BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Té walgelijk voor woorden wat Brian in zijn schoenen word geschoven.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 19:39 schreef stacy1974 het volgende:
ach gisteravond een brianfan op de briantopic van nl hup de hele huub clan er overheen.maken je gelijk af. en dan een pm van sly krijgen speel je weer de slachtofferrol.alleen omdat je je mening zegt over de dingen
zitten ze eerst te zeuren we hebben haast alle brian fans verjaagt gaan ze zelfs een polonaise op de topic doen.Dan roepen ze reageer eens en dan reageert men zag ik en hup weer bingo.
Hoe zielig moet je dan zijn daar dat men wacht om de vuilste en smerigste taal te gaan spuien.Ik ben er af gegaan na een ip ban omdat een tegen een maatje gezegt werd val dood.Gaf het aan bij een mod. degene kreeg niet eens een waarschuwing. Ja dan worden mijn posten ook hard want dat willen ze daar.
maar fout dat mogen alleen huub fans en geen brian fans.
en dan roepen dat 10 de huub fans band en en bij hun iedereen welkom is zo.n grote hypocriet vestaat er niet.
dinsdag weer radio uitzending ben benieuwd meneer sly gaat 2 site.s aanpakken.
nou we hoeven niet te vragen wie. nou sly kom maar op.
Bij Tien hebben ze ook een apart topic voor elke bewoner. Dus als je tussen gelijkgestemde zielen wilt zitten, ga je naar het topic over je eigen favo. Maar vanmiddag waren beide dames van de radio (die huilende en die het voor Brian had opgenomen) op het topic van Huub, en toch werd die huilende behoorlijk afgemaakt door de anderen. Ze zei dat ze er nog steeds achter stond.
En Slaai moet niet kletsen. In mijn tijd bij Tien (toen je nog kon posten bij Villa Vandaag) waren de Hubisten zeer in de meerderheid en die joegen heel vaak mensen van het forum. Als je met 20 man iemand aanvalt, is dat niet zo moeilijk.
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 20:46   quote  deeplink  
@boudewijn opletten lieverd huub gaat zich klemlullen bij quinten
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 20:47   quote  deeplink  
Ja en weer Leugens he die Kikker over Lieke net goed Dj zet hem mooi opzijn plaats niet normaal wat kan hij liegen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 20:49   quote  deeplink  
wat een spreker is die man ....wat een spreker is die man....dat's een man die ouwehoeren kan tjonge jonge en volhouden hoor.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Wahhahah DJ Quntin zegt de waarheid sukkel net goed voor hem lekker voor je k*t Kikker
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:46 schreef draakje het volgende:

[..]

Bij Tien hebben ze ook een apart topic voor elke bewoner. Dus als je tussen gelijkgestemde zielen wilt zitten, ga je naar het topic over je eigen favo. Maar vanmiddag waren beide dames van de radio (die huilende en die het voor Brian had opgenomen) op het topic van Huub, en toch werd die huilende behoorlijk afgemaakt door de anderen. Ze zei dat ze er nog steeds achter stond.
En Slaai moet niet kletsen. In mijn tijd bij Tien (toen je nog kon posten bij Villa Vandaag) waren de Hubisten zeer in de meerderheid en die joegen heel vaak mensen van het forum. Als je met 20 man iemand aanvalt, is dat niet zo moeilijk.
draakje ik kom ook altijd bij tien op het forum en ook in de tijd dat je nog bij villa vandaag kon reageren. Daar is het toen zo mee uit de hand gelopen dat het politie werk is geworden, dat is ook nog steeds de reden dat het forum in de nacht offline is, zo zie je maar hoe ver het gaat.
Caroline
 Caroline - maandag 05 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
Hahaha wat erg is die Huub. Daar zijn de leugens weer.
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:49 schreef moha het volgende:
wat een spreker is die man ....wat een spreker is die man....dat's een man die ouwehoeren kan tjonge jonge en volhouden hoor.
en maar om het punt heen draaien draaien draaien ...hij durft er niet op in te gaan .....hij praat over ditjes en datjes maar wilt niet toegeven dat hij het heeft verzonnen
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
weet iemand of lieke komt vanavond?
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 20:51   quote  deeplink  
nu is het jaap weer ...geef jaap maar de schuld
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Huub, Ik ben diep ontroerd door uw verhaal, nog iemand ontmoet die zo kan lullen als u, neem dit aub als teken van mijn medeleven.
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Ja ik vermoed echt dat Lieke komt vanavond als gastspeler wordt lachen als het echt zo is en zie je hoe hij Jaaapioi weer de schuld geeft
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 20:52   quote  deeplink  
Ja ik vermoed echt dat Lieke komt vanavond als gastspeler wordt lachen als het echt zo is en zie je hoe hij Jaaapioi weer de schuld geeft
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:27 schreef seya het volgende:
Ach gossie, waar moeten al die duizenden mensen now heen? Zoek een live zou ik zeggen! Moeten die mensen trouwens niet werken? Of nemen ze daar een verlofdag voor op?
tja duizend mensen die geregistreerd staan, meer dan de helft heeft een ban. Ik ook maar sta nog steeds geregistreerd bij nowlive, krijg nog steeds van die reclame in mijn inbox terwijl ik een ban heb. Dus het aantal leden is echt een pak zout
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 19:46 schreef Bigfoot het volgende:
Ja Stacy, ik weet welk maatje van ons dat is, waartegen gezegd werd val dood. Nog niet eens een waarschuwing........... Ik heb er geen woorden voor, echt niet. Daarom kom ik er ook niet meer. Ik kan hier ook alles lezen.

Ik zit op het puntje van mijn stoel morgen en neem maar van mij aan dat ik bel. En ik hoop dat Sly dan ook aan de telefoon is.....................
Hoe laat is dat programma?
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:52 schreef Merty het volgende:
je hebt gelijk, hij probeerd zich nu weer schoon te praten dus ik denk ook dat ze komt.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 19:53 schreef Joseba het volgende:
Ongelooflijk en ik ga mijzelf zo slaan, Maar IK Vind dat Huub heel sportief reageerd op deze foto's van Brian en Amanda. IK SNAP MIJZELF NIET MEER!
Word je een beetje para, brother?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
hij spuwt zoveel gal over Lieke omdat hij het niet hebben kan dat zij hem gedumpt heeft en hij voorschut stond toen zij die brief uit haar autoraampje gooide
Merty@headliner
 Merty@headliner - maandag 05 mei 2008 - 20:55   quote  deeplink  
Ja en als ze komt kan die MISLUKTE BARBIE MET ACNE EN LITTEKENS WAT VAN HAAR LEREN
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:53 schreef trapper het volgende:

[..]

je hebt gelijk, hij probeerd zich nu weer schoon te praten dus ik denk ook dat ze komt.
het zou geweldig zijn maar denk het niet
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:54 schreef draakje het volgende:

[..]

Word je een beetje para, brother?
bijna para schatje. helemaal geflipt, maar het is alweer voorbij hoor die glad aal, eens zichzelf weer schoonlullen, ik kots zojuist mij paella weer druit door de Kwal. oeps kikker.
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:27 schreef seya het volgende:
Ach gossie, waar moeten al die duizenden mensen now heen? Zoek een live zou ik zeggen! Moeten die mensen trouwens niet werken? Of nemen ze daar een verlofdag voor op?
Goeie!
Anne
 Anne - maandag 05 mei 2008 - 20:57   quote  deeplink  
En dan zeggen: we gaan het niet meer hebben over wie wat gezegd heeft....hoe triest...want dat betekent aangesproken worden op dingen die je zelf gedaan hebt
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 05 mei 2008 - 20:57   quote  deeplink  
Mijn hemel ... ze zijn hier nog erger dan Brian en Amanda.
Anne
 Anne - maandag 05 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
ik word nou al niet goed van dit feestje...Huub kan het alleen maar hebben over Lieke, Lieke en nog es Lieke...had mijn man moeten zijn, ik had hem een trap onder zijn hol verkocht
draakje
 draakje - maandag 05 mei 2008 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:50 schreef trapper het volgende:

[..]

draakje ik kom ook altijd bij tien op het forum en ook in de tijd dat je nog bij villa vandaag kon reageren. Daar is het toen zo mee uit de hand gelopen dat het politie werk is geworden, dat is ook nog steeds de reden dat het forum in de nacht offline is, zo zie je maar hoe ver het gaat.
Ik zie je idd geregeld staan. Mooi plaatje heb je.
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:57 schreef Praatpaal het volgende:
das niet zo moeilijk om erger te zijn dan brian en amanda ...want die zijn echt niet zo erg
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:53 schreef trapper het volgende:

[..]

tja duizend mensen die geregistreerd staan, meer dan de helft heeft een ban. Ik ook maar sta nog steeds geregistreerd bij nowlive, krijg nog steeds van die reclame in mijn inbox terwijl ik een ban heb. Dus het aantal leden is echt een pak zout
ik heb er ook 5 of 6 accounts omdat ik telkens opnieuw moest inloggen omdat hun script niet goed werkt ofzo via meerdere computers.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Lief he van ons? wij zorgen dat jij je gelijk thuis voelt bij ons.
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 20:59 schreef draakje het volgende:

[..]

Ik zie je idd geregeld staan. Mooi plaatje heb je.
dank je, ik vind het nog steeds een leuk forum, gezellige mensen en schelden wordt gelijk de kop ingeduwd.
Caroline
 Caroline - maandag 05 mei 2008 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Je bent niet verplicht hier te zijn. Er zit zo'n handig kruisje rechts boven op je scherm
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 21:17   quote  deeplink  
slijm slijm kwijl kwijl kikker probeert vriendjes te worden met DJ
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 05 mei 2008 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 21:07 schreef Caroline het volgende:

[..]

Je bent niet verplicht hier te zijn. Er zit zo'n handig kruisje rechts boven op je scherm
Bedankt voor de geweldige tip, na ruim een half uur zoeken heb ik dat handige kruisje gevonden.
Trouwens, het woord kruisje roept een herinnering bij me op, er zit toch ook zo'n gluperig kruizenruikertje in de villa. Hahaha ... dat me dat ineens weer spontaan te binnen schiet zeg. Wat een goedbedoeld tipje allemaal naar boven kan halen heh ... dat is toch, net zoals die kwiebes, niet normaal meer.
Ach ja ... er zijn nu eenmaal mensen die meer houden van personen die het uiten met woorden, dan van personen die het uiten soor middel van deuren in elkaar te rammen en er ook nog eens een vrouwenonderdukkende mentaliteit op nahouden, om over de rest nog maar even te zwijgen, omdat dit alles na de villaperiode wel zal blijken.
En dit was het !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Praatpaal --
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 21:53 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Bedankt voor de geweldige tip, na ruim een half uur zoeken heb ik dat handige kruisje gevonden.
Trouwens, het woord kruisje roept een herinnering bij me op, er zit toch ook zo'n gluperig kruizenruikertje in de villa. Hahaha ... dat me dat ineens weer spontaan te binnen schiet zeg. Wat een goedbedoeld tipje allemaal naar boven kan halen heh ... dat is toch, net zoals die kwiebes, niet normaal meer.
Ach ja ... er zijn nu eenmaal mensen die meer houden van personen die het uiten met woorden, dan van personen die het uiten soor middel van deuren in elkaar te rammen en er ook nog eens een vrouwenonderdukkende mentaliteit op nahouden, om over de rest nog maar even te zwijgen, omdat dit alles na de villaperiode wel zal blijken.
ik moet wel toegeven die praat(pis)paal sluit elke keer leuk af ...verder geen commentaar en dit was het pff blijf je dat bij elke post zetten of was dit nu echt je laatste.
johan13
 johan13 - maandag 05 mei 2008 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 21:53 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

je kan beter met je telefoonverkooppraatjes vrouwen het gevoel geven dat alles wat zij doen verekeerd is en alles wat huub doet voor het spel is. manipuleren noemen we dat
ciska
 ciska - maandag 05 mei 2008 - 22:41   quote  deeplink  
nee dat zijn die kruikenzijkers uit tilburg de vader van claire
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 22:44   quote  deeplink  
ho ciska, niet alle kruikenzijkers uit tilburg, hahahahaha ik ben een goeie, alleen de recourt uit tilburg klinkt beter ;-)
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 22:48   quote  deeplink  
heeeeeeeeeerlijk Claire verplicht de yacouzy in om Huubje te redden vanavond.
ciska
 ciska - maandag 05 mei 2008 - 22:49   quote  deeplink  
nee trapper tegen jou zou ik het niet durven maar jij bent toch de vader van claire niet hahahahahahaha
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 22:50   quote  deeplink  
whahahahaha gelukkig niet, zou mijn man niet zo leuk vinden.
ben een vrouw van 33 en zwanger van ons tweede kindje, hahahahahaha
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 22:52   quote  deeplink  
tommie lult te veel. d8us gaan de streams weer op de voorkant vila, wat een Kut is dat zeg, nog een grotere lulla dan Huub zelf.
Caroline
 Caroline - maandag 05 mei 2008 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 22:44 schreef trapper het volgende:
ho ciska, niet alle kruikenzijkers uit tilburg, hahahahaha ik ben een goeie, alleen de recourt uit tilburg klinkt beter ;-)
Jawel, met carnaval heten Tilburgers kruikenzeikers. Van oudsher plasten Tilburgers in kruiken om wol te ontvetten. Maar door die wol was Tilburg wel vermogend en een elite stad. Wat een beetje urine al niet kan doen, he? En dat zeg ik niet omdat ik er woon hoor. :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Caroline --
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 22:53 schreef Caroline het volgende:

[..]

Jawel, met carnaval heten Tiburgers kruikenzeikers. Van oudsher plasten Tilburgers in kruiken om wol te ontvetten. Maar door die wol was Tilburg wel vermogend en een elite stad. Wat een beetje urine al niet kan doen, he?
nou ik ga even naar mijn eigen gezeik luisteren kijken of ik daar iets mee kan verdienen, jullie horen het zo!
Caroline
 Caroline - maandag 05 mei 2008 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 22:55 schreef Joseba het volgende:

[..]

nou ik ga even naar mijn eigen gezeik luisteren kijken of ik daar iets mee kan verdienen, jullie horen het zo!
Doe het in een kruikje en afwachten maar.
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - maandag 05 mei 2008 - 22:58   quote  deeplink  
even wakker blijven. Claire heeft Baco besteld Bij hUUB volgens HUUB. Huub neemt vervolgens voor zichzelf een enkele cola? Claire wil pasoa jus, de 2 cola's staan naast Huub wie gaat die opdrinken denken jullie, en ja het is een prijsvraag. Wie het juiste antwoord heeft krijgt een gratis telefoon nummer van NL, waarmee je ongelimiteerd op Huub mag stemmen, maar dan moet je wel zelf de eindrekening betalen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Joseba@headliner --
ciska
 ciska - maandag 05 mei 2008 - 22:59   quote  deeplink  
nou trapper dan ben jij de rijke vrouw met je 3 kindjes weeser zuinig op meid liefs ciska
trapper
 trapper - maandag 05 mei 2008 - 23:03   quote  deeplink  
ciska dat ben ik zeker, een rijke en gelukkige vrouw, daarom geniet ik denk ik ook zo van de ellende in de kooi, ik weet wat ik thuis heb
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 05 mei 2008 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 22:00 schreef moha het volgende:

[..]

ik moet wel toegeven die praat(pis)paal sluit elke keer leuk af ...verder geen commentaar en dit was het pff blijf je dat bij elke post zetten of was dit nu echt je laatste.
Goh zeg, zelf verzonnen, die pispaal, geweldig ... ga zo door en je wordt nog eens wat.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 23:23 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Goh zeg, zelf verzonnen, die pispaal, geweldig ... ga zo door en je wordt nog eens wat.
ik ben al iemand die jij nooit zou kunnen worden
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 05 mei 2008 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 23:26 schreef moha het volgende:

[..]

ik ben al iemand die jij nooit zou kunnen worden
En hier wil ik niet op ingaan ... heb geen zin om grof te worden, dat laat ik liever aan een ander soort over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Té walgelijk voor woorden wat Brian in zijn schoenen word geschoven.

0.0085940