|
|
Izz@headliner
|
|
|
Beste streamers, Jaap Brian & Amanda zijn in gesprek in het kantoor Huub is ingekakt volgens Brian en is zijn creativiteit kwijt. Hij Amanda en jaap maken natuurlijk Tv ! Brian gaat in zijn blote kont in een blad staan en is daar trots op want het is voor ontwikkelings hulp, nu snap ik het zijn kippepootjes in beeld een ondervoed miljonairtje. Lees verder>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Bron Nowlivwe.eu hahahah dat las ik net. als men van Brian vind dat hij kippepootjes heeft, ben ik benieuwd hoe men kijkt naar Huubs breinaaldjes onder zijn net niet kontje?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Izz@headliner -- |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nee anne ik heb ook eenpermanente ban maar wat izzei hier neerzet ik leg in een duek |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:03 schreef izzie het volgende:Beste streamers, Jaap Brian & Amanda zijn in gesprek in het kantoor Huub is ingekakt volgens Brian en is zijn creativiteit kwijt. Hij Amanda en jaap maken natuurlijk Tv ! Brian gaat in zijn blote kont in een blad staan en is daar trots op want het is voor ontwikkelings hulp, nu snap ik het zijn kippepootjes in beeld een ondervoed miljonairtje. Lees verder>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Bron Nowlivwe.eu hahahah dat las ik net. als men van Brian vind dat hij kippepootjes heeft, ben ik benieuwd hoe men kijkt naar Huubs breinaaldjes onder zijn net niet kontje? Nou ja, ik vind het een zwaktebod, als men het gaat hebben over uiterlijkheden. Het minst belangrijke momenteel. Ik vind het jammer, dat men niet, zoals in het begin let op kleding enzovoorts. Men ziet er soms niet uit. En dan heb ik het niet eens alleen over Japio, die vergeef ik bijna alles. Maar de miljonairsallure, die het zou moeten uitstralen heeft het allang niet meer. Dat Brian en Huub zo magertjs zijn geworden heeft te maken met de stress en kan hun niet persoonlijk aangerekend worden. Is ook van generlei waarde voor het programma. Ik zie de dames ook voortdurend in hetzelfde rondstappen en was het voorheen nogal ordinair, nu ziet het er zelfs versleten uit. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:18 schreef seya het volgende:[..] Nou ja, ik vind het een zwaktebod, als men het gaat hebben over uiterlijkheden. Het minst belangrijke momenteel. Ik vind het jammer, dat men niet, zoals in het begin let op kleding enzovoorts. Men ziet er soms niet uit. En dan heb ik het niet eens alleen over Japio, die vergeef ik bijna alles. Maar de miljonairsallure, die het zou moeten uitstralen heeft het allang niet meer. Dat Brian en Huub zo magertjs zijn geworden heeft te maken met de stress en kan hun niet persoonlijk aangerekend worden. Is ook van generlei waarde voor het programma. Ik zie de dames ook voortdurend in hetzelfde rondstappen en was het voorheen nogal ordinair, nu ziet het er zelfs versleten uit. Ik kan hierin niet meegaan, ten eerste vind ik Brian niet mager, afgetraind? ja. mager is iets anders. kleding? men wordt gekleed daar, dus ook daar kan je de bewoners niet op afrekenen, mijn persoonlijke mening is de volgende, men kan alleen de ander aanspreken op gedrag, daar kan je de miljonairs wel op afrekenen. en daarbij staat Huub bij mij op 1. Zijn taalgbruik is ver beneden alle peil. zijn op en aanmerkingen op allochtonen, een zwakte die ik niet eens kan bedenken. zijn omgang met vrouwen niet om aan te zien. Brian word afgerekend op stiekem gedrag? dat is voor het spel, ik zie een Brian niet zijn buren af luisteren en bellen naar de huisbaas, kijk wat zij doen. Ik zie een Huub wel de buurvrouw uitmaken voor stinkhoer, de buurman voor K. dit en K. dat. Dat soort taal heeft Huub niet aangeleerd van de buren of van de regie. dat zit in je, of je hebt het niet. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja maar jij knipt en plakt niet dat is dus het verschil wan dat ketschup incident was ook niet te zien op tv en op de straems jij doet het netejes zoals het is sly knipt en plakt of laat het doen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:26 schreef izzie het volgende:[..] Ik kan hierin niet meegaan, ten eerste vind ik Brian niet mager, afgetraind? ja. mager is iets anders. kleding? men wordt gekleed daar, dus ook daar kan je de bewoners niet op afrekenen, mijn persoonlijke mening is de volgende, men kan alleen de ander aanspreken op gedrag, daar kan je de miljonairs wel op afrekenen. en daarbij staat Huub bij mij op 1. Zijn taalgbruik is ver beneden alle peil. zijn op en aanmerkingen op allochtonen, een zwakte die ik niet eens kan bedenken. zijn omgang met vrouwen niet om aan te zien. Brian word afgerekend op stiekem gedrag? dat is voor het spel, ik zie een Brian niet zijn buren af luisteren en bellen naar de huisbaas, kijk wat zij doen. Ik zie een Huub wel de buurvrouw uitmaken voor stinkhoer, de buurman voor K. dit en K. dat. Dat soort taal heeft Huub niet aangeleerd van de buren of van de regie. dat zit in je, of je hebt het niet. Hé? Reken ik de bewoners af op hun kleding? Nope dus. Ze zijn afhankelijk van wat hen wordt aangeboden. En Brian is idd afgetraind, daar heb je gelijk in. Maar hierboven werd iets gezegd over de breinaalden van Huub. Als weerwoord natuurlijk op die kippepootjes, dat snap ik wel. Maar ik vind het zo zwak om mensen op dat soort dingen af te rekenen. Men speelt het spel en dat is een miljonairs-spel, echter de allure is het allang kwijt. En dat vind ik jammer |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:32 schreef seya het volgende:[..] Hé? Reken ik de bewoners af op hun kleding? Nope dus. Ze zijn afhankelijk van wat hen wordt aangeboden. En Brian is idd afgetraind, daar heb je gelijk in. Maar hierboven werd iets gezegd over de breinaalden van Huub. Als weerwoord natuurlijk op die kippepootjes, dat snap ik wel. Maar ik vind het zo zwak om mensen op dat soort dingen af te rekenen. Men speelt het spel en dat is een miljonairs-spel, echter de allure is het allang kwijt. En dat vind ik jammer Mee eens. Vroeger waren er workshops die ik altijd leuk vond om naar te kijken bv hoe men zich hoort te kleden bij gelegenheden. Kon je je eigen kennis weer een beetje ophalen. Miljonairs vind ik ze ook niet ongeacht hoe ze eruit zien. |
|
|
|
|
matss3
|
|
|
Hoi, Walgelijk heb ook naar youtube gekeken, Die Slaatje is net zo'n psycho als Huub. Ik vind dat dit niet mag en kan... hij zegt vaak dat Huub bedreigd wordt en er geplakt en geknipt wordt om zo Huub in een kwaad daglicht neer te zetten. Maar ziet niet wat hij en zijn forum en fans allemaal doen en zeggen. Hij heeft een grote ROZE bril op en vereerd Huub als een god. En maak zich rijk met het geld van die ooozooo domme Fans, en hoop dat Huub wint om een graantje mee tepikken. Hij zegt ik ben van niemand Fan, maar als ik moet kiezen dan voor Huub want die is ooozoo eerlijk. Nou als je op de site zegt van Huub laat een scheet, krijg je meteen een BAN. Maar als je over Brain en Amanda kwaat schrijf krijg je een dikke pluim en als je dat vaak doet wordt je zelf een VIP lid.
Misschien een mogelijkheid of idee om navraag te doen bij Ellen of de mensen van wie het Paard is hoe ze over de hele situatie denken. Ik bedoel dit is ook Laster tegen over Fries.
Nogmaals ik ben hier heel erg kwaad over. En vraag me toch af waarom RTL geen stappen onderneemt tegen NOWLIVE. En John de Moll dat pik je toch niet wat erover je gezegd wordt, door iemand die denkt dat hij iets is (SLY...wie is dat ) dus niets...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Sorry dat ik nu pas reageer, ik was gaan slapen. Ik ben natuurlijk een ander mens dan jij en taal is mijn vak. Ik zou waarschijnlijk een minder emotioneel en spottender stuk hebben geschreven en zou alles met voorbeelden en quotes hebben onderbouwd. Er is niets mis met emotionaliteit, maar je wordt er vaak op gepakt en dat kan heel pijnlijk zijn. Ik zou mezelf dus meer uit de wind gehouden hebben. Jouw reactie is heel puur en kan heel gemakkelijk door kwaadwillenden misbruikt worden. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:32 schreef seya het volgende:[..] Hé? Reken ik de bewoners af op hun kleding? Nope dus. Ze zijn afhankelijk van wat hen wordt aangeboden. En Brian is idd afgetraind, daar heb je gelijk in. Maar hierboven werd iets gezegd over de breinaalden van Huub. Als weerwoord natuurlijk op die kippepootjes, dat snap ik wel. Maar ik vind het zo zwak om mensen op dat soort dingen af te rekenen. Men speelt het spel en dat is een miljonairs-spel, echter de allure is het allang kwijt. En dat vind ik jammer Je vergat ff te lezen seya, dat men geknipt en geplakt had uit nowlive, denk dat izzie een vergelijk maakte met wat er op nowlive geschreven wertd over Brian en dat men de spillebeentjes van die oldenzaler als wereld schokkend gespierd vinden nou als je net zag hoe gespierd die pootjes van Brian zijn. kolere ben ik wel jaloers op. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb het net aangedurfd om de tweede link te beluisteren, en die was weer hilarisch. Slaai zegt dat Amanda totaal geen eigen mening heeft. Waar komt al die ruzie dan vandaan? Waarom loopt Amanda dan weg bij Bart? Nee, die Claire voegt iets toe! Zo zie je maar dat het ze helemaal niet om de waarheid gaat, maar dat ze hun eigen waarheid maken. Wat is de naam ook weer van die geestesziekte? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:29 schreef ciska het volgende:ja maar jij knipt en plakt niet dat is dus het verschil wan dat ketschup incident was ook niet te zien op tv en op de straems jij doet het netejes zoals het is sly knipt en plakt of laat het doen dat ketchup incident was wel te zien op de streams te zien ciska;-) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: nee ciska was niet te zien..beelden kwamen later |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
heb je je ogen in je kontzak gehad,want ik heb het toch echt wel gezien! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik geef antwoordt niet ciska! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
ciska
|
|
|
alos je goed leest ze ik op tv niet en op de streams wel maar ik was een woordje vergeten daT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
sorry - foutief bericht verwijderd -
pauline@nowlive schreef:
quote:klopt ciska, we hebben het allemaal gezien,, maar niet rechtstreeks op de streams! naar mijn bescheiden mening! het was wel op de streams, ik heb er zelfs een filmpje van gemaakt:
Video: Broer Bram komt aan persoonlijk bezit - Exit Claire! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja boudewijn ik heb het ook op streams gezien,maar heb geen zin in welles nietus hahaha;-)
en ciska jij zei het was niet te zien op tv en streams;-)lees maar even terug haha. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: Ik heb die dag wel de streams gezien, maar onbegrijpelijk waarschijnlijk gemist, daarom ook mijn bescheiden mening. heb het later wel op filmpje gezien.. dan heb je gelijk boudewijn |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:03 schreef izzie het volgende:Beste streamers, Jaap Brian & Amanda zijn in gesprek in het kantoor Huub is ingekakt volgens Brian en is zijn creativiteit kwijt. Hij Amanda en jaap maken natuurlijk Tv ! Brian gaat in zijn blote kont in een blad staan en is daar trots op want het is voor ontwikkelings hulp, nu snap ik het zijn kippepootjes in beeld een ondervoed miljonairtje. Lees verder>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Bron Nowlivwe.eu hahahah dat las ik net. als men van Brian vind dat hij kippepootjes heeft, ben ik benieuwd hoe men kijkt naar Huubs breinaaldjes onder zijn net niet kontje? ik roep al vanaf het begin dat huub uit de poppenkast gevallen is en zie hem dan ook als pop op stokkies.
wij allemaal op dit forum weten gewoon hoe moeilijk huub het gaat krijgen na 22 mei hij was diegene die niet los kon lopen zonder beveiliging.en dat heeft hij aan zichzelf te danken.
ik kwam ook niet verder dan de 1e link want het is te ziek voor woorden mja dat wisten we al van Slaai toch. dat hij een radio progr. begonnen is, is een teken dat hij alles op alles zet om die pop op stokkies nog meer fans te bezorgen. ik denk dat dat weinig nut heeft omdat de meeste al een mening hebben en juist omdat hij zo alles verdraait en de andere bewoners zo slecht afspiegelt zal er géén nieuwe huub fan meer bijkomen.
huub liep te zingen "nog ff ben ik miljonair" hij is zo arrogant er van overtuigd dat hij wint, van mij mag iedereen winnen behalve huub en claire en dan kijken hoe er bij die pop op stokkies de stoppen doorslaan. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
diegene die de bewoners na de kooi aanvallen,hoop ik dat ze die keihard aanpakken,met toren hoge boetes en gevangenis straffen,want het slaat namelijk nergens op om die mensen iets aan te doen!diegene die dat doen hebben een enorme steek los,en van mij mag tbs er dan ook nog wel bij,want ja als je in staat bent om mensen wat aan te doen ben je een gevaar voor de maatschappij! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:27 schreef ilse het volgende:diegene die de bewoners na de kooi aanvallen,hoop ik dat ze die keihard aanpakken,met toren hoge boetes en gevangenis straffen,want het slaat namelijk nergens op om die mensen iets aan te doen!diegene die dat doen hebben een enorme steek los,en van mij mag tbs er dan ook nog wel bij,want ja als je in staat bent om mensen wat aan te doen ben je een gevaar voor de maatschappij! je hebt gelijk,, ze hebben ons toch maar mooi anderhalf jaar vermaakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja dat zeg ik wel op de straems maar niet op tv zaterdag dat is wat ik zei |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hahaha, dit wil ik jullie even niet onthouden. Bij het forum van Tien gebruiken ze een filter om de ergste scheldwoorden en vloeken tegen te houden. Iemand plaatste een zeer verontwaardigd bericht dat hij/zij het woord kikkerdril had getypt en dat dit automatisch was vervangen door Huub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat is zo,maar voor mij gaat het te ver om die mensen wat aan te doen,want stel je nou eens voor dat je mee doet aan zo'n programma en je doet iets waar anderen het niet mee eens zijn en je wordt zomaar in elkaar gebeukt,dat kan toch niet!dat kan nergens,ik heb een hekel aan geweld,en als iemand iemand in elkaar slaat mogen ze die een keiharde straf geven,vind ik ook in het uitgaansleven,inplaats dat ze op het rookverbod letten,laten ze daar maar eens wat strenger op zijn! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
zo is het,, ik steek er nog 1 op |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:29 schreef ciska het volgende:ja maar jij knipt en plakt niet dat is dus het verschil wan dat ketschup incident was ook niet te zien op tv en op de straems jij doet het netejes zoals het is sly knipt en plakt of laat het doen ciska lees eens goed hahahahaha;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: doe met je mee en dan ga ik opruimen. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nee ik bedoel zaterdag heb je het niet op tv gezien maar op de streams heb ik het wel gezien ik wil ook wel vertellen wie er allemaal bij waren |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:27 schreef ilse het volgende:diegene die de bewoners na de kooi aanvallen,hoop ik dat ze die keihard aanpakken,met toren hoge boetes en gevangenis straffen,want het slaat namelijk nergens op om die mensen iets aan te doen!diegene die dat doen hebben een enorme steek los,en van mij mag tbs er dan ook nog wel bij,want ja als je in staat bent om mensen wat aan te doen ben je een gevaar voor de maatschappij! ben ik helemaal met je eens mja we zagen het al op koninginnedag hoeveel bedreigingen huub kreeg er zijn altijd mensen die hun handen niet thuis kunnen houden huub is er 1 van. maar ik denk wel dat huub met angst rondloopt zodra hij uit de kooi is, ik zou niet met hem willen ruilen. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oke ik geloof je ,je bedoelde het anders dan dat je het schreef;-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:35 schreef moha het volgende:[..] ben ik helemaal met je eens mja we zagen het al op koninginnedag hoeveel bedreigingen huub kreeg er zijn altijd mensen die hun handen niet thuis kunnen houden huub is er 1 van. maar ik denk wel dat huub met angst rondloopt zodra hij uit de kooi is, ik zou niet met hem willen ruilen. nee ik ook niet,maar je bent zelf geen haar beter als je iemand in elkaar slaat en mag je van mij keihard aangepakt worden,want op die manier zijn mensen dan zelf een gevaar voor de maatschapij. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:36 schreef ilse het volgende:[..] nee ik ook niet,maar je bent zelf geen haar beter als je iemand in elkaar slaat en mag je van mij keihard aangepakt worden,want op die manier zijn mensen dan zelf een gevaar voor de maatschapij. ik denk dat er heel veel mensen te ver gaan in dit gouden kooi gebeuren en die mensen die geweld gaan gebruiken zullen heus wel opgepakt worden en een flinke straf krijgen ik vind het zelf ook onzin om geweld te gebruiken mja gekken heb je overal. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
geweld lost dus helemaal niks op er is al genoeg geweld in de wereld en tegenwoordig mag je niet eens je eigen verdedigen dus daar kom je niet ver mee |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wel leuk te horen dat niet iedereen gebrainwashed is
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: een normaal mens aan het woord :)
en die radiopresentator maar meepraten met iedereen... |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
gewldig tanja toppie hij zat met een mond vol tanden klasse |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:40 schreef Boudewijn het volgende:[..] een normaal mens aan het woord :) en die radiopresentator maar meepraten met iedereen... dat viel me inderdaad ook op ..de presentator waait met alle winden mee ....meningloos ..hij gaf haar constant gelijk maar als sly aan het woord is ...is het alleen maar ja en amen ...amateurs |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik weet het nu zeker, dat huwelijk is nep. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: waarom weet je dat nu zeker? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:40 schreef Boudewijn het volgende:[..] een normaal mens aan het woord :) en die radiopresentator maar meepraten met iedereen... en dat noem jij een normaal mens??? hahahahahahahah.. zolang het maar tegen huub is, dan vind jij iedereen top,, of niet boudewijn. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:47 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] en dat noem jij een normaal mens??? hahahahahahahah.. zolang het maar tegen huub is, dan vind jij iedereen top,, of niet boudewijn. ja ze is normaal ...dit is haar mening daar heeft ze recht op |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:28 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] je hebt gelijk,, ze hebben ons toch maar mooi anderhalf jaar vermaakt word je nu niet eens moe van dat telkens je tekst moeten corigeren? al dat gelieg komt iedereen zijn strot uit, dan kijken we en luisteren we wel naar Huub |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:47 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] en dat noem jij een normaal mens??? hahahahahahahah.. zolang het maar tegen huub is, dan vind jij iedereen top,, of niet boudewijn. nee, hoor, maar ze vertelde veel meer waarheden dan de Huub fans die aan het woord kwamen en ze sprak alleen over de feiten, niet over de fabels dus ja, een normaal mens! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
tg3 zolang het maar in jou straatje past,, dan heeft iedereen recht op zijn/haar mening. maar owee als het niet Jou mening is ,,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:49 schreef Joseba het volgende:[..] word je nu niet eens moe van dat telkens je tekst moeten corigeren? al dat gelieg komt iedereen zijn strot uit, dan kijken we en luisteren we wel naar Huub ik hou nog steeds van jou |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:50 schreef pauline@nowlive het volgende:tg3 zolang het maar in jou straatje past,, dan heeft iedereen recht op zijn/haar mening. maar owee als het niet Jou mening is ,, Wat opvalt aan jou is het volgende, telkens wanneer Boudewijn komt met feiten en bewijzen draai jij je knopje een paar slagen terug, maar word pal daarop zo hatelijk als een gifslang. geef toch eens toe dat je constant fout zit, het zou je sieren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:52 schreef Joseba het volgende:[..] Wat opvalt aan jou is het volgende, telkens wanneer Boudewijn komt met feiten en bewijzen draai jij je knopje een paar slagen terug, maar word pal daarop zo hatelijk als een gifslang. geef toch eens toe dat je constant fout zit, het zou je sieren! haal het woordje telkens even weg... boudewijn heeft mij 1 keer kunnen overtuigen van iets waar ik naast zat, dus dame.. |
|
|
|