|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Boodschappenlijst
Nu Amanda weg is, loopt Brian alleen door de tuin. Ricardo is druk bezig met de boodschappenlijst voor het feestje vanavond. "Er moet veel alcohol zijn!", riep de gastspeler vanmorgen al uit. Dat is ook wel nodig want het belooft een wild feestje te worden met vrienden van Ricardo en Quintin en Lieke. Huub kijkt vanzelfsprekend ook uit naar vanavond en helpt Ricardo met zijn lijstje. Wat zou hij erop zetten? Appelsap misschien?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik ben geen helderziende, maar ik heb een onheilspellend voorgevoel voor vanavond. Ik ga eerst maar eens naar één van de bevrijdingsfestivals en genieten van de zon. Vanavond kan weleens een beslissende avond worden, dus streams on! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 12:54 schreef seya het volgende:Ik ben geen helderziende, maar ik heb een onheilspellend voorgevoel voor vanavond. Ik ga eerst maar eens naar één van de bevrijdingsfestivals en genieten van de zon. Vanavond kan weleens een beslissende avond worden, dus streams on! Denk je dat Huub ´los´ gaat? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Hahaha mijn glazen bol heb ik met het grof vuil meegegeven, het bleef een duister geval. Maar ik weet niet, ik heb zo een 'raar' gevoel erover... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Huub heeft Jaap alweer opdrachten gegeven voor vanavond dus................maak je borst maar nat. Gisteren liep Huub ook cola tik te drinken dus dat wil wat zeggen voor vanavond. De familie Recourt kan hun hart weer ophalen. Ze schijnen het leuk te vinden dat hun dochter al die ellende meemaakt anders hadden ze haar nooit met Huub laten trouwen. Ook een vorm van mishandeling. |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
het is vreemd dat huub jaap opdrachten geef.hij durft zelf totaal niets meer die zielepiet.en drinken heeft hij volgens mij al die tijd toch wel stiekem gedaan.met zijn speciale cola's.kom op iedereen weet dat huub niet zonder drank kan.maar huub is gewoon zielig nu trouwens wanneer niet.getrouwd met de ene maar hij is nog dol op lieke.stom stom stom van hem. |
|
|
|
|
vonneke
|
|
|
brian please meer drank en vrouwen op de lijst.het kan nooit genoeg zijn voor onze huubje.kikkers hebben altijd dorst en honger naar wijffie's. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
hahahahaha Je slaat de kikker op de kop. |
|
|
|