BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Té walgelijk voor woorden wat Brian in zijn schoenen word geschoven.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Milou
 Milou - maandag 05 mei 2008 - 01:13   quote  deeplink  
Ik wil het niet in de topic benoemen, maar ik maak mij al dagen vreselijk kwaad om het feit, wat ze Brain in zijn schoenen willen schuiven daar bij NL en dan ook nog via de radio!
Dat Brian graag sex met beesten zou willen hebben, en dat hij Fries heeft afgetrokken en sexueel heeft betast.

Ik word daar zo boos om omdat het pure laster is en totaal niet waar, en om in grove taal te zeggen je ziet nergens dat Brian Fries aftrekt. Hij tikt er een paar keer tegen aan waarvan twee keer met blote hand en Ellen de eigenaresse van Fries is ook aanwezig als Brian daar Fries aan het borstelen is. En dan vinden ze dat ze ook nog de waarheid vertellen dit is toch te belachelijk en misselijk en walgelijk voor woorden om zo maar iemand in een slecht daglicht te willen zetten en dan beweren dat ze eerlijk zijn en de waarheid zeggen en denken bah!

De mensen die dit in de wereld durven te helpen om Huub beter neer te zetten, omdat alles om Huub draait en Huub heilig is, en Huub tegengewerkt word door de regie.
Huub kiest zelf er voor om alles voor tv te doen, zo ook dat met Gaby, en dan eerst een fles drank er in te gieten, en dat is nog maar 1 voorbeeld.
Huub doet alles voor tv en dat snappen ze niet eens, nou dan kan ik 1 ding nu vrij geven en dat is dat Brian niet alles voor tv doet, want ik weet dat hij 1 ding heeft afgewezen wat de regie graag had gewild dat Brian zou doen, en dat had met vrouwen te maken en dat weigerde hij! Hij heeft dat zelfs zijn moeder nog verteld.
Dat Brian een tafel de lucht in moet laten vliegen en een deur bewust kapot moet maken toen met Dennis word voor het gemak even vergeten, ja in opdracht van de regie want het moest woeste Brian zijn. Bij Jaap hebben we dit duidelijk een keer kunnen horen en is een filmpje van, dat zegt al genoeg wat er voor tv gedaan moet worden of wat je wilt doen voor tv. Toen is Jaap het ook anders gaan doen.

Dan nog een laatste aanvuling, dat er word gezegt dat Brian, Amanda op haar hoofd bonkt 3 keer moet toch beter het filmpje bekijken, en dan kan je zien dat Brain zichzelf slaat 3 keer op zijn bovenarm en dat Amanda hem gaat troosten erna. Ja brian slaat uit opgekropte frustratie wel eens zichzelf, dat kan hij beter doen dan echt Amanda slaan. Er zijn mensen die van opgekropte frustraties haren uit hun hoofd trekken of bonken met hun hoofd tegen muren of de vloer, maarja nu is het Brain dus aanpakken die hap om Brain slecht neer te zetten. Ja hij heeft Amanda bespuugd buiten met die vreselijke nacht dat hij haar met Huub vond, maar het was Natasia die met haar elleboog of hand Amanda raakt in haar gezicht...goed het filmpje kijken! Douche incident is vreselijk fout, maar dat Amanda de hele douche door is gemept en de doucheslang om haar keel heeft gehad is een groot leugen, en dat word er van gemaakt. Dit is Amanda persoonlijk gevraagt op haar 8 uur dag, en ze zei "als Brian dat wel had gedaan was zij niet meer bij hem geweest". Dat hij te hard en te grof was is een feit dat zien we allemaal, en daarom heeft Amanda hem een bloempot naar zijn hoofd gegooid en had Brian een tand door zijn lip en wat kleine dingen dus Amanda bijt echt wel van zich af!

Iedereen heeft zijn fouten daar, maar bij Brian word het zo uitvergroot en ze moesten eens weten hoe het echt zit, maar daar willen ze al niet eens meer naar luisteren, want Huub is god...jak! Kijk eens goed naar de laaste maanden wat héél veel maanden dan is Huub degenen die het ergst is en de meeste agressie laat zien, in woorden in doodverwensingen, meubels rammen, en laatst nog als eerste Claire een duw geven! Top die Huub hè....

Echt ik ben zo boos om bepaalde dingen maar zeker over sex met beesten wat nu gedaan word en daar ga ik met het filmpje bij instanties ook nu een eind aan maken, en dan wel het originele filmpje en niet de geplakte filmpjes, want die laten een vertekend beeld zien.

Nog een tip....kijk eens goed naar het filmpje en dan de originele en niet de korte versie waar Brian nu echt slaat, zijn bovenarm of het hoofd van Amanda, en wat doet Amanda als reactie erna....dat zegt genoeg en dat is objectief een filmpje bekijken!!!!!

Ik moest dit echt een keer kwijt en hoop dan ook dat hier normaal eens over nagedacht kan worden en gekeken en bekeken kan worden wat nu wel of niet waar is of wat mensen graag willen zien?!

Fijne nacht allemaal, en wat jullie morgen ook gaan doen, werken of van het zonnetje genieten, geniet altijd van elke dag!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 01:20   quote  deeplink  
de meeste Huub fans blijven geloven in hun eigen leugens, dat hebben ze van Huub geleerd :)

ze zien toch alleen maar wat ze willen zien...
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:20 schreef Boudewijn het volgende:
de meeste Huub fans blijven geloven in hun eigen leugens, dat hebben ze van Huub geleerd :)

ze zien toch alleen maar wat ze willen zien...
Vergeet vooral niet dat Huub zelf zei uit verveling zullen we Fries aftrekken. ook dat onstream. dus misschien kunnen we daar iets leuks mee?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 01:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:22 schreef Joseba het volgende:

[..]

Vergeet vooral niet dat Huub zelf zei uit verveling zullen we Fries aftrekken. ook dat onstream. dus misschien kunnen we daar iets leuks mee?
wanneer was dat dan?
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 01:24   quote  deeplink  
Boudewijn, jij had dat paardengetrek toch nagevraagd bij de een of andere paardenclub? En daar bleek toch iets heel onschuldigs uit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door draakje --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:25   quote  deeplink  
de dag Nadat Brian met Ellen Fries aan het poetsen was, en iedereen in de tuin was. men verveelde zich nogal.in de middag in ieder geval.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:24 schreef draakje het volgende:
Boudewijn, jij had dat paardengetrek nog nagevraagd bij de een of andere paardenclub? En daar bleek toch iets heel onschuldigs uit?
Iedere paardenkenner weet dat de eikel van een paard eens in de week ( minstens) moet worden schoon gemaakt, een maan was dit zelf als hij niet besneden is, een paard kan dit niet, anders krijgt een paard ontstekingen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:27   quote  deeplink  
Belachelijk voor woorden maar ja je weet het wel he Boudewijn ze kunnen liegen alles in voordeel voor die kikker maar ja ze komen hier ook naar toe om onze hersens te spoelen en maar positief over Kikkergroepje te praten nou never iedereen die eerlijk is weet hoe slecht NFL en dit blijven ze .
En ik hoef voor jou geen PC te kopen of geschenken te sturen want wat ik van jou eerlijk vind Boudewijn is dat je fan voor Jaapio bent maar wel zo een topic\ schrijft over Brain en dat is super eerlijk van je top boudewijn
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 01:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:24 schreef draakje het volgende:
Boudewijn, jij had dat paardengetrek nog nagevraagd bij de een of andere paardenclub? En daar bleek toch iets heel onschuldigs uit?
niet nagevraagd, maar als je zoekt bij bokt.nl (een van swerelds grootste forums) kom je er genoeg topics over tegen dat veel beginnende paarden verzorgers zich er voor schamen maar dat het heel normaal is om het aan te raken zodat het naar buiten komt en dan schoonmaken, anders kan het ontstoken raken:

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=687499
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=13&t=923543
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:33   quote  deeplink  
Ik krijg de indruk, dat het verhaal van Milou eerst ergens anders heeft gestaan? Maakt niet uit, want ik sta er helemaal achter.
Ik heb net even de radio-uitzending beluisterd en naast het feit, dat het behoorlijk amateuristisch was, slechte interviewers, die eigenlijk het verhaal totaal kritiekloos over zich heen lieten komen, was het een aanéénschakeling van promotie voor NL en zwartmakerij.
Komt er nogeens bij, dat Sly iets heeft gezegd, waar ik me persoonlijk ook nogeens vreselijk, loeikwaad over maak.
Ik ga er echter vanuit: what goes around, comes around!
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 01:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

niet nagevraagd, maar als je zoekt bij bokt.nl (een van swerelds grootste forums) kom je er genoeg topics over tegen dat veel beginnende paarden verzorgers zich er voor schamen maar dat het heel normaal is om het aan te raken zodat het naar buiten komt en dan schoonmaken, anders kan het ontstoken raken:
Tja, dat klinkt heel aannemelijk.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:33 schreef seya het volgende:
Ik krijg de indruk, dat het verhaal van Milou eerst ergens anders heeft gestaan? Maakt niet uit, want ik sta er helemaal achter.
Ik heb net even de radio-uitzending beluisterd en naast het feit, dat het behoorlijk amateuristisch was, slechte interviewers, die eigenlijk het verhaal totaal kritiekloos over zich heen lieten komen, was het een aanéénschakeling van promotie voor NL en zwartmakerij.
Komt er nogeens bij, dat Sly iets heeft gezegd, waar ik me persoonlijk ook nogeens vreselijk, loeikwaad over maak.
Ik ga er echter vanuit: what goes around, comes around!
En wat zei Slaai dan?
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:38 schreef draakje het volgende:

[..]

En wat zei Slaai dan?
Helaas, ik ben wel zo discreet om dat niet te schrijven.
Ergens komt hij me nog weleens tegen. In letterlijke zin dan.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:39 schreef seya het volgende:

[..]

Helaas, ik ben wel zo discreet om dat niet te schrijven.
Ergens komt hij me nog weleens tegen. In letterlijke zin dan.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik je niet in verlegenheid wil brengen. Want dat is echt wel het laatste. Maar meer in het algemeen, die promotie en zwartmakerij.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:49   quote  deeplink  
Nou heb je het niet gehoord?, want dan geef ik je de linkjes wel even hoor! Staat op YT dus openbaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door seya@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 01:50   quote  deeplink  
zet de linkjes er maar bij
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 01:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 01:49 schreef seya het volgende:
Nou heb je het niet gehoord?, want dan geef ik je de linkjes wel even hoor! Staat op YT dus openbaar
Da´s goed, als ze maar niet naar NowLive zijn. Want daar kan ik niet op.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 05 mei 2008 - 01:56   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=VgybXSXMlUQ
http://www.youtube.com/watch?v=TGqpbJJB77k
http://www.youtube.com/watch?v=siXSycx6cFY
http://www.youtube.com/watch?v=u5S55t7wQrw
http://www.youtube.com/watch?v=PoGWA79HlUQ
http://www.youtube.com/watch?v=yXJyr4kLEh0
http://www.youtube.com/watch?v=n2zVkoJbcq0
Zo dan zijn jullie even zoet!
Cobra1
 Cobra1 - maandag 05 mei 2008 - 01:59   quote  deeplink  
Dit is echt niet normaal meer.
Huub de under dog?
http://www.youtube.com/watch?v=7O6MDbia7dk
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:04   quote  deeplink  
Trouwens kan Brain hier over aangifte doen????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Merty@headliner --
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:04   quote  deeplink  
Seya, heb je eerste link precies 3 minuut 22 volgehouden, toen moest ik ff kotsen. Die andere links durf ik niet meer, tenminste vanavond niet.
Wat een kwal, die Slaai! Zou hij zichzelf nou echt geloven? En dan dat badinerende toontje van hem, zo van "Tja, en die mensen die er anders over denken zijn allemaal buitenlander, dom en asociaal." Wat een engerd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door draakje --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 02:05   quote  deeplink  
Niet huilen mevrouw, geloof Huub maar met zijn leugens.
Gooi je pc maar uit het raam.
Respect voor Huub en Claire???
TUUUUUUUUURLIJK IK OOK........NOT!!
Vindt je het gek dat Huub gedreigd wordt.
IS ZIJN EIGEN SCHULD!!!
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:06   quote  deeplink  
Ja zeker, dit noemt de wet laster.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:06   quote  deeplink  
Pauline zeker. hahahahahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:07   quote  deeplink  
Ik vind wel knap dat ze vind dat Huub op Hitler lijkt.
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 02:08   quote  deeplink  
sorry guyz maar heb dit al eerder gehoord en bij deel 1 werd ik al misselijk wat een stelletje lowlifes .......zielige amateurs
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 02:09   quote  deeplink  
quote:
ik ben halverwege het eerst filmpje en ik kan er wel om lachen... ze maken zichzelf met al die beschuldigingen en pro-Huub toon toch compleet belachelijk zo?

En dan nog gek vinden ook nog dat ze niet meer door Talpa gewaardeerd worden, ze beschuldigen het hokje van alles wat los en vast zit.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:10   quote  deeplink  
Tja, en nou ben ik zo langzamerhand een tikje bevooroordeeld naar Slaai toe, maar wat heeft die man een vervelend stemmetje.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik ben halverwege het eerst filmpje en ik kan er wel om lachen... ze maken zichzelf met al die beschuldigingen en pro-Huub toon toch compleet belachelijk zo?

En dan nog gek vinden ook nog dat ze niet meer door Talpa gewaardeerd worden, ze beschuldigen het hokje van alles wat los en vast zit.
Lees maar terug, niemand is verder dan halverwege het eerste filmpje gekomen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:06 schreef Joseba het volgende:
Ja zeker, dit noemt de wet laster.
Zo ik hoop dat dit bij de moeder van Brain en Kenneth komt of fam. dat ze hier gelijk actie ondernemen tegen dit is niet normaal .
Zeg en dat wijf dat zat te janken doe Kikker heeft het zwaar echt waar altijd geweten dat er gekken waren op de wereld maar door NOWFUCKINGLIVE WANT JE HOORT HET GEEN LEVEN NIKS TE DOEN DAN MAAR VERZINNEN FABELS OOH WAT BEN IK KWAAD HOOR NIET NORMAAL
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:09 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Brian en Amanda dit om te lachen vinden.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:11 schreef draakje het volgende:

[..]

Lees maar terug, niemand is verder dan halverwege het eerste filmpje gekomen.
Nou ik zit ze allemaal af te luisteren, die gekken denken dat half Nederland niet ziet wat er gebeurd.
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 02:14   quote  deeplink  
met deze radio uitzendingen maken ze dat het hokje ze nog meer uitkotst er komt niks zinnig uit slimy sly ...waardeloze oplichter...en dan zeggen dat jaap een acteur is en hij door het hokje erin is gezet
Cobra1
 Cobra1 - maandag 05 mei 2008 - 02:14   quote  deeplink  
Sly is toch een persoonlijke vriend van Huub?
Weten die lui dat op de radio dat wel?
Of horen die ook bij Nowlive?
Huub heeft zelf op de streams verteld, dat toen hij er een week uit was,
bij forum eigenaren was langs geweest en ook een deal met nowlive had.
Hij zou reclame maken op de streams voor hun en Sly zou Huub helpen.
Cobra1
 Cobra1 - maandag 05 mei 2008 - 02:15   quote  deeplink  
Kunnen we niet ook naar hun gaan emailen?
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:15   quote  deeplink  
ze verdraaien de zaken daar, dat Huubfans een ban krijgen. wat een misselijk KUTWIJF. een vuiluik SLy en ja Frans we hebben je gehoord.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:14 schreef tg3 het volgende:
met deze radio uitzendingen maken ze dat het hokje ze nog meer uitkotst er komt niks zinnig uit slimy sly ...waardeloze oplichter...en dan zeggen dat jaap een acteur is en hij door het hokje erin is gezet
Ja nou, en wat dan nog? Claire is er toch ingezet omdat papa Claire van zijn shampoo af moest?
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 02:16   quote  deeplink  
zat er echt iemand te huilen ????? mijn maag is niet sterk genoeg om alle filmpjes te beluisteren
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:14 schreef Cobra1 het volgende:
die hele teringzooi, is van Sly die radiozender ook las ik van de week. ergens in dit forum.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Joseba@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:11 schreef Joseba het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Brian en Amanda dit om te lachen vinden.
maar niemand neemt dit toch serieus zeg, kom op nou toch.

Als het nou iets meer gematigd uitgelegd zou worden dat er mogelijk gemanipuleerd werd en dat wij denken dit en dat en dat de regie dingen bijstuurd en dat door het knip en plak werk op tv het beeld vertekenend kan zijn.
Dit is bij elke reality show tot aan Idols aan toe nog geweest dan men denkt dat het gemanipuleerd wordt, maar door het zo zwart op wit te stellen en dat Huub alleen maar wordt tegengewerkt is gewoon lachwekkend.

maar ik moet de rest van de streams nog beluisteren :)
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:17 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar niemand neemt dit toch serieus zeg, kom op nou toch.

Als het nou iets meer gematigd uitgelegd zou worden dat er mogelijk gemanipuleerd werd en dat wij denken dit en dat en dat de regie dingen bijstuurd en dat door het knip en plak werk op tv het beeld vertekenend kan zijn.
Dit is bij elke reality show tot aan Idols aan toe nog geweest dan men denkt dat het gemanipuleerd wordt, maar door het zo zwart op wit te stellen en dat Huub alleen maar wordt tegengewerkt is gewoon lachwekkend.

maar ik moet de rest van de streams nog beluisteren :)
Da´s goed, Boudewijn, maar neem dan eerst wat Norit!

tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 02:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:14 schreef Cobra1 het volgende:
ja das alom bekend bij de bewoners daarom dat japie op zei dat huub een eigen site heeft ...de achterban van huub werkt samen met nolive en sly is het walgelijkste mannetje dat er bestaat
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 02:22   quote  deeplink  
ZO, ik heb net ff een filmpje gezien van DGK. Ik wist niet wie Sly was. Nu wel....damnzz wat een BROMBEER zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ --
Cobra1
 Cobra1 - maandag 05 mei 2008 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:19 schreef tg3 het volgende:

[..]

ja das alom bekend bij de bewoners daarom dat japie op zei dat huub een eigen site heeft ...de achterban van huub werkt samen met nolive en sly is het walgelijkste mannetje dat er bestaat
Ja net als KleineFrankie, Monique en die Lambal
Allemaal vrienden van Huub
De meesten die die filmpjes maken zijn vrienden van Huub
of Huub fans.
Allemaal filmpjes met titels die niet kloppen.
Daarom ben ik hier maar eens gaan kijken. =)
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:24 schreef Cobra1 het volgende:

[..]

Ja net als KleineFrankie, Monique en die Lambal
Allemaal vrienden van Huub
De meesten die die filmpjes maken zijn vrienden van Huub
of Huub fans.
Allemaal filmpjes met titels die niet kloppen.
Daarom ben ik hier maar eens gaan kijken. =)
Ik ben hier nog niet zo lang, maar volgens mij worden hier geen filmpjes van vrienden van wie dan ook getoond.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 02:27   quote  deeplink  
Fandag op 22 mei....van wie?????
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 02:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:27 schreef Dragon het volgende:
Fandag op 22 mei....van wie?????
Wat denk je?
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 02:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:27 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik ben hier nog niet zo lang, maar volgens mij worden hier geen filmpjes van vrienden van wie dan ook getoond.
zo goed als alleen mijn filmpjes worden geplaatst en ik ben een wannabe-vriend van Jaap ;)

nee, maar even serieus een officieel statement: ik ken niemand van de bewoners persoonlijk....
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - maandag 05 mei 2008 - 02:29   quote  deeplink  
Huub???

ALLEMAAL ER HEEN GAAN!!

hahahaha
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 02:28 schreef draakje het volgende:

[..]

Wat denk je?
ik heb het al eerder gezegd, maar ik heb bijna medelijden met Huub, hij zit de komende 5 jaar vast aan minstens 1 keer per maand een verplichte Huub-fandag voor alle die-hard Huub fans en moet dus verplicht opdraven voor een zaal van huismoeders die geen nee van Huub accepteren want ze hebben zoveel geld aan hun fan uitgegeven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Té walgelijk voor woorden wat Brian in zijn schoenen word geschoven.

0.0066509