|
|
draakje
|
|
|
quote: Omdat ik op aanraden van iemand hier de nieuwe Party heb gekocht. (Wel vermomd natuurlijk.) Maar goed, daar staat een heel stuk in over de trouwerij. Ze weten daarin heel aannemelijk te maken dat het nep is. Nu geloof ik de Party natuurlijk ook niet zo, maar als het gelogen was, hadden ze van papa Claire allang een kort geding aan hun broek. Bovendien wordt Amanda erin opgehemeld omdat zij de enige was (volgens de Party dan) die het heel scherp had gezien en verwoord. Zo schijnt de trouwakte die de Party heeft gezien een velletje uit een printer te zijn, terwijl de gemeente Eemnes toegeeft dat die op handgeschept papier hoort te zijn. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:50 schreef pauline@nowlive het volgende:tg3 zolang het maar in jou straatje past,, dan heeft iedereen recht op zijn/haar mening. maar owee als het niet Jou mening is ,, echt waar ??...waneer heb ik tegen iemand gezegd dat hij/zij zn mening niet mag geven ...maar als ik er niet eens mee en dan geef ik wel tegengas dat noemen ze een democratie |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:54 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] haal het woordje telkens even weg... boudewijn heeft mij 1 keer kunnen overtuigen van iets waar ik naast zat, dus dame.. overtuigen is iets anders dan feitelijk gelijk hebben en niet willen inzien. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:54 schreef draakje het volgende:[..] Omdat ik op aanraden van iemand hier de nieuwe Party heb gekocht. (Wel vermomd natuurlijk.) Maar goed, daar staat een heel stuk in over de trouwerij. Ze weten daarin heel aannemelijk te maken dat het nep is. Nu geloof ik de Party natuurlijk ook niet zo, maar als het gelogen was, hadden ze van papa Claire allang een kort geding aan hun broek. Bovendien wordt Amanda erin opgehemeld omdat zij de enige was (volgens de Party dan) die het heel scherp had gezien en verwoord. Zo schijnt de trouwakte die de Party heeft gezien een velletje uit een printer te zijn, terwijl de gemeente Eemnes toegeeft dat die op handgeschept papier hoort te zijn. Draakje,ik heb het ook gelezen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
valt alweer mee dat ze niet weggeklikt is ik denk dat Sly haar had weggeklikt en dan zou zeggen ohw de verbinding is verbroken.
maar Tanja klasse hoor je bent een kanjer. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:54 schreef tg3 het volgende:[..] echt waar ??...waneer heb ik tegen iemand gezegd dat hij/zij zn mening niet mag geven ...maar als ik er niet eens mee en dan geef ik wel tegengas dat noemen ze een democratie paul volgt alleen de ( emocratie) van Huub, Huub verteld de waarheid en niemand anders, en dan heb je natuurlijk nog Paul's eigen mening, he paaultje? maar je bent een lieffie hoor |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:57 schreef Boudewijn het volgende:[..] overtuigen is iets anders dan feitelijk gelijk hebben en niet willen inzien. Scherpzinnig Bouwdewijn. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:58 schreef moha het volgende:valt alweer mee dat ze niet weggeklikt is ik denk dat Sly haar had weggeklikt en dan zou zeggen ohw de verbinding is verbroken. maar Tanja klasse hoor je bent een kanjer. TANJA? heb ik iets gemist verdorrie. vertel? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik vond het voor de Party een goed en doordacht stukkie. En er staat ook een stukje in over Natasia en haar nieuwe vriend. Mwah ... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat ik wel opmerk is dat sinds hier op headliner we steeds meer filmpjes plaatsen en uitvergroten wat voor psychopaat huub werkelijk is met de bijbehorende beelden de nolivers heel fel worden er komen steeds meer anti brian amanda filmpjes en ze gaan nu over tot radiouitzendingen alles om de media op te zoeken ....zou denken dat we een gevoelige snaar hebben geraakt want anders waarom zoveel propoganda voeren ...als je weet dat je het niet zo is |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
als jij denkt boudewijn, dat JIJ feitelijk gelijkt hebt, en dat alle anders denkenden het niet willen inzien,, dan heb jij de verkeerde baan in de verkeerde eeuw! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:00 schreef pauline@nowlive het volgende:als jij denkt boudewijn, dat JIJ feitelijk gelijkt hebt, en dat alle anders denkenden het niet willen inzien,, dan heb jij de verkeerde baan in de verkeerde eeuw! nee lieverd jij zit in de verkeerde eeuw, jij denkt nog in het tijdperk van blauwbaard te leven. maar je bent zo lief! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:00 schreef pauline@nowlive het volgende:als jij denkt boudewijn, dat JIJ feitelijk gelijkt hebt, en dat alle anders denkenden het niet willen inzien,, dan heb jij de verkeerde baan in de verkeerde eeuw! moeilijk he begrijpend lezen ! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:54 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] haal het woordje telkens even weg... boudewijn heeft mij 1 keer kunnen overtuigen van iets waar ik naast zat, dus dame.. deze dame mag je meneer tegen zeggen, ik weet dat je liever met vrouwen spreekt etc, maar helaas, dit is ook democratie, vrouwen en mannen zijn gelijk, dus ook mannen mogen hun mening geven, maar je bent wel lief hoor |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:00 schreef pauline@nowlive het volgende:als jij denkt boudewijn, dat JIJ feitelijk gelijkt hebt, en dat alle anders denkenden het niet willen inzien,, dan heb jij de verkeerde baan in de verkeerde eeuw! ik lever bewijs met filmpjes van de streams die door velen als heilig verklaard worden tegenover tv uitzendingen.
die filmpjes liegen niet en zijn alleen de feiten dus daarmee heb ik feitelijk gelijk.
Als Huub aantoonbaar liegt tegen bijvoorbeeld Lieke en men wil dat niet inzien... dan kun je beter maar stoppen met je mond open te doen want dan spoor je gewoon niet. (niet tegen iemand specifiek gericht)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
oke josje. dan weet ik dat voortaan,, vond je naam nogal vrouwelijk klinken. en ook al ben je een man,, mijn liefde blijft eveneens groeien.. niet sexueel, want ik ben "anders" |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:04 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik lever bewijs met filmpjes van de streams die door velen als heilig verklaard worden tegenover tv uitzendingen. die filmpjes liegen niet en zijn alleen de feiten dus daarmee heb ik feitelijk gelijk. Als Huub aantoonbaar liegt tegen bijvoorbeeld Lieke en men wil dat niet inzien... dan kun je beter maar stoppen met je mond open te doen want dan spoor je gewoon niet. (niet tegen iemand specifiek gericht) Applausjeeee :) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:04 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik lever bewijs met filmpjes van de streams die door velen als heilig verklaard worden tegenover tv uitzendingen. die filmpjes liegen niet en zijn alleen de feiten dus daarmee heb ik feitelijk gelijk. Als Huub aantoonbaar liegt tegen bijvoorbeeld Lieke en men wil dat niet inzien... dan kun je beter maar stoppen met je mond open te doen want dan spoor je gewoon niet. (niet tegen iemand specifiek gericht) ik geloof dat we deze discussie al eens hebben gehad.... tegen tegenspelers en ex-tegenspelers kun je niet liegen boudewijn..it's all in the game!. Liegen heerst alleen maar in je eigen omgeving en interresses, zeker geldt dat niet voor een TV show. Ik ben van mening dat in de kooi een leugen is, indien je een teammaat bedriegt en beliegd, dan kan je spreken over een leugenaar..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:08 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] ik geloof dat we deze discussie al eens hebben gehad.... tegen tegenspelers en ex-tegenspelers kun je niet liegen boudewijn..it's all in the game!. Liegen heerst alleen maar in je eigen omgeving en interresses, zeker geldt dat niet voor een TV show. Ik ben van mening dat in de kooi een leugen is, indien je een teammaat bedriegt en beliegd, dan kan je spreken over een leugenaar.. dan deel ik die mening niet met jou.
ik hou me meer vast aan de feitelijke betekenis van liegen ;) |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:10 schreef Boudewijn het volgende:[..] dan deel ik die mening niet met jou. ik hou me meer vast aan de feitelijke betekenis van liegen ;) dus als jaap tegen huub zegt: we gaan iets met brian doen, en huub zegt: maar dan moet brian er niets van af weten, en jaap zegt :oke!!! vervolgens verteld jaap het wel aan brian!,, liegt jaap dan?? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja oke ,maar net zoals pauline haar eigen mening heeft;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:15 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] dus als jaap tegen huub zegt: we gaan iets met brian doen, en huub zegt: maar dan moet brian er niets van af weten, en jaap zegt :oke!!! vervolgens verteld jaap het wel aan brian!,, liegt jaap dan?? nee, want op het moment dat Jaap tegen Huub zegt dat hij het niet tegen Brian zal vertellen is dat op dat moment feitelijk correct. Pas nadat hij het aan Brian heeft verteld en Huub vraagt Jaap of hij het verteld heeft en Jaap zegt: nee, DAN pas liegt Jaap.
maar dit is toch geen hogere wiskunde? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:15 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] dus als jaap tegen huub zegt: we gaan iets met brian doen, en huub zegt: maar dan moet brian er niets van af weten, en jaap zegt :oke!!! vervolgens verteld jaap het wel aan brian!,, liegt jaap dan?? je zoekt smoesjes om huub goed te praten ..kies dan voorbeelden die relevant zijn ....want dit heeft niks met elkaar te maken ....waarom liegt hij tegen lieke waarom liegt hij tegen claire....hoe is dat goed voor zijn spel ....het heeft namelijk niks met spel te maken en meer met karakter |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wij vinden die mevrouw allemaal normaal ,en waarom omdat ze vel tegenover huub staat,maar ik vindt wel dat ze er veels te diep inzit.over amanda had ze wel gelijk.en over jaap ook,maar braín???mwa dat vind ik niet,die net zo'n viezerik! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:19 schreef Boudewijn het volgende:[..] nee, want op het moment dat Jaap tegen Huub zegt dat hij het niet tegen Brian zal vertellen is dat op dat moment feitelijk correct. Pas nadat hij het aan Brian heeft verteld en Huub vraagt Jaap of hij het verteld heeft en Jaap zegt: nee, DAN pas liegt Jaap. maar dit is toch geen hogere wiskunde? whaaaaa, ik lach me suf. Boudewijn, je bent net een schoolmeester.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:19 schreef Boudewijn het volgende:[..] nee, want op het moment dat Jaap tegen Huub zegt dat hij het niet tegen Brian zal vertellen is dat op dat moment feitelijk correct. Pas nadat hij het aan Brian heeft verteld en Huub vraagt Jaap of hij het verteld heeft en Jaap zegt: nee, DAN pas liegt Jaap. maar dit is toch geen hogere wiskunde? je verklaart hier dus zelf dat jaap een leugenaar is.. het is iid meerdele malen gebeurd dat jaap tegenover huub verklaarde dat hij niets heeft gezegd, wat wel zo bleek te zijn..bedankt voor je duidelijke uitleg boudewijn, heldert veel voor mij op |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:20 schreef ilse het volgende:wij vinden die mevrouw allemaal normaal ,en waarom omdat ze vel tegenover huub staat,maar ik vindt wel dat ze er veels te diep inzit.over amanda had ze wel gelijk.en over jaap ook,maar braín???mwa dat vind ik niet,die net zo'n viezerik! iedereen mag iets vinden ...ik persoonlijk vind huub een verrotter karakter hebben dan brian ....en die mening heb ik sinds ik de streams volg |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:26 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] je verklaart hier dus zelf dat jaap een leugenaar is.. het is iid meerdele malen gebeurd dat jaap tegenover huub verklaarde dat hij niets heeft gezegd, wat wel zo bleek te zijn..bedankt voor je duidelijke uitleg boudewijn, heldert veel voor mij op kom dan maar met een voorbeeld |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:26 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] je verklaart hier dus zelf dat jaap een leugenaar is.. het is iid meerdele malen gebeurd dat jaap tegenover huub verklaarde dat hij niets heeft gezegd, wat wel zo bleek te zijn..bedankt voor je duidelijke uitleg boudewijn, heldert veel voor mij op maar Jaap liegt daar ook niet over dat hij groepJaap is en met beide partijen meespeelt en dan is het zijn spel, dat weet iedere streamer want Jaap doet altijd zijn toneelstukje ervoor of erna in z'n eentje.
Huub liegt niet alleen in het spel maar ook dingen daarbuiten en dat maakt hem zo misselijk en niet te vertrouwen. |
|
|
|
|
pluto
|
|
|
de huub fans blijven toch wel achter hem staan, want je kan beter achter iemand blijven staan die lieg in het spel en wel eens vloek dan achter iemand die wel eens para wordt en vrouwen schop en slaat, maar dat zeg meer over de fans die achter brian blijven staan, brian kan er niks aan doen dat hij zo is, dat zit m in zijn karakter |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:35 schreef pluto het volgende:de huub fans blijven toch wel achter hem staan, want je kan beter achter iemand blijven staan die lieg in het spel en wel eens vloek dan achter iemand die wel eens para wordt en vrouwen schop en slaat, maar dat zeg meer over de fans die achter brian blijven staan, brian kan er niks aan doen dat hij zo is, dat zit m in zijn karakter wanneer heeft hij een vrouw geschopt? En Huub is vaker para dan Brian...
dus feitelijk gezien sta jij er ook achter! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:35 schreef pluto het volgende:de huub fans blijven toch wel achter hem staan, want je kan beter achter iemand blijven staan die lieg in het spel en wel eens vloek dan achter iemand die wel eens para wordt en vrouwen schop en slaat, maar dat zeg meer over de fans die achter brian blijven staan, brian kan er niks aan doen dat hij zo is, dat zit m in zijn karakter dus jij hebt niet gezien dat hij claire tegen de muur gooide ?...dat hij lieke haar keel heeft dichtgeknepen dat hij zo para wordt van brian dat hij door de beveiling weg moet worden gedragen meerdere malen ..en dan heb je vast ook niet gezien dat hij een mes pakte en dreigde brian dood te steken
dit bericht zegt meer over karakter dan die van brian
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door tg3 -- |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ach paul zet je gewoon je eigen naam neer maar dat durf je ook niet jij bent een man onder denaam pauline omdat je je eigen naanm niet prijs durft te geven jij bent ook ziek |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ik zeg niks meer uiteindelijk kom je vanzelf overal achter |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja ik heb het gehoord maar of het zo is weet ik niet denk of weet jij van of het wel zo is dan Ciska ?? |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
mischien ergens anders ik kan genoed vertellen maar niet op de site maar dat hij niet spoort is een ding wat zeker is de mensen kunnen allevan iedereen vinden en ik svnap niet dat iemand over hem niks kan vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door ciska -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
@Ciska, je maakt mij wel erg nieuwsgierig. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ik zou niet weten hoe ik het anders moet doen ik snap dat je nieuwsgierig bent mrs b wie niet maar ik heb vamorgen al genoeg gezegt over dat mannetje ik kots hem uit |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 16:54 schreef draakje het volgende:[..] Omdat ik op aanraden van iemand hier de nieuwe Party heb gekocht. (Wel vermomd natuurlijk.) Maar goed, daar staat een heel stuk in over de trouwerij. Ze weten daarin heel aannemelijk te maken dat het nep is. Nu geloof ik de Party natuurlijk ook niet zo, maar als het gelogen was, hadden ze van papa Claire allang een kort geding aan hun broek. Bovendien wordt Amanda erin opgehemeld omdat zij de enige was (volgens de Party dan) die het heel scherp had gezien en verwoord. Zo schijnt de trouwakte die de Party heeft gezien een velletje uit een printer te zijn, terwijl de gemeente Eemnes toegeeft dat die op handgeschept papier hoort te zijn. ik heb hem ook gekocht, nog nooit eerder gedaan maar dit moest ik lezen. Geweldig dat de party het al door heeft, zegt genoeg toch. Ik zit te wachten op het moment dat huub en claire hem krijgen, hahahahahaha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Met alle respect voor jou Ciska. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:05 schreef pauline@nowlive het volgende:oke josje. dan weet ik dat voortaan,, vond je naam nogal vrouwelijk klinken. en ook al ben je een man,, mijn liefde blijft eveneens groeien.. niet sexueel, want ik ben "anders" Mijn geluk, vind je iemand lief is de persoon weer anders |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 18:41 schreef trapper het volgende:[..] ik heb hem ook gekocht, nog nooit eerder gedaan maar dit moest ik lezen. Geweldig dat de party het al door heeft, zegt genoeg toch. Ik zit te wachten op het moment dat huub en claire hem krijgen, hahahahahaha Ik weet niet of dat blad de kooi in mag. Maar ja, ik zou hun koppies ook wel eens willen zien. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:35 schreef pluto het volgende:de huub fans blijven toch wel achter hem staan, want je kan beter achter iemand blijven staan die lieg in het spel en wel eens vloek dan achter iemand die wel eens para wordt en vrouwen schop en slaat, maar dat zeg meer over de fans die achter brian blijven staan, brian kan er niks aan doen dat hij zo is, dat zit m in zijn karakter Dit geeft weer typisch weer hoe de huubfans denken, het is altijd brian die de schuldige is. Ziekelijk gewoon hoe idolaat je van iemand kan zijn, zo erg dat je mensen gaat beledigen (net als huub altijd doet). Huub is nogal tijd de man die zijn vrouw een dag (o eigenlijk nog geen 12 uur) voor hun (nep)bruiloft tegen de grond aan gooide en zijn schoonmoeder voor rotte vis uit maakt, dit is nog maar een heel klein puntje van de grote huub ijsberg dus hou aub op met alleen maar bekritiseren van brian. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 18:43 schreef draakje het volgende:[..] Ik weet niet of dat blad de kooi in mag. Maar ja, ik zou hun koppies ook wel eens willen zien. normaal gesproken krijgen ze altijd de party als er een stuk over hun in staat, al vanaf het begin is het zo gegaan. Maar ja het is nu natuurlijk niet positief dus ik twijfel of ze het nu ook doen. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 13:51 schreef draakje het volgende:[..] Sorry dat ik nu pas reageer, ik was gaan slapen. Ik ben natuurlijk een ander mens dan jij en taal is mijn vak. Ik zou waarschijnlijk een minder emotioneel en spottender stuk hebben geschreven en zou alles met voorbeelden en quotes hebben onderbouwd. Er is niets mis met emotionaliteit, maar je wordt er vaak op gepakt en dat kan heel pijnlijk zijn. Ik zou mezelf dus meer uit de wind gehouden hebben. Jouw reactie is heel puur en kan heel gemakkelijk door kwaadwillenden misbruikt worden. Is goed dat je het zegt Draakje, en je hebt een punt! Maar dit is uit boosheid geschreven en niet in een opwelling maar van dagen, en ik kan je echt verzekeren dat ze mij hier niet emotioneel mee pakken, wat ze er ook mee gaan doen of over schrijven. Ik ben het kwijt nu en ieder mag een mening hebben ik vond en vind dat ze hier echt té ver in gaan en nog veel meer dingen, maar daar begin ik al niet eens meer over, dt zowken ze maar lekker uit.
Alleen het slaan op Amanda's hoofd haalde ik expres aan omdat je heel goed op het filmpje kan zien hoe het wel is, en daar mee wil aantonen hoe sommigen mensen naar een filmpje kunnen kijken. Als ze echt objectief kijken ;) En wat Pauline nu schrijft over de holle klank moet ik om lachen want als ze even nadenken dan weten ze dat het de knokkels van Brain is die hij knakt meteen ook een trekje van Brian of door het dekbed komt.
Bedankt voor je oprechte mening :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 18:51 schreef Milou het volgende:[..] Is goed dat je het zegt Draakje, en je hebt een punt! Maar dit is uit boosheid geschreven en niet in een opwelling maar van dagen, en ik kan je echt verzekeren dat ze mij hier niet emotioneel mee pakken, wat ze er ook mee gaan doen of over schrijven. Ik ben het kwijt nu en ieder mag een mening hebben ik vond en vind dat ze hier echt té ver in gaan en nog veel meer dingen, maar daar begin ik al niet eens meer over, dt zowken ze maar lekker uit. Alleen het slaan op Amanda's hoofd haalde ik expres aan omdat je heel goed op het filmpje kan zien hoe het wel is, en daar mee wil aantonen hoe sommigen mensen naar een filmpje kunnen kijken. Als ze echt objectief kijken ;) En wat Pauline nu schrijft over de holle klank moet ik om lachen want als ze even nadenken dan weten ze dat het de knokkels van Brain is die hij knakt meteen ook een trekje van Brian of door het dekbed komt. Bedankt voor je oprechte mening :) Heb je er overigens al veel reacties op gekregen? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
sly zat ook op hyves maar is nu gesloten. ventje was veel te extreem. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Huub zit zijn, ' nog te doen' zonde alvast te overdenken.Hij is weer zielig he? mag niet drinken, mag dat niet mag zus niet mag zo niet! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:04 schreef Joseba het volgende:Huub zit zijn, ' nog te doen' zonde alvast te overdenken.Hij is weer zielig he? mag niet drinken, mag dat niet mag zus niet mag zo niet! Dan gaat ie toch lekker naar huis! |
|
|
|