|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub flipt helemaal door tegen Lieke - deel 1
-edit versie- (meerdere camera standpunten en/of slowmotions)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
liefde met gevoel ? Volgens mij is het een toekomstig tbs-er. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
wie zeurt er nu door, begint te schelden als een klein jongetje dat zijn zin niet krijgt, wat een l"lletje de behanger ! |
|
|
|
|
mister
|
|
|
Hij mag wel een keer tegen mij zo reageren buiten de kooi ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik denk dat veel mensen hem dit soort acties niet in dank zullen afnemen. |
|
|
|
|
Soerabaja
|
|
|
Als die stomme Oldenzaler die hond wat aandoet, kom ik hem persoonlijk wurgen!!! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat een eng mannetje toch he hahahaha Miky's hond had hem in z'n kont moeten bijten! hahaha Nou claire....aller beste na de kooi...oeeeeiiiii wordt wat. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou ja, Pauline geilt hier waarschijnlijk op, maar ik word er knap beroerd van. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
uit pure zelfbescherming kijk ik niet naar dit soort filmpjes. Ik walg van die vent |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
uit pure zelfbescherming kijk ik niet naar dit soort filmpjes. Ik walg van die vent |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
De ellende van deze situatie is dat Lieke geen kant op kan. Als ze Huub hardhandig van zich weg duwt heeft ze geweld gebruikt en ligt ze eruit. En dat weet die kabouter ook. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Het is zo'n enge vent. Ongelooflijk. Ik kende het filmpje al maar toch schrik ik er weer van |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik vind het gewoon niet normaal, dat hij dat zo kan doen t.o. een meid. Oeeeeeh zie z'n koppie oeeeeh, ik kan hem wel.........oeeeh!! |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Lijkt me heel verstandig Johan13, want bij mij kookte al het bloed al door mijn aderen en ik was geen eens zo een fan van haar. Tot ze koos voor zichzelf en de ware Lieke naar boven kwam. Die ware Lieke is een topmens, ik hoop dat ze op dit moment geniet van haar vakantie. Dat heeft ze echt dubbel en dwars verdient. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 04:11 schreef Caroline het volgende:Het is zo'n enge vent. Ongelooflijk. Ik kende het filmpje al maar toch schrik ik er weer van Ik had hem dus helemaal in elkaar gebeukt. Die ellendeling haalt al het slechte in mij naar boven. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Draakje, je bent niet de enige ;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Gelukkig! Ik schaam me eigenlijk wel voor zulke uitspraken, maar tegelijkertijd kan ik er niets aan doen! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik denk dat jij je inleeft in de situatie waarin Lieke zat. Dan denk ik dat verweer een normale reactie is op zoveel dreigend geweld. Op zo'n moment reageerd een mens primair uit levensbehoud. Dus niks om je voor te schamen. Dat Lieke het niet deed is omdat ze ws het besef had dat Huub daar ws op uit was. Dus zij was op dat moment iets verder dan een primaire reactie. Als iemand met naaldhakken op mijn blote voet gaat staan, duw ik diegene er ook vanaf. Dan zeg ik niet zou het eventueel mogelijk zijn uw voet ergens anders neer te zetten. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
en dit vinden die NL-ers nou normaal ??????????????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja maar ik snapte lieke ook niet,ik had allang uitgehaald zeg...hij was al veels te ver gegaan,zo'n klap zou dan echt geen exit zijn hoor!En daarbij had lieke kunnen bellen ,had ze ook niet gedaan.plus dat ze wist dat de camera's volgde,dat zag je ze keek er steeds in. kortom een beetje een act??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 10:23 schreef ilse het volgende:ja maar ik snapte lieke ook niet,ik had allang uitgehaald zeg...hij was al veels te ver gegaan,zo'n klap zou dan echt geen exit zijn hoor!En daarbij had lieke kunnen bellen ,had ze ook niet gedaan.plus dat ze wist dat de camera's volgde,dat zag je ze keek er steeds in. kortom een beetje een act?? Lieke wilde bellen toen werd de telefoon gesloopt door Huub en ze had er al net een boete opzitten omdat ze Huub gespuugd had. Ik denk dat je je veiliger voelt als je ziet dat camera's je volgen geen wonder dat ze dan kijkt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
lieke wilde wel bellen huub sloopte de foon . huub heeft weken lieke zo gemanipuleerd en bedreigd en haar voor alles uitgemaakt en dan zeggen de hubisten brian is agressief nou huub is 1ooooooooooooo maal erger ik kon hem wel wurgen op dat moment en ben niet eens een lieke fan |
|
|
|