|
|
Praatpaal
|
|
|
En voor vanavond heb ik het hier wel gehad. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:36 schreef Praatpaal het volgende:[..] En hier wil ik niet op ingaan ... heb geen zin om grof te worden, dat laat ik liever aan een ander soort over. heel verstandig van jou |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: doeiiiiiiiiii tot nooit meer ziens zou Jaap zeggen |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
doei praatpaal kom een met wat nieuws die oude platen heren we op nl al maanden. moelijk he dat er al maanden niets nieuwds meer te melden is over brian en amanda. en alleen over huub hoe hij liegt en bedriegt. ga lekker bij nl je plaat afspelen je wordt vervelend. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Inderdaad Praatpaaltje loop maar weer lekker naar NOWFUCKINGLIVE doei doei als je je verveelt kom je maar weer lekker terug |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
hahahaha weet je wat huub zou zeggen: loop maar weer weggggggggggg |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Hahaha, jullie zijn werkelijk heel erg triest. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:47 schreef stacy1974 het volgende:doei praatpaal kom een met wat nieuws die oude platen heren we op nl al maanden. moelijk he dat er al maanden niets nieuwds meer te melden is over brian en amanda. en alleen over huub hoe hij liegt en bedriegt. ga lekker bij nl je plaat afspelen je wordt vervelend. Ach ja, de ene wordt het ... en anderen waren het al. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
nee hoor wij spreken nu huubtaal (grapje, niet persoonlijk opnemen hoor) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ben blij dat je erom lachen kan geestig zijn wij he, zie je dat wij leuker zijn dan die nl |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
dus je bent het wel met me eens nu je het toch geworden bent. die langspeelplaat. top hoor. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Wie spreekt er nu in deze tijd nog over lp's, ik begin me nu toch echt af te vragen onder welke steen jij vandaan bent gekropen. Ach ... niet "alweer" boos worden hoor, geintjuhhhhhhhhh !!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ????????? tis toch gezelliger dan je dacht he je bent er nog steeds hahaha |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Komt waarschijnlijk omdat ik op de Zangeres Zonder Naam of op een gebed zonder eind lijk. Ben ik daar effuh mooi klaar mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Wat is die Boudewijn stil, wat is die Boudewijn stil. Oh, even een tukkie aan het doen zekerssssss.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 00:46 schreef Praatpaal het volgende:Wat is die Boudewijn stil, wat is die Boudewijn stil. Oh, even een tukkie aan het doen zekerssssss. ohw je komt Boudewijn uitdagen ga lekker je valse Slaai uitdagen doe je niet want dan krijg je een ban |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Sorry hoor, dat heb je dus duidelijk verkeerd ingeschat Moha en misschien komt het volgende je bekend voor. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Ik zou niet weten waarom ik Boudewijn zou moeten uitdagen, ik wil zelfs niemand uitdagen, heel gewoon omdat ik daar geen behoefte aan heb. Tsja ... het is gewoon maar even dat je het weet. En dan nu maar hopen dat je begrijpt wat ik bedoel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 00:55 schreef Praatpaal het volgende:Sorry hoor, dat heb je dus duidelijk verkeerd ingeschat Moha en misschien komt het volgende je bekend voor. Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten. Ik zou niet weten waarom ik Boudewijn zou moeten uitdagen, ik wil zelfs niemand uitdagen, heel gewoon omdat ik daar geen behoefte aan heb. Tsja ... het is gewoon maar even dat je het weet. En dan nu maar hopen dat je begrijpt wat ik bedoel. ik begrijp heel goed wat jij bedoelt want je lult er net zo omheen als huub altijd doet maar ga gerust je gang we zullen zien wat je ermee bereikt. maar je bent er nog steeds joh dus wat je hier schrijft meen je dus niet |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: dit bedoel ik en nog ben je dr. doeiiiiii tot nooit meer ziens. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Ik ben er niet op uit om iets te bereiken, en ik zit niet zo in elkaar als jij denkt. Het valt me alleen heel erg op dat er hier zeer onaardig wordt gedaan wanneer je niet voor Brian en Amanda bent, dus datte !!!! En verder mag je van mij denken wat je wilt, daarin ben je volkomen vrij. Ik weet wie ik ben en hoe ik ben en daar ben ik dik tevreden mee. En ruziemakers, ik zeg ... DAAR HOU IK NIET VAN !!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 01:05 schreef Praatpaal het volgende:Ik ben er niet op uit om iets te bereiken, en ik zit niet zo in elkaar als jij denkt. Het valt me alleen heel erg op dat er hier zeer onaardig wordt gedaan wanneer je niet voor Brian en Amanda bent, dus datte !!!! En verder mag je van mij denken wat je wilt, daarin ben je volkomen vrij. Ik weet wie ik ben en hoe ik ben en daar ben ik dik tevreden mee. En ruziemakers, ik zeg ... DAAR HOU IK NIET VAN !!! gaaaaaaaaaaaap ik word zo moe van jou bla bla bla |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
er wordt hier alleen onaardig gedaan die continu huub verdedigen terwijl er diverse filmpje zijn waarop duidelijk blijkt dat huub de afgelopen week heeft zitten liegen over zijn gesprek met quintin. als wij dan daar iets over zeggen dan is jullie reactie: ja maar brain en amanda doen dit en dat.
deze site is voor elke miljonair alleen worden hier niet miljonairs verheven tot een afgod |
|
|
|