BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap en Rachel zitten weer in een huwelijks crisis - deel 1

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 02:59   quote  deeplink  
Jaap en Rachel zitten weer in een huwelijks crisis - deel 1

BigBrother Kelly en brandweerman Barry zijn weer in de villa en Jaap en Rachels huwelijkscrisis laait weer op:

deel 1:

bekijk hierna:
deel 2

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Boudewijn --
reetje 076
 reetje 076 - maandag 05 mei 2008 - 07:23   quote  deeplink  
dit blijft niet leuk jaap toneelstukjes is een keer leuk maar wordt vervelend moet je zo tv maken net kleuterklas stop ermee en gedraag je als een vent normaal en hoopelijk ook eens een beetje netjes ook op je zelf en laat je shirts eens een keer wassen
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 07:32   quote  deeplink  
Al de tijd dat jaap in de kooi zit is alles wat hij doet gescript.
Alles wat hij doet( zogenaamde terror) is allemaal bedacht door achter.
Ik moet dan ook wel lachen om zijn (achterban)...daar komen nu al verhalen vandaan over het vermeende afpersingsverhaal.
Schijnt ook allemaal gescript te zijn.
We raken er steeds meer van overtuigd dat alles wat jaap doet,, acteren is, en niets uit zichzelf komt. Wel jammer voor al zijn fans al dit achteraf blijkt.
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 11:34   quote  deeplink  
het is gewoon zielig hoe jaap hier wordt neergezet. vind het jammer voor die jongen dat er zo (mis)(ge)bruik van wordt gemaakt.. hij moet acteren in een reality programma..slaat compleet de plank mis.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 05 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 11:34 schreef pauline@nowlive het volgende:
het is gewoon zielig hoe jaap hier wordt neergezet. vind het jammer voor die jongen dat er zo (mis)(ge)bruik van wordt gemaakt.. hij moet acteren in een reality programma..slaat compleet de plank mis.
Nou prima, als dat zo is.
Heeft de redactie tenminste nog respect voor de kijker/streamer, want de laatste tijd is het vooral Jaap die een vrolijke noot brengt. Als het van de anderen moet komen, zou niemand meer kijken.
Naar zwijgzame, zonaanbiddende,kleffe zoenende, soms uitermate scheldende bewoners wordt echt niet gekeken.
Ik vind het top, dat Jaap dit wil doen, ik hoop dat hij er een goed salaris mee verdiend.
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 11:44 schreef seya het volgende:

[..]

Nou prima, als dat zo is.
Heeft de redactie tenminste nog respect voor de kijker/streamer, want de laatste tijd is het vooral Jaap die een vrolijke noot brengt. Als het van de anderen moet komen, zou niemand meer kijken.
Naar zwijgzame, zonaanbiddende,kleffe zoenende, soms uitermate scheldende bewoners wordt echt niet gekeken.
Ik vind het top, dat Jaap dit wil doen, ik hoop dat hij er een goed salaris mee verdiend.
dat ben ik wel met je eens, alleen is de intentie van het programma dan zoek..dan kan je voor hetzelfde geld naar een eveneens slecht geacteerde soap alla GTST gaan kijken.
Vind het jammer dat we nooit de echte jaap zullen kennen.
Een ieder van ons weet dat jaap alles acteert, daarom kan en mag hij veel meer dan de andere bewoners. het maakt het spel niet eerlijk.
seya@headliner
 seya@headliner - maandag 05 mei 2008 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 11:54 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

dat ben ik wel met je eens, alleen is de intentie van het programma dan zoek..dan kan je voor hetzelfde geld naar een eveneens slecht geacteerde soap alla GTST gaan kijken.
Vind het jammer dat we nooit de echte jaap zullen kennen.
Een ieder van ons weet dat jaap alles acteert, daarom kan en mag hij veel meer dan de andere bewoners. het maakt het spel niet eerlijk.
Ja maar Pauline, wordt het niet eens tijd, dat iedereen zijn oogkleppen eens afdoet?
Iedereen in DGK acteert.
En dat is juist het spel.
De beste acteur zal winnen.
Daarom is het ook zo erg, dat fans elkaar aanvallen en zo extreem met de situatie omgaan.
Dat er mensen zijn, die het nogeens willen manipuleren.
Het is en blijft een feit, het is allang een uitgemaakte zaak.
En dan heb ik het dus niet over Brian of over Huub.
In dat opzicht kan je nog op een verrassing rekenen.
Mensen laten zich enorm meeslepen.
Tot aan familie en vrienden toe.
Als we nu allemaal eens realiseren, dat we naar een semi-geregiseerd verhaal kijken en daar de humor van in moeten zien.
En vooral op redelijke basis met elkaar om moeten gaan.
De lachende derden, zijn de mensen die zich verrijken en de mensen die voor hen werken.
Even pas op de plaats maken en de realiteitszin niet uit het oog verliezen.
Laten we eerlijk zijn, dit is toch een prachtig interactief programma? Waar televisie en internet met elkaar verweven zijn geraakt en nieuwe mogelijkheden opent?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door seya@headliner --
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 12:07 schreef seya het volgende:

[..]

Ja maar Pauline, wordt het niet eens tijd, dat iedereen zijn oogkleppen eens afdoet?
Iedereen in DGK acteert.
En dat is juist het spel.
De beste acteur zal winnen.
Daarom is het ook zo erg, dat fans elkaar aanvallen en zo extreem met de situatie omgaan.
Dat er mensen zijn, die het nogeens willen manipuleren.
Het is en blijft een feit, het is allang een uitgemaakte zaak.

En dan heb ik het dus niet over Brian of over Huub.
In dat opzicht kan je nog op een verrassing rekenen.
Mensen laten zich enorm meeslepen.
Tot aan familie en vrienden toe.
Als we nu allemaal eens realiseren, dat we naar een semi-geregiseerd verhaal kijken en daar de humor van in moeten zien.
En vooral op redelijke basis met elkaar om moeten gaan.
De lachende derden, zijn de mensen die zich verrijken en de mensen die voor hen werken.
Even pas op de plaats maken en de realiteitszin niet uit het oog verliezen.
Laten we eerlijk zijn, dit is toch een prachtig interactief programma? Waar televisie en internet met elkaar verweven zijn geraakt en nieuwe mogelijkheden opent?
mooi gerelativeerd,, je hebt gelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door pauline --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Jaap en Rachel zitten weer in een huwelijks crisis - deel 1

0.0076088