BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Kelly vermoedt niets...

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 04 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Kelly vermoedt niets...

"Ik heb zelfs twee paar gevonden, eentje voor links en eentje voor rechts!", gniffelt Jaap als hij terug buiten bij Brian, Huub en Barry komt. "Dan heb je echt ruzie", laat Barry wel weten. "Dan gaat ze wel naar huis hoor!", vervolgt hij. "Niet te bruut, hoor!", laat Brian ook weten. "Zo ben ik niet", lacht Jaap. Dan onderbreken de heren hun gesprek omdat Rachel en Kelly aan komen lopen. Als Kelly gaat zitten moeten alle heren grinniken omdat ze weten wat komen gaat. Nietsvermoedend gaat de bezoekster naar de snode grote Miljonair zitten. Wanneer zou Jaap zijn kans grijpen?

bron: tien.tv
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 23:07   quote  deeplink  
Owow ik zie net pas de streams!! Dat wordt dus toneelspelen. Rachel en Jaap krijgen dus ruzie en spelen straks de vrijgezellige (not) nacht na.
Rachel staat nu met Huub te praten, hahahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 23:09   quote  deeplink  
Jaap gaat naar buiten om af te luisteren en ze zijn net weer binnen "f*ck"zegt Jaap
Merty@headliner
 Merty@headliner - zondag 04 mei 2008 - 23:11   quote  deeplink  
Kan die Barbie ook een keer leuk mee doen dan alleen aan die sigaret pffffffffffffff
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - zondag 04 mei 2008 - 23:12   quote  deeplink  
Maar had je het nog gezien, misschien niet. Maar Jaap was met Rachel in de kantoor, stond huub ook buiten af te luisteren. En later gingen Jaap en Amanda nog buiten kletsen, stond huub op de dak, WEER af te luisteren.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:12 schreef Dragon het volgende:
Maar had je het nog gezien, misschien niet. Maar Jaap was met Rachel in de kantoor, stond huub ook buiten af te luisteren. En later gingen Jaap en Amanda nog buiten kletsen, stond huub op de dak, WEER af te luisteren.
Nee ik keek Peter r de vries, dus dat heb ik allemaal gemist. Maar er is niks mis met afluisteren, dat hoort bij het spel. Dat neem ik niemand kwalijk, moeten ze het Brian ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:16 schreef seya het volgende:

[..]

Nee ik keek Peter r de vries, dus dat heb ik allemaal gemist. Maar er is niks mis met afluisteren, dat hoort bij het spel. Dat neem ik niemand kwalijk, moeten ze het Brian ook niet kwalijk nemen natuurlijk.
Maar dat doen "ze" nou juist wél.
seya@headliner
 seya@headliner - zondag 04 mei 2008 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:17 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar dat doen "ze" nou juist wél.
Jaha precies! Maar die 'ze' hebben het spel niet begrepen dan.
draakje
 draakje - zondag 04 mei 2008 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 mei 2008 - 23:28 schreef seya het volgende:

[..]

Jaha precies! Maar die 'ze' hebben het spel niet begrepen dan.
Van mij mogen ze, het hoort er inderdaad bij. Maar ze moeten niet zeggen dat Brian daarmee is begonnen, want dat was toch echt Eric. Ik weet nog dat Huub vol bewondering tegen hem zei dat zelfs hij dat tot dan toe niet gedurfd had.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Kelly vermoedt niets...

0.0041670