|
|
Praatpaal
|
|
|
Te walgelijk voor woorden wat Brian in zijn schoenen wordt geschoven ? Waarom ? Als er niets mis mee is wat hij heeft gedaan hoeft hij zich ook niet aangesproken te voelen en zijn fans dus ook niet. Hoe meer iemand zichzelf gaat verdedigen hoe meer erachter steekt. Wel te walgelijk voor woorden is het feit, dat Brian en Amanda niets anders kunnen dan haat zaaien richting Huub, iets zinnigs komt er niet uit hun monden alleen maar Huub dit, Huub dat ... ja die twee zielepoten die kunnen me wat. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
En even voor het geval dat ... VERDER GEEN COMMENTAAR !!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: als je geen commentaar wilt moet je tegen een boom gaan lullen en niet op dit forum |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
praatpaal: weer een zwaktebod
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik ben blij dat er zoveel mensen zijn die net als ik ook niks in Huub zien. Ik ben voormalig NLer en heb deze site pas(en dus veel te laat) ontdekt. Zo jammer, hier zitten een hoop mensen die het ook zien zoals het is en niet zoals NL wil laten geloven. Ik heb net even het stukje van Tanja geluisterd, en zei verwoord het heel goed. Jammer dat Sly er niet was om te antwoorden. Ik heb nog wel wat vragen voor hem hihi. En die zijn niet makkelijk hahaha. Eens kijken of meneer Hulleman zich dan live in de uitzending staande kan houden.
En ja mensen ik kijk streams en bijna nooit tv, behalve als ik de Hubisten weer hoor janken dat Huub verkeerd neer gezet wordt. Neeeehhhhheeeee dat wordt hij niet hij is zo pffffffff dat kun je ze toch niet wijs maken. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:12 schreef Praatpaal het volgende:Te walgelijk voor woorden wat Brian in zijn schoenen wordt geschoven ? Waarom ? Als er niets mis mee is wat hij heeft gedaan hoeft hij zich ook niet aangesproken te voelen en zijn fans dus ook niet. Hoe meer iemand zichzelf gaat verdedigen hoe meer erachter steekt. Wel te walgelijk voor woorden is het feit, dat Brian en Amanda niets anders kunnen dan haat zaaien richting Huub, iets zinnigs komt er niet uit hun monden alleen maar Huub dit, Huub dat ... ja die twee zielepoten die kunnen me wat. en als huub niks heeft misdaan moet hij en zijn fans zich niet aangesproken voelen wat amanda en brian zeggen .....hoe meer de fans huub verdedigen en anti brian en amanda filmpjes maken hoe dichter amanda en brian bij de waarheid komen |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: typisch Hubisme................pffffff |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Misschien helpt het als we Huubs praten...........
Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar NL (zou het werken denken jullie ??) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:24 schreef Bigfoot het volgende:Misschien helpt het als we Huubs praten........... Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar NL (zou het werken denken jullie ??) Nee, want dat zeggen we al dagen tegen ze. Maar er komen er steeds meer. Het lijkt warempel wel alsof ze het hier leuker vinden dan op hun eigen site. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:24 schreef Bigfoot het volgende:Misschien helpt het als we Huubs praten........... Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar NL (zou het werken denken jullie ??) denk het niet ze vinden het hier maar al te gezellig omdat op NL niemand je tegengas geeft ...ze volgen allemaal de leider en zeggen allemaal hetzelfde dus dan valt er niks te doen behalve alleen maar in herhaling te vallen |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
En bannen kan ook niet ?? dat doen ze op NL namelijk wel als je niet voor Huub bent hihhihihi |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:26 schreef draakje het volgende:[..] Nee, want dat zeggen we al dagen tegen ze. Maar er komen er steeds meer. Het lijkt warempel wel alsof ze het hier leuker vinden dan op hun eigen site. ja gezellig vinden ze het hier leuk he hahahah en maar blijven klagen net of iemand dan gelijk zegt ja ik wil ook fan worden van KIKKER doe normaal zeg echt niet maar blijf gezellig komen en proberen |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ja tg3 dat is een waarheid als een koe. Als al het tegengas geband wordt moet je met jezelf praten en daar wordt je moe van en ga je elders winkelen, om het zo maar te zeggen........ |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:27 schreef Bigfoot het volgende:En bannen kan ook niet ?? dat doen ze op NL namelijk wel als je niet voor Huub bent hihhihihi Boudewijn bant niemand. Misschien als je alleen maar scheldt of heel foute dingen doet (er was hier laatst iemand die het telefoonnummer van Slaai had neergezet, en die is geloof ik wel geband), maar niet omdat je fan van Huub bent. Er zitten hier fans van iedereen, hoewel het grootste deel toch wel anti-Huub is. En zo hoort het ook natuurlijk. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:24 schreef Bigfoot het volgende:Misschien helpt het als we Huubs praten........... Als het je niet bevalt ga je toch lekker naar NL (zou het werken denken jullie ??) Dat si dus het mooie van deze website, een ieder mag zijn eigen mening neerzetten. alleen als het te gortig word krijg je de fans over je heen, dus zodra het Rat en Ho word krijg je hee veel fans van DGK over je heen je kan ze ook bij naam noemen. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
quote: Nee nog geen 1 reactie :) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:31 schreef draakje het volgende:[..] Boudewijn bant niemand. Misschien als je alleen maar scheldt of heel foute dingen doet (er was hier laatst iemand die het telefoonnummer van Slaai had neergezet, en die is geloof ik wel geband), maar niet omdat je fan van Huub bent. Er zitten hier fans van iedereen, hoewel het grootste deel toch wel anti-Huub is. En zo hoort het ook natuurlijk. Daar hou ik van. Je mening kunnen geven en op normaal niveau kunnen discuseren. Er zijn meer Brian, Jaap en Amanda fans dan NL wil laten geloven. Maar wel blijven relativeren. Ik had nooit een voorkeur voor een miljonair, maar dankzij je weet wel. Ben ik helemaal Brian fan al keur ook ik niet alles goed. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ach gisteravond een brianfan op de briantopic van nl hup de hele huub clan er overheen.maken je gelijk af. en dan een pm van sly krijgen speel je weer de slachtofferrol.alleen omdat je je mening zegt over de dingen zitten ze eerst te zeuren we hebben haast alle brian fans verjaagt gaan ze zelfs een polonaise op de topic doen.Dan roepen ze reageer eens en dan reageert men zag ik en hup weer bingo. Hoe zielig moet je dan zijn daar dat men wacht om de vuilste en smerigste taal te gaan spuien.Ik ben er af gegaan na een ip ban omdat een tegen een maatje gezegt werd val dood.Gaf het aan bij een mod. degene kreeg niet eens een waarschuwing. Ja dan worden mijn posten ook hard want dat willen ze daar. maar fout dat mogen alleen huub fans en geen brian fans. en dan roepen dat 10 de huub fans band en en bij hun iedereen welkom is zo.n grote hypocriet vestaat er niet. dinsdag weer radio uitzending ben benieuwd meneer sly gaat 2 site.s aanpakken. nou we hoeven niet te vragen wie. nou sly kom maar op. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
stacy zo werkt sly dus ook precies hetzelfde jou mogen ze ik weet niet wat wensen maar als je het meld heb je een ban en bij sly speel je altijd de slachtofferroldaar is hij zo goed in maar die zender is ook van sly |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:18 schreef tg3 het volgende:[..] als je geen commentaar wilt moet je tegen een boom gaan lullen en niet op dit forum Als je goed leest kun je eruit halen dat ik verder geen commentaar meer had... er staat niet dat ik geen commentaar wil hebben. Iedereen mag commentaar op mijn bericht hebben want geloof me, ik kan wel tegen een stootje. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ja Stacy, ik weet welk maatje van ons dat is, waartegen gezegd werd val dood. Nog niet eens een waarschuwing........... Ik heb er geen woorden voor, echt niet. Daarom kom ik er ook niet meer. Ik kan hier ook alles lezen.
Ik zit op het puntje van mijn stoel morgen en neem maar van mij aan dat ik bel. En ik hoop dat Sly dan ook aan de telefoon is..................... |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ach misschien wel bij Brian of Amanda op school gezeten, tsja ... dat zou heel goed kunnen. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
praatpaal: hou je wel aan de afspraak geen commetaar |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: hihihi die johan weer |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Hahaha... ik wist dat dit zou komen, zat erop te wachten en was alleen benieuwd wie het zou zijn. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Ongelooflijk en ik ga mijzelf zo slaan, Maar IK Vind dat Huub heel sportief reageerd op deze foto's van Brian en Amanda. IK SNAP MIJZELF NIET MEER! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:53 schreef Joseba het volgende:Ongelooflijk en ik ga mijzelf zo slaan, Maar IK Vind dat Huub heel sportief reageerd op deze foto's van Brian en Amanda. IK SNAP MIJZELF NIET MEER! Soms kan hij een beetje menselijkheid naar boven toveren........... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
tuurlijk reageerd hij zo als hij maar in de picture staat en met vrouwen dan zie je hoe trots hij is, terwijl hij afgaat als een gieter |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
het enige goede wat ik in huub zie is hoe hij de paarden verzorgt |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:56 schreef moha het volgende:tuurlijk reageerd hij zo als hij maar in de picture staat en met vrouwen dan zie je hoe trots hij is, terwijl hij afgaat als een gieter Ik snap ook niet wat vrouwen in hem zien. Dat die jacuzi vrouwen met hem willen zoenen, oke. Maar das meer voor de tv momentjes en ze worden ervoor betaald. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
klopt ik vind ook dat huub goed reageerd op de foto´s alleen heb wel het idee dat claire het minder vind |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja praat paal op haar stokje zijn we helemaal van je gewend ellenlange verhalen als het aan haar ligt praat me er niet van de grootste mond op de site mjaar we nemen hetje niet kwalijk hoor je ook niet voor niks praatpaal toch dus praat maar lekker door |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:46 schreef Praatpaal het volgende:Ach misschien wel bij Brian of Amanda op school gezeten, tsja ... dat zou heel goed kunnen. ach jah tuurlijk heb bij brian en amanda op school gezeten sterke comeback ....misschien moet je iets aan je brian en amanda obsessie gaan doen ..over een paar weken is het afkicken geblazen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als Huub iets leuk vindt laat hij dat blijken. Deze foto’s strelen zijn ego, natuurlijk vindt hij dat leuk. Of Claire het leuk vindt is een ander verhaal. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Ja, het is echt lachen geblazen met die Johan. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dit staat nu op nowlive
We hebben slecht nieuws voor de mensen van de meeting. Zojuist hebben wij te horen gekregen dat de Wittenbergen toch af ziet van de meeting die dag omdat zogenaamd en totaal onverwacht Tien alles gereserveerd heeft en er geen plaats voor ons is. Het is werkelijk waar niet te geloven hoe de regie bezig is om alles te boycotten. Wij zijn bezig andere locaties te zoeken maar wilden jullie dit niet ontnemen. Tot gisteravond was de Wittenbergen nog vol lof over het plan, vandaag ineens niet meer. Mensen die een hotel geboekt hebben geven wij dan ook het advies dit z.s.m. op te zeggen.Gisteren is afgesproken met de Wittenbergen om vandaag alles rond te maken en naar het hotel te komen, zojuist belde de organisatie van deze Nowlive meeting om te zeggen dat het onverwachts niet meer door kon gaan.
Morgen weer een mooi item voor de live radio uitzending
van 19:00 tot 22:00 uur Live
Echt ik lig in een deuk!!!! Er is een forumoorlog aan de gang
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha klopt dus toch wel dat spreekwoord
what go's around come's around. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
daar gaat sly en die momenten kan hij echt niet aan daar gaat hij het is geweldig ik leg in een deuk |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:12 schreef Caroline het volgende:Dit staat nu op nowlive We hebben slecht nieuws voor de mensen van de meeting. Zojuist hebben wij te horen gekregen dat de Wittenbergen toch af ziet van de meeting die dag omdat zogenaamd en totaal onverwacht Tien alles gereserveerd heeft en er geen plaats voor ons is. Het is werkelijk waar niet te geloven hoe de regie bezig is om alles te boycotten. Wij zijn bezig andere locaties te zoeken maar wilden jullie dit niet ontnemen. Tot gisteravond was de Wittenbergen nog vol lof over het plan, vandaag ineens niet meer. Mensen die een hotel geboekt hebben geven wij dan ook het advies dit z.s.m. op te zeggen.Gisteren is afgesproken met de Wittenbergen om vandaag alles rond te maken en naar het hotel te komen, zojuist belde de organisatie van deze Nowlive meeting om te zeggen dat het onverwachts niet meer door kon gaan. Morgen weer een mooi item voor de live radio uitzending van 19:00 tot 22:00 uur Live Echt ik lig in een deuk!!!! Er is een forumoorlog aan de gang tussen welke forums?
en ze hadden vast mijn opmerking gelezen:
quote:hmmm, wat moet ik daar nou van vinden, een fandag op 22 mei in de witte bergen in eemnes op loopafstand van de kooi en daar komen allemaal die-hard huub fans die de waarheid niet willen inzien, die gaan 's avonds daar de live finale bekijken.
ik vraag me af wat er gaat gebeuren als Huub niet wint en bijvoorbeeld Brian wint....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik had bij die radio uitzending al zoiets...........Sly ben je nu echt zo dom... je graaft je eigen graf met die uitspraken van je. En jawel hoor!!! En goed om te zien dat niet iedereen het pikt. Veel verder moet hij niet gaan denk ik in zijn uitspraken want dan heeft hij zo een rechtzaak aan zijn broek. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Tussen het 10 forum en nowlive |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ach gossie, waar moeten al die duizenden mensen now heen? Zoek een live zou ik zeggen! Moeten die mensen trouwens niet werken? Of nemen ze daar een verlofdag voor op? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:27 schreef seya het volgende:Ach gossie, waar moeten al die duizenden mensen now heen? Zoek een live zou ik zeggen! Moeten die mensen trouwens niet werken? Of nemen ze daar een verlofdag voor op? Ze zijn nog zoekende naar een goede 2de onderkomen. Lol En werken? Misschien hebben ze net als ik ingescheurde enkelbanden en valt er even niet te werken. Maar een leuke bijkomstigheid is............ ik zit met mijn neus boven op de finale. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja wat dachten ze zelf dan hadden ze maar moeten sparen ipv vliegtuigje,cadeautjes en pc te kopen dan hadden ze meer kunnen bieden misschien sukkels hahahah net goed wat Talpa met ze doet ik lach me suf om die sukkels.
En let op Kikker is om precies 19.00 uur naar het hokje gegaan straks weer dronken en wie krijgt weer de schuld van NOWFUCKINGLIVE BRAIN EN AMANDA WEER DE SCHULD HUN WEER BELLEN MET DE POLITIE HEEL DRAMA VOOR DE WOUTEN VANAVOND GESTOORDE MENSEN BELLEN HUN WEER NONSTOP |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:33 schreef Merty het volgende:Ja wat dachten ze zelf dan hadden ze maar moeten sparen ipv vliegtuigje,cadeautjes en pc te kopen dan hadden ze meer kunnen bieden misschien sukkels hahahah net goed wat Talpa met ze doet ik lach me suf om die sukkels. En let op Kikker is om precies 19.00 uur naar het hokje gegaan straks weer dronken en wie krijgt weer de schuld van NOWFUCKINGLIVE BRAIN EN AMANDA WEER DE SCHULD HUN WEER BELLEN MET DE POLITIE HEEL DRAMA VOOR DE WOUTEN VANAVOND GESTOORDE MENSEN BELLEN HUN WEER NONSTOP Ja, ik zei het vanmorgen al. Ik heb een voorgevoel. Dus jij denkt ook, dat Huppie bij de buren zijn spiritualiën krijgt? Ik had namelijk tijdens dat vrijgezellige feest ook zo'n idee. Ik vond zijn ogen zo raar en halfopen. Ben ik dus niet gek. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:33 schreef Merty het volgende:Ja wat dachten ze zelf dan hadden ze maar moeten sparen ipv vliegtuigje,cadeautjes en pc te kopen dan hadden ze meer kunnen bieden misschien sukkels hahahah net goed wat Talpa met ze doet ik lach me suf om die sukkels. En let op Kikker is om precies 19.00 uur naar het hokje gegaan straks weer dronken en wie krijgt weer de schuld van NOWFUCKINGLIVE BRAIN EN AMANDA WEER DE SCHULD HUN WEER BELLEN MET DE POLITIE HEEL DRAMA VOOR DE WOUTEN VANAVOND GESTOORDE MENSEN BELLEN HUN WEER NONSTOP In dit geval hoop ik dat Huub wat toegeschoven krijgt van het hokje. Laat hem maar even helemaal uit zijn plaat gaan op het feestje. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
och kijk hem nou hij wil zo graag 2e Hefner zijn, als er maar vrouwen zijn zoveel mogelijk en af en toe Claire een aai op dr bol geven dan is zij ook weer zoet |
|
|
|
|
matss3
|
|
|
hihi lekkerrrrrrr puhhhh De asoos mogen de Wittenbergen niet in. Misschien is er wel een plekje voor hen vrij bij Huub z'n familie, kunnen ze samen janken. Brain - Amanda - Jaap the Best |
|
|
|