteambtenaren. Dit zijn weddingpastors...ze hebben ook een site, weddingpastors.nl, daar staat alles uitgelegd.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja heb gekeken. Als dit zo is zijn ze gewoonweg niet getrouwd maar hebben ze elkaar alleen een gelofte gegeven. Waarom?? Denk ik dan, waarom deze mensen uitnodigen en niet gewoon iemand van de gemeente om hun echt te trouwen? Omdat ze eigenlijk niet willen trouwen? Geen wonder dat die ouders zo meegaand waren omdat het feitelijk niks betekend. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:28 schreef Caroline het volgende:Ja heb gekeken. Als dit zo is zijn ze gewoonweg niet getrouwd maar hebben ze elkaar alleen een gelofte gegeven. Waarom?? Denk ik dan, waarom deze mensen uitnodigen en niet gewoon iemand van de gemeente om hun echt te trouwen? Omdat ze eigenlijk niet willen trouwen? Geen wonder dat die ouders zo meegaand waren omdat het feitelijk niks betekend. Precies Caroline, dat verklaard een hoop niet ?? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ach, het geeft alleen nogmaals de bevestiging hoe fake alles in die kooi is. |
|
|
|