|
|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Exen...
Onderwerp Lieke wordt weer eens aangesneden. Huub vertelt tegen de gehele huishouding hoe de telefoongesprekken verliepen. Hij raast door en iedereen luistert aandachtig. Blijkbaar heeft het hem niet helemaal koud gelaten want hij wordt alweer bijna boos als hij terugdenkt aan haar uitspraken. "Is het onderwerp Lieke nu afgesloten!", onderbreekt Palma en al snel gaat het weer over wat anders. Ach, exen...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
hij blijft over lieke praten.lieke zit meer in zijn hoofd dan zijn eigen nep vrouw.hij kan het zowiezo niet leuk dat lieke hem heb gedumpt.niet goed voor mister grote ego. |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
ja hoor nu in kantoor is het weer lieke.hoe dan?ze zit constant in zijn ordinaire rotkop van hem.triest figuur |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 11:29 schreef vonneke het volgende:hij blijft over lieke praten.lieke zit meer in zijn hoofd dan zijn eigen nep vrouw.hij kan het zowiezo niet leuk dat lieke hem heb gedumpt.niet goed voor mister grote ego. Het zou me dan ook helemaal niet verbazen, als Huub nĂ¡ DGK alinea recta richting Lieke gaat. Zijn stalkingspraktijken ben ik nog niet vergeten. Je zal toch een afgewezen man achter je aan hebben zeg...Ook heel zuur voor Claire, die er nog steeds het beste van schijnt te hopen. Volgens mij zal ze hem steeds van het stoepje bij Lieke vandaan moeten plukken..Ik vind het ook wel humor.. |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:16 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] ik bedoel eigenlijk dat jou soort er gedeeltelijk verantwoordelijk voor is hoe het tegenwoordig gaat in deze maatschappij. haat prediken, oproepen tot geweld..geen enkel gevoel voor normen en waarden, en eigenlijk moeten we je daar mee helpen. ik ben beslist niet haardragend en vergeef je jou uitspraken.. liefde heelt alles lieve nikos Ok,ik neem ook mijn woorden terug dan....x |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
kijk iemand met een eigen mening schijnt hier niet te mogen plaatsen ,mits het in hun eigen staatje licht,daar je dan aan alle kanten aangevallen word,en maar oordelen over een ander,kijk wat vaker naar jezelf,dan hebben jullie meer dan genoeg |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
nikos een scherpe tong mag jij hebben, maar oordeel dan ook niet over een ander,er is er een die ook een scherpe tong heeft en dat is huub, dat word hem anders ook niet in dank afgenomen |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Lieke zit niet bij Huub in zijn hoofd, maar in zijn hart en Claire zit in zijn ...wat moet hij anders al die maanden in de kooi. Want hij blijft het maar over Lieke hebben en geloof me dat zal Lieke zeker niet doen hoor. Voor haar gesprek met Huub niet en daarna helemaal niet. Ze probeerde wat recht te zetten wat krom was. Helaas is dat niet gelukt door de grote ego van Huub. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 14:37 schreef tino het volgende:[..] hoe schat jij dan de soort Huub in, daar ben ik erg benieuwd naar, hoe hij is opgevoed hoef je niet naar te raden en is dat dan JOUW soort, nou proficiat daarmee !!ik ben blij dat ik daar niet bij hoor en zou willen horen zelfs. wij kunnen ons niets verplaatsen in de bewoners van de kooi. in mijn comment veroordeel ik het gedrag van een forummer, en ik heb het niet over de bewoners. Je kan me een normale vraag stellen, dan krijg je antwoord, maar ik zie alleen maar weer woorden, van jou soort.. ja dan wordt het heel moeilijk om elkaar een beetje te begrijpen. En hoe ik over bepaalde bewoners denk?
Huub: te grote mond,, te agressief,, vrouwengek,,maar eerlijk
Brian: te agressief,,te stiekum,,obsessief gedrag,,maar denk dat het niet een slechte jongen is.
amanda: niet al te slim,, teveel nep ( haar, borsten,mening) demoniserend,,was en het begin meer puur.
jaap: enorm grappig,, meningloos,,teveel acteren,,maar zou wel een biertje mee willen drinken..
claire: geen mening. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Pauline ben het met je eens, daarom hoop ik dat Jaap wint, omdat hij zich het meest aan de regels heeft gehouden. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 14:50 schreef Jaapfan het volgende:Pauline ben het met je eens, daarom hoop ik dat Jaap wint, omdat hij zich het meest aan de regels heeft gehouden. ben ik gedeeltelijk met je eens, maar als de heren/dames die het voor het zeggen hebben achter de schermen meer consequent waren geweest, was dat niet aan de orde gekomen,, dan was het een eerlijkere strijd geweest |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Boudewijn, die post aan Frans over die scherpe tong was geen persoonlijke aanval, maar sloeg op de tong van Huub. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 14:47 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] wij kunnen ons niets verplaatsen in de bewoners van de kooi. in mijn comment veroordeel ik het gedrag van een forummer, en ik heb het niet over de bewoners. Je kan me een normale vraag stellen, dan krijg je antwoord, maar ik zie alleen maar weer woorden, van jou soort.. ja dan wordt het heel moeilijk om elkaar een beetje te begrijpen. En hoe ik over bepaalde bewoners denk? Huub: te grote mond,, te agressief,, vrouwengek,,maar eerlijk Brian: te agressief,,te stiekum,,obsessief gedrag,,maar denk dat het niet een slechte jongen is. amanda: niet al te slim,, teveel nep ( haar, borsten,mening) demoniserend,,was en het begin meer puur. jaap: enorm grappig,, meningloos,,teveel acteren,,maar zou wel een biertje mee willen drinken.. claire: geen mening. pauline 2 dingen : 1. als jij Huub eerlijk vindt dan ben je blind. 2. over JOUW SOORT ben je zelf tegen Nikos begonnen. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
boudewijn, mag ik frans geen gedag meer zeggen ? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:01 schreef tino het volgende:[..] pauline 2 dingen : 1. als jij Huub eerlijk vindt dan ben je blind. 2. over JOUW SOORT ben je zelf tegen Nikos begonnen. 1. we hebben het hierover een mening!!! iedereen zijn eigen mening toch??
2.was reactie op nikos zijn woorden: ik hoop dat ze huub en elkaar trappen na de kooi....dan heb ik het recht te praten over jou soort!. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
kan het niet eens zijn met gedrag om iemand in elkaar te trappen na de kooi..mog dat gebeuren hoop ik dat die mensen hard worden aangepakt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:05 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] 1. we hebben het hierover een mening!!! iedereen zijn eigen mening toch?? 2.was reactie op nikos zijn woorden: ik hoop dat ze huub en elkaar trappen na de kooi....dan heb ik het recht te praten over jou soort!. oke |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 15:07 schreef ilse het volgende:kan het niet eens zijn met gedrag om iemand in elkaar te trappen na de kooi..mog dat gebeuren hoop ik dat die mensen hard worden aangepakt! en ik weet ilse, dat ik ook niet persoonlijk wil/mag worden, en ik rpobeer dat echt, maar soms gaat het erg ver. Ik probeer altijd te luisteren ook naar wat anderen te zeggen hebben, al hoef ik het er niet mee eens te zijn. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
is mijn reactie een persoonlijke aanval geweest? Of waarom is hij weggehaald? |
|
|
|