|
|
Merty@headliner
|
|
|
Niet alleen ST heeft een hekel aan NOWFUCKINLIVE er zijn een heleboel die die site ook haten alleen 1 ding scheelt onze BOVENKAMER TIKT WEL ZUIVER EN DIE VAN HUN DAAROP IS TE VAAK GESLAGEN MET EEEN HAMER DAAROM LULLEN ZE OOK ZO DOM |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:31 schreef Merty het volgende:Niet alleen ST heeft een hekel aan NOWFUCKINLIVE er zijn een heleboel die die site ook haten alleen 1 ding scheelt onze BOVENKAMER TIKT WEL ZUIVER EN DIE VAN HUN DAAROP IS TE VAAK GESLAGEN MET EEEN HAMER DAAROM LULLEN ZE OOK ZO DOM AMEN!.....hahaha zo bijna medelijden met die mensen krijgen ...bijnaaa |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:27 schreef draakje het volgende:[..] Ik ben hier nog niet zo lang, maar volgens mij worden hier geen filmpjes van vrienden van wie dan ook getoond. Ik heb het niet over de filmpjes van hier. Maar over de filmpje die in het algemeen op forums gepost en verspreid worden. De titels van de filmpjes van dit forum, hebben juist de meer normale titels. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:33 schreef Cobra1 het volgende:[..] Ik heb het niet over de filmpjes van hier. Maar over de filmpje die in het algemeen op forums gepost en verspreid worden. De titels van de filmpjes van dit forum, hebben juist de meer normale titels. verschrikkelijk, soms hele regels over ratten en wat ze doen. Brian wordt struktureel als rat betiteld. Amanda als snol of del |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:39 schreef seya het volgende:[..] verschrikkelijk, soms hele regels over ratten en wat ze doen. Brian wordt struktureel als rat betiteld. Amanda als snol of del ja op clipser zijn ze vaak bezig lambal en kleinefrankie ...allemaal op loondienst van nolive |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:39 schreef seya het volgende:[..] verschrikkelijk, soms hele regels over ratten en wat ze doen. Brian wordt struktureel als rat betiteld. Amanda als snol of del Seya echt ik ik werd misselijk maar ben toch weer gaan luisteren hoe ziek ze zijn niet normaal wat zouden ze doen als Jaap, AManda of laat staan Brain zou winnen gaan ze dan met zijn allen janken of voor de trein springen dat is toch niet normaal bah |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whaaaah die varkens wild zwijn zegt NOWFUCKINGLIVE IS niet slecht nee want ze krijgen iedere dag 30 nieuwe leden erbij ja WILD ZWIJN dat zijn mensen die ban hebben gehad en weer via een ander weg weer aanmelden SUKKEL |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:42 schreef tg3 het volgende:[..] ja op clipser zijn ze vaak bezig lambal en kleinefrankie ...allemaal op loondienst van nolive Maar dat doen ze niet alleen bij Brian en Amanda. Bij iedereen die niet met Huub samen werkt. Ook bij Jaap, toen hij met de anderen ging spelen. Palma, Lieke. Natasia, Eric. En zelfs Mikey wordt naar beneden gehaald. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: hmmm, wat moet ik daar nou van vinden, een fandag op 22 mei in de witte bergen in eemnes op loopafstand van de kooi en daar komen allemaal die-hard huub fans die de waarheid niet willen inzien, die gaan 's avonds daar de live finale bekijken.
ik vraag me af wat er gaat gebeuren als Huub niet wint en bijvoorbeeld Brian wint.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:33 schreef Cobra1 het volgende:[..] Ik heb het niet over de filmpjes van hier. Maar over de filmpje die in het algemeen op forums gepost en verspreid worden. De titels van de filmpjes van dit forum, hebben juist de meer normale titels. Ik heb vanmorgen op aanraden van Pauline nog zo´n filmpje bekeken, maar dat was niet meer dan knip- en plakwerk. Laf, dom, en indoctrinerend, Want Huubs klootjesvolk loopt toch wel achter hem aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn ik denk dat er wel rekening mee wordt gehouden hoor want dit heeft Talpa toch ook wel gehoord hoe erg het nu is dus extra politie zal er wel zijn let maar op |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:42 schreef Merty het volgende:[..] Seya echt ik ik werd misselijk maar ben toch weer gaan luisteren hoe ziek ze zijn niet normaal wat zouden ze doen als Jaap, AManda of laat staan Brain zou winnen gaan ze dan met zijn allen janken of voor de trein springen dat is toch niet normaal bah Nee, dat is zeker niet normaal. En zonder mensen te willen beledigen: een aantal zijn flink de weg kwijt, een aantal zijn eenzame mensen, die het als vertier zien, er zijn een stel mensen, met wat simpele gedachten en er zijn een stel relschoppers die het heerlijk vinden te schelden, mensen te kwetsen of zwart te maken. Maar geheelomvattend is het een groep mensen, die volkomen geindoctrineerd worden, een leiderfiguur zoeken, zich daaraan willen onderwerpen. Volstrekt gefascineerd door Huub en door de grote leider, want wat hij zegt is waarheid. Heel griezelig allemaal en ik hoop dat RTL dat inziet en er niet teveel op reageert, want dat is een kolfje naar hun hand. Dan kunnen ze weer zeggen: wij hebben de inside-information en zo nog meer mensen naar zich toetrekken. Ik gun ieder forum duizende leden, maar niet op deze ziekelijke manier, Het enige goede wat Sly zei: "het is volkomen geescaleerd" Maar hij realiseert zich niet met welk vuur hij speelt. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:56 schreef Boudewijn het volgende:[..] hmmm, wat moet ik daar nou van vinden, een fandag op 22 mei in de witte bergen in eemnes op loopafstand van de kooi en daar komen allemaal die-hard huub fans die de waarheid niet willen inzien, die gaan 's avonds daar de live finale bekijken. ik vraag me af wat er gaat gebeuren als Huub niet wint en bijvoorbeeld Brian wint.... Daar wil ik maar liever niet aan denken. Of ja, toch wel! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Als Brain wint, zullen ze NL gelijk op slot gooien, denk ik. hahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 02:59 schreef seya het volgende:[..] Nee, dat is zeker niet normaal. En zonder mensen te willen beledigen: een aantal zijn flink de weg kwijt, een aantal zijn eenzame mensen, die het als vertier zien, er zijn een stel mensen, met wat simpele gedachten en er zijn een stel relschoppers die het heerlijk vinden te schelden, mensen te kwetsen of zwart te maken. Maar geheelomvattend is het een groep mensen, die volkomen geindoctrineerd worden, een leiderfiguur zoeken, zich daaraan willen onderwerpen. Volstrekt gefascineerd door Huub en door de grote leider, want wat hij zegt is waarheid. Heel griezelig allemaal en ik hoop dat RTL dat inziet en er niet teveel op reageert, want dat is een kolfje naar hun hand. Dan kunnen ze weer zeggen: wij hebben de inside-information en zo nog meer mensen naar zich toetrekken. Ik gun ieder forum duizende leden, maar niet op deze ziekelijke manier, Het enige goede wat Sly zei: "het is volkomen geescaleerd" Maar hij realiseert zich niet met welk vuur hij speelt. Met zijn eigen VUURPIJL. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nee dat doen ze niet. Men leeft in de veronderstelling een formule gevonden te hebben waardoor ze door kunnen gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Als hij die had, zat hij niet zo over Brian te zieken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 03:04 schreef seya het volgende:[..] Nee dat doen ze niet. Men leeft in de veronderstelling een formule gevonden te hebben waardoor ze door kunnen gaan. Akelig voor mij, want ik was de bedenker ervan. de bedenker van wat?
De formule om door te gaan wordt erg moeilijk, er zijn tig aantal nieuws en showbizz sites dus zonder primeurs (dus niet interviews met oud-bewoners die niemand wil lezen, ik noem een Erik, Sylvia, Ilona, Nena, Bart) lukt dat niet. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 01:33 schreef seya het volgende:Ik krijg de indruk, dat het verhaal van Milou eerst ergens anders heeft gestaan? Maakt niet uit, want ik sta er helemaal achter. Ik heb net even de radio-uitzending beluisterd en naast het feit, dat het behoorlijk amateuristisch was, slechte interviewers, die eigenlijk het verhaal totaal kritiekloos over zich heen lieten komen, was het een aanéénschakeling van promotie voor NL en zwartmakerij. Komt er nogeens bij, dat Sly iets heeft gezegd, waar ik me persoonlijk ook nogeens vreselijk, loeikwaad over maak. Ik ga er echter vanuit: what goes around, comes around! Ik heb dit stuk geschreven op moment dat ik het hier wilde plaatsen, omdat ik mij er al dagen zo boos om maak en door de radio hete rger is geworden en meer dingen mij dwars zit. Ik nooit het gevoel heb gehad het ooit ergens te kunnen uiten in een forum tot dat ik hier op Headliner kwam, en het gevoel had dat het kon. Dus dit is echt mijn verhaal en gedachtengang en frustratie, dus dit kan nog nergens gestaan hebben....oké misschien nu wel als ze het jatten ;) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik weet niet in hoeverre ik jou op een dicrete manier kan benaderen, dan kan ik het laten zien. En misschien uitleggen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 03:10 schreef Milou het volgende:[..] Ik heb dit stuk geschreven op moment dat ik het hier wilde plaatsen, omdat ik mij er al dagen zo boos om maak en door de radio hete rger is geworden en meer dingen mij dwars zit. Ik nooit het gevoel heb gehad het ooit ergens te kunnen uiten in een forum tot dat ik hier op Headliner kwam, en het gevoel had dat het kon. Dus dit is echt mijn verhaal en gedachtengang en frustratie, dus dit kan nog nergens gestaan hebben....oké misschien nu wel als ze het jatten ;) :) het kwam door een bepaald zinnetje waardoor ik dacht, misschien heeft ze dit in een boze bui (volkomen terecht) ook op NL gezet. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik zou het zelf niet op deze manier gedaan hebben maar jij wel, en wees daar maar trots op. Het staat er, en jij voelt het zo. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 03:13 schreef seya het volgende:[..] :) het kwam door een bepaald zinnetje waardoor ik dacht, misschien heeft ze dit in een boze bui (volkomen terecht) ook op NL gezet. Oh nee ik schrijf niet op NL, moet er niet aan denken.... jak! |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 03:13 schreef draakje het volgende:Ik zou het zelf niet op deze manier gedaan hebben maar jij wel, en wees daar maar trots op. Het staat er, en jij voelt het zo. Zou jij een andere manier doen dan Draakje? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik deed er eerst ook aan mee hoor dus dit is geen verwijt. Maar negatieve aandacht geven is ook aandacht geven. Hier is nowlive alleen maar blij om. Wat maakt het uit hoe ze over de miljonairs denken, hoe ze dat naar buiten brengen ed. Gewoon geen aandacht aan geven, schouders ophalen en denken ik heb geen booschap aan de meningen van nowlive of Sly. Het zijn mensen met no life denk ik dan maar. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Mensen van NL zijn net als Huub, mooie praatjes en de boel omdraaien. |
|
|
|
|
Cobra1
|
|
|
Nowlivers liegen ook over bans op het 10 forum. Nowlive bande zelf vele Brian en Amanda fans en daar waren veel klachten over. En daarom gaan ze de rollen omdraaien over het 10 forum. De huubfans die daar geband zijn, zijn geband na waarschuwingen van de moderators. Ze dachten daar het zelfde taalgebruik als op Nowlive te mogen doen over Brian en Amanda. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 03:47 schreef Caroline het volgende:Ik deed er eerst ook aan mee hoor dus dit is geen verwijt. Maar negatieve aandacht geven is ook aandacht geven. Hier is nowlive alleen maar blij om. Wat maakt het uit hoe ze over de miljonairs denken, hoe ze dat naar buiten brengen ed. Gewoon geen aandacht aan geven, schouders ophalen en denken ik heb geen booschap aan de meningen van nowlive of Sly. Het zijn mensen met no life denk ik dan maar. Je hebt gelijk Caroline. Maar het zat mij nu echt hoog en dit vond en vind ik gewoon te smerig voor woorden, en hoop met mijn stukje toch wat duidelijkheid te geven al is het voor mijn eigen gevoel ;) Ik schrijf op geen enkel forum totdat iemand mij hier naar toe stuurde, en dat was een verademing zeg, normale mensen met een normale kijk op de dingen, en die éne gek die dan hier komt kijken mag mijn stuk lezen, maar zullen het toch nog op hun manier zien en wie weet red ik nog wel een verotte ziel mee...oeps.
Maar weet je Caroline, het doet mij wel even goed om te zien dat ik niet de enige ben die zo denkt, want je zou bijna gaan twijfelen...help :(
Als ik dan die vrouw in het laatste gedeelte op de radio hoor ( en ik heb niet alles geluisterd want dan word ik echt niet goed) en die heeft het er over dat ze met dodenherdenking naar een film zit te kijken en dan denkt dat Brian en Amanda minstens een uur per dag krijgen onstreams om haat en verderf te mogen zaaien, dat zij het eng vind en bijna in huilen barst en emotioneel word? Dan denk ik die is echt gek!!! Huub spreekt van de week nog uit dat hij bepaalde mensen het daglicht niet gunt....dus de dood... en dat hij vind dat bepaalde mensen wel in een concentratiekamp gezet mogen worden en vergast een nekschot een dwarsleasie, kanker enz, en dan is Huub haar lieverd die ze graag wil knuffelen en waar ze om huilt dat er misschein buiten wat mee gebeurd, dan valt mijn mond open hoor en denk dan bij mezelf dat ze echt gek is?! En die heeft het over de dodenherdenking avond....met de uitspraken van Huub...en wat hij nog wilde doen tijdens dodenherdenking....en Jaap dat niet zag zitten. Dan is dat mens toch gek en hartstikke blind en doof?! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 04:01 schreef Milou het volgende:[..] Je hebt gelijk Caroline. Maar het zat mij nu echt hoog en dit vond en vind ik gewoon te smerig voor woorden, en hoop met mijn stukje toch wat duidelijkheid te geven al is het voor mijn eigen gevoel ;) Ik schrijf op geen enkel forum totdat iemand mij hier naar toe stuurde, en dat was een verademing zeg, normale mensen met een normale kijk op de dingen, en die éne gek die dan hier komt kijken mag mijn stuk lezen, maar zullen het toch nog op hun manier zien en wie weet red ik nog wel een verotte ziel mee...oeps. Maar weet je Caroline, het doet mij wel even goed om te zien dat ik niet de enige ben die zo denkt, want je zou bijna gaan twijfelen...help :( Als ik dan die vrouw in het laatste gedeelte op de radio hoor ( en ik heb niet alles geluisterd want dan word ik echt niet goed) en die heeft het er over dat ze met dodenherdenking naar een film zit te kijken en dan denkt dat Brian en Amanda minstens een uur per dag krijgen onstreams om haat en verderf te mogen zaaien, dat zij het eng vind en bijna in huilen barst en emotioneel word? Dan denk ik die is echt gek!!! Huub spreekt van de week nog uit dat hij bepaalde mensen het daglicht niet gunt....dus de dood... en dat hij vind dat bepaalde mensen wel in een concentratiekamp gezet mogen worden en vergast een nekschot een dwarsleasie, kanker enz, en dan is Huub haar lieverd die ze graag wil knuffelen en waar ze om huilt dat er misschein buiten wat mee gebeurd, dan valt mijn mond open hoor en denk dan bij mezelf dat ze echt gek is?! En die heeft het over de dodenherdenking avond....met de uitspraken van Huub...en wat hij nog wilde doen tijdens dodenherdenking....en Jaap dat niet zag zitten. Dan is dat mens toch gek en hartstikke blind en doof?! Ik snap jou heel goed. Ik heb net de uitzending gehoord en lag van A tot Z in een deuk. Dat hier heel anders gedacht wordt dan op nowlive is een feit en het is fijn dat je hier van je af kan schrijven. Alleen ben ik bang dat er morgen weer een blik nowlivers opengetrokken wordt die hier komen jennen. Die hebben gewoon veel aandacht nodig, ook de negatieve aandacht. Ik vind dat jammer want we zitten in de laatste dagen van het spel en lees nu hier heel veel over Huub zowel voor- als tegenstanders en weinig meer over het spel. Ik denk dus zolang we die aandacht blijven geven hier op het forum alleen nog een welles nietes situatie te lezen valt. Maar je irritatie begrijp ik al te goed. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 05:05 schreef Caroline het volgende:Ja, ik klikte op die link. Ik schreef mijn verhaal en het kwam in het midden te staat. ok, ik zal er morgen eens naar kijken |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat ook kan zijn is dat....Milou laat soms regels open dat ik halverwege de quote dacht dat het de laatste zin van de quote was, ik mijn verhaal in haar quote schreef. Euh??? Begrijp je hoe ik het uitleg?? lol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
nl is een engen ziekte.
zelfs gisteren dat huub een scetch wilde doen als hitler kreeg het hokje de schuld terwijl het hokje hem dat afraden.veel mensen vonden jaap en huub ziek en die haakte ook af. maar huub diehards geven natuurlijk het hokje de schuld. die mensen zijn daar egt gebrain washt het is egt niet normaal dat zo een vies ventje het al in zijn kop durft tehalen om over herdenkings dienst een grap als hitler tevoorschijnt haald.ze moeten dat ventje eens flink aan pakken het is een schanden voor de mensen die het allemaal mee hebben gemaakt. en dan alles in brains schoenen schuiven nou die jongen is tegen over hem dan heel heillig hij had er wel respect voor. ik vind dat nl een vies klote site is en sly de grootste. vrouwen afpersen via de telefoon ze zouden dat vies varkentje op moeten sluiten sorry dit is wat ik ff kwijt wilde |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
super sly!! In alles heb je gelijk. En dat gelul hier over fries, dat het normaal is om zijn penis zo aan te raken.. Brian had toen hij aan zijn penis gezeten ver voordat er iets bekends bij hem was over verzorging van zijn penis. Brian is gewoon een bestialiteits liefhebber, klaar. daarom is hij ook met amanda. En dat gelul over het slaan van brian op zijn eigen arm????? Ja hoor zo klinkt het als je op je eigen arm slaat,,,, HOL???? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
sly te gast bij De Wereld Draait Door???? 1.200.000 kijkers?? aiaiaiaiaia dat zou toch slecht nieuws voor de brian/amanda fans zijn |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
niets van het gelul van ze aantrekken toen de kooi begon heeft huubje allerlei verhalen verzonnen die op hem betrekking hadden en ze op brian geschoven huubje weet van aale drug de prijs en waar je het haalt en hij zegt dat doet brian terwijl brian geen sigaret of wiet rookt ze haaden wietplantange amanda wat blijkt het was lieke s verhaal dat ze op een ander schoven lieke en huubje liepenbij de paarde bak huubje vertelde zijn sex wens met dieren en WEET JE WAT HIJ TOEN ZEI EERTS HET PAARD DODEN EN DAAN VAN ACHTERNEMEN HIJ HEEFT HET OOK VAAK IN DE PAARDEBAK GEDAAN LIEKE IS ZIJN GETUIGE . en ze weten het vandaar dat ze dit verzinnen en vandaar dat lieke niet in de kooi wil komen want ze is te ver met huubje gegaan .ik hoef niet te liegen ik zit niet in huubjes nog in een ander politieke partij . |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik ben gisteravond gebeld door iemand die mij vertelde dat ik naar een stuk van de radio uitzending van Nowlive moest luisteren. Ik heb de link toegestuurd gekregen en heb geluisterd. Beste mensen, ik moet zeggen dat ik gelijk heb gekregen. Ik heb ooit Night shift geschreven dat hij door de inhoudt van zijn “columns” de nowlivers agressief maakt, de mensen realiteit en fictie niet meer kunnen scheiden en alle relativeringsvermogen kwijtraken. Dat hij zijn “macht” moest gebruiken om de mensen juist te laten inzien dat al dat haat niet moet en nergens goed voor is. Dat hij meer schade aanricht dat goed doet. Mensen zijn te vergelijken met kuddedieren. Het heeft even geholpen, maar dan ook heel even.
Ik schrik van wat ik op de radio hoor. Een mevrouw van 50 jaar die echt alle relativeringsvermogen kwijt is en die psychisch behoorlijk in de war is. Ze begint zelfs te huilen. Hier was ik nou bang voor.
Dat ze, de radiomakers, “de regie” voor maffia uitmaken, moeten ze zelf weten.
Maar dat ze labiele mensen, dit durf ik te schrijven ja, willens en wetens gebruiken in hun zeer kwalijk te nemen. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
sly was vroeger een portier van lik me vestje en hij is niks veranderd hij liet vroeger iedeeer alle opknappen en bleef zelf achter en over die ban hij stturt geen mailtjes hij doet helemaal niks een groye bluffer uit het scilderswijk en met de donaties die hij krijgt woon hijnu riant in scheveningen hij kan zijn egen heel meten met huub want hij is geen haar beter dat is wat ik van sly weet |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ach waar maak ik me druk om als je bij nowlive fan van amanda of brian ben dan word je uitgescholden door de huub fans voor achterlijk paard en je komt zeker ook uit een sloppen wijk dus waar praten we over en je mag niks terug zeggen he dat is de hele waarheid en ik durf onder ede te verklaren wie dat was dus sly die niet zo zielig jij bent degen die de haat zaait onder de mensen dat wilde ik even kwijt |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 09:58 schreef ciska het volgende:sly was vroeger een portier van lik me vestje en hij is niks veranderd hij liet vroeger iedeeer alle opknappen en bleef zelf achter en over die ban hij stturt geen mailtjes hij doet helemaal niks een groye bluffer uit het scilderswijk en met de donaties die hij krijgt woon hijnu riant in scheveningen hij kan zijn egen heel meten met huub want hij is geen haar beter dat is wat ik van sly weet Kan me niks schelen hoor, afkomst of waar iemand gewoond zou hebben. Daar oordeel ik niet over. Ieder mens heeft het recht zich te verbeteren en te werken aan een betere situatie. Maar niet net doen, alsof je er niks wijzer van wordt. Dan zou men niet zo aan de weg timmeren. Alles moet nog groter en nog massaler. Dat het over de ruggen van mensen gaat, dat is elders in het bedrijfsleven ook. Maar hier wordt ingespeeld op emoties en haat gezaaid. En dan ook nog over mensen die zich niet kunnen verdedigen. Ik hoop erlijk gezegd, dat het vuur snel zal luwen tot een vlammetje na 22 Mei. Al heb ik er een hard hoofd in. John de Mol had het over een afspiegeling van de maatschappij, daar heeft hij als miljonair geen idee van. Maar als NL een afspiegeling van de maatschappij wil zijn, dan moet die maatschappij zich rot schamen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
En dat beweert een onafhankelijk forum te zijn...Sly kan dat nooit meer hard maken! Ik heb alleen het eerste stukje geluisterd en toen dacht ik al, laat maar, brrrr. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
kijk alleen maar op brians topic van gisteravond op nl. 1 brian fan had het lef daar iets neer te zette. en hup de hele huub clan erover heen.en dan nog beweren dat de huub fans gewoon klunnen posten. dit was een heel nette post van die brian fan vlits heet ze. dus bewijzen genoeg nu hoe die site is. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 09:58 schreef ciska het volgende:sly was vroeger een portier van lik me vestje en hij is niks veranderd hij liet vroeger iedeeer alle opknappen en bleef zelf achter en over die ban hij stturt geen mailtjes hij doet helemaal niks een groye bluffer uit het scilderswijk en met de donaties die hij krijgt woon hijnu riant in scheveningen hij kan zijn egen heel meten met huub want hij is geen haar beter dat is wat ik van sly weet Sly is werkeloos, dat heeft hij mij zelf verteld. Hij woont in Scheveningen zegt hij, maar ja daar staan ook niet alleen maar dure huizen;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja ik wil niet lullig doen,maar braín doet aan net zoveel stiekumme gedoe! van mij mogen ze allebei niet winnen haha;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 10:25 schreef pauline@nowlive het volgende:hahahahahahahah ciska,, kijk nu eerst naar je eigen forum,, moet je eens kijken als je hier voor huub bent, wat je dan over je heen krijgt hier ben ik het wel mee eens.. maar ja logisch toch?
ofterwijl nowlive is een huub site en headliner is fan van de andere kant,tja dat hou je eenmaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 10:46 schreef ilse het volgende:ja ik wil niet lullig doen,maar braín doet aan net zoveel stiekumme gedoe! van mij mogen ze allebei niet winnen haha;-) Je doet niet lullig. Ik vind ook dat men stiekeme dingen doet. In dat opzicht heb ik daarom steeds meer op met Jaap. Die komt er tenminste rond voor uit, dat hij onbetrouwbaar is. Die staat voor zijn eigen kostje te knokken. Dát vind ik dus prijzenswaardig, iemand die in zijn eentje zich er doorheen slaat. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou anne en tg3 ik ben het helemaal met jullie eens now live maakt de mensen gek sly klopt niet maar dat is mijn mening en ach die vrouw die huilde leek zijn m oeder wel word volwassen ik heb zelf 2 volwassen kinderen en die mark allemaal amateurs dat is toch geen uitzending mensen zeg nu zelf ik ben zelf alijt amatuer geweest maar heb het nog nooit zo slecht als die mark dat deed en om brian in een kwaad daglicht te zetten ik zie wat ik zie en kijk ook straems sly kijkt anders denk ik maar om er zo een hipe van te maken lachertje hahahahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 10:25 schreef pauline@nowlive het volgende:hahahahahahahah ciska,, kijk nu eerst naar je eigen forum,, moet je eens kijken als je hier voor huub bent, wat je dan over je heen krijgt Nou Pauline dat is niet waar, want ook Huubfans kunnen zich hier mengen, maar het vervelende is de taal die zij bezigen en de agressie die ze tentoonspreiden. Maar heb je al iemand een ban zien krijgen dan? Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Als men zou schrijven over Huub, wat menig Huubfan over Amanda en Brian zegt, en dan bedoel ik dus de verschrikkelijke scheldnamen en de betichtingen, dan zou ik daar ook iets van zeggen. Dat heb ik overigens ook gedaan gisteravond, toen iemand Huub voor van alles uitmaakte. Dus speel geen slachtoffer hier, want je krijgt alle ruimte. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
precis seya maar dat kunnen ze nu niet hebben ik hoop dat rtl5 aangifte doet want er worden namen bij gehaald die er allang niet meer zijn en ja jaap is een comiek kan ik van huub niet zeggen alles over de rug van een ander |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
www.hideip.nl en dan www.nowlive.eu intikken. Je moet dan wel een account hebben gehad bij nowlive (ik heb een permanente ban, maar doordat ze je blijven meetellen als lid, kan je er dan wel op;-)) |
|
|
|