BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb zin om ruzie te schoppen"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 05 mei 2008 - 13:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Ik heb zin om ruzie te schoppen"

Jaap en Huub hebben het over het feest van vanavond. "Ik heb zin om ruzie te schoppen vanavond, wat kan ik anders?", merkt Huub op. "Ik kan niet zuipen, ik kan geen wijven versieren", voegt de Oldenzaler toe. "Spreek met elkaar af dat jullie één avondje mogen doen wat jullie willen", zegt Jaap lachend tegen Huub. "Je weet dat Claire dat niet wil. Dat is haar voorwaarde", antwoordt Huub en hij vraagt Jaap mee te lopen naar het kantoor...

bron: tien.tv
grissom
 grissom - maandag 05 mei 2008 - 13:49   quote  deeplink  
Valt niet mee he kikker om van de vrouwen af te blijven.Je mag ook helemaal niks he,zielig ventje
misty01
 misty01 - maandag 05 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
misschien krijgt die kabouter vanavond wel een pilletje van de buren,zodat hij tv kan maken.zonder pilletje kan hij dit niet.
vonneke
 vonneke - maandag 05 mei 2008 - 14:18   quote  deeplink  
jongens kom op zeg.huub is wel zielig.wat denk je,huub houd van alle vrouwen maar mag niets meer van claire.huub houdt van alle drank maar mag zogenaamd niets drinken.huub wil alles maar mag niets.hahahahah ik houd ervan heerlijk.wat zal jij triest zijn vanavond.het is je meer dan gegund.ik hoop dat je stuk gaat vanavond en jankend op je bed ga liggen loser.
Elske
 Elske - maandag 05 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
ik ben benieuwd naar de confrontatie van Huub en Quintin vanavond. ik hoop dat Huub eens goed de waarheid wordt verteld...........
vonneke
 vonneke - maandag 05 mei 2008 - 15:25   quote  deeplink  
ja ik ook.dat wordt ook wel tijd
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
ik ben het met je eens dat huub eens de waarheid krijgt te horen,, maar stel je eens voor dat huub wel de waarheid heeft verteld.. krijgt het verhaal een compleet andere draai
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 15:28   quote  deeplink  
en laten we hopen dat die drankorgel weer wat drinkt dan kan Claire weer toekijken hoe hij niet van de vrouwtjes af kan blijven en dat hij wéér afgevoerd word door de beveiliging omdat die pop op stokkies weer zijn handjes niet bij hem kan houden.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:27 schreef pauline@nowlive het volgende:
ik ben het met je eens dat huub eens de waarheid krijgt te horen,, maar stel je eens voor dat huub wel de waarheid heeft verteld.. krijgt het verhaal een compleet andere draai
hahaha huub en de waarheid vertellen hij zit elke dag leugens te vertellen en domme Claire en de No Live'ers die geloven alles
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:28 schreef moha het volgende:
en laten we hopen dat die drankorgel weer wat drinkt dan kan Claire weer toekijken hoe hij niet van de vrouwtjes af kan blijven en dat hij wéér afgevoerd word door de beveiliging omdat die pop op stokkies weer zijn handjes niet bij hem kan houden.
maar zou het niet veel spannender zijn als brian een keer een scheve schaats rijdt.. dan hebben we echt een shock effect..
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 15:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:30 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

maar zou het niet veel spannender zijn als brian een keer een scheve schaats rijdt.. dan hebben we echt een shock effect..
dat klopt, alleen het zal niet gebeuren verwacht ik
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:33 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

dat klopt, alleen het zal niet gebeuren verwacht ik
nee maar de hoop houd ik toch..het verhaal met huub wordt een beetje langdradig toch, iets vernieuwends kan geen kwaad
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 05 mei 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:34 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

nee maar de hoop houd ik toch..het verhaal met huub wordt een beetje langdradig toch, iets vernieuwends kan geen kwaad
welk verhaal met Huub? ;)
er is afgezien van het huwelijk de laatste maand geen verhaal met Huub geweest...

maar inderdaad, mocht Huub vanavond dronken (mogen) worden en Claire bedriegen zal het minder effect hebben, maar des te meer openingen voor de komende halve finale!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:34 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

hahaha ja ja je brengt het leuk valt er niets meer te verzinnen over Brian
pauline
 pauline - maandag 05 mei 2008 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:37 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

welk verhaal met Huub? ;)
er is afgezien van het huwelijk de laatste maand geen verhaal met Huub geweest...

maar inderdaad, mocht Huub vanavond dronken (mogen) worden en Claire bedriegen zal het minder effect hebben, maar des te meer openingen voor de komende halve finale!
het ligt eraan wat de regie wil, en welke opdracht huub krijgt van het hokje
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 15:41 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

het ligt eraan wat de regie wil, en welke opdracht huub krijgt van het hokje
nog ff ga je zeggen dat hij Claire's moeder voor stinkho*r heeft uitgemaakt in opdracht van de regie.
vonneke
 vonneke - maandag 05 mei 2008 - 16:03   quote  deeplink  
brian hoef geen scheve schaats te rijden want hij heeft aan amanda genoeg en dat heb huub nog nooit gehad bij welke vrouw dan ook.dus dat is al een verschil tussen brian en huub.brian is dol op amanda maar huub zit opgescheept met claire terwijl lieke hem meer trekt dan klaartje.zo duidelijker kan niet,simpel.
stevi0
 stevi0 - maandag 05 mei 2008 - 16:37   quote  deeplink  
Wel geinig dat Huub zelf toegeeft niets in z'n mars te hebben behalve ''ruzie maken''.
Doen onopgevoede kindjes ook: negatief aandacht vragen. Tsjongejonge, een goeie grap zit er bij Huub ook echt niet in, he?
stacy1974
 stacy1974 - maandag 05 mei 2008 - 17:23   quote  deeplink  
ik hoop van gaser harte dat hij vanavond mag drinken.hij zeurt er wel om dat hij van het hokje niet mag drinken maar dat is en was voor zijn eigen veiloigheid.Anders had hij er allang uitgelegen.Dus wie wordt er beschermd.Een anvond drinken en ruzie en huub zijn handjes zitten los dat geeft zijn 8700.000 euro boete aan.
lijntje
 lijntje - maandag 05 mei 2008 - 18:18   quote  deeplink  
ff vergeten dat brain ook een griet stond te bengen in de douche?????stom stom stom.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 18:17 schreef lijntje het volgende:
moha.er zijn ook nowlivers die niet dom zijn hoor.kijk naar je zelf zielig figuur.andere mensen aanvallen.NOWLIVE RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahaha verder alles goed met je?? NO LIVE doet niets anders dan iedereen aanvallen nu weten ze hoe het voelt.
Anne
 Anne - maandag 05 mei 2008 - 18:24   quote  deeplink  
Huub doet al weken niks meer....zit alleen maar bij het vrouwtje want hij mag niks meer...saaie lul...
Praatpaal
 Praatpaal - maandag 05 mei 2008 - 18:27   quote  deeplink  
OMG !!!
vonneke
 vonneke - maandag 05 mei 2008 - 18:59   quote  deeplink  
NOW LIVES RULES ahahahahah vertel nog eens zo'n grap.domoor

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door vonneke --
tijgertjee
 tijgertjee - maandag 05 mei 2008 - 20:01   quote  deeplink  
die huub loop zijn lul acher na als mooie meiden komen in de gouden kooi
frans-06
 frans-06 - maandag 05 mei 2008 - 22:28   quote  deeplink  
laat amanda zich zelf ook maar flink bezatten dan is het ook weer hommeles,lijkt mij leuker
tg3
 tg3 - maandag 05 mei 2008 - 22:33   quote  deeplink  
huub neem nog een pilletje als de vorige keer ..toen was het ook nie allemaal jou schuld ....dan schuif je het dit keer op iemand anders quinten is nog niet aan de buurt geweest
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - maandag 05 mei 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 22:28 schreef frans-06 het volgende:
laat amanda zich zelf ook maar flink bezatten dan is het ook weer hommeles,lijkt mij leuker
maar daar hoeft geen beveiliging bij te komen en bij huubje wel weet je al dat ze bij de AA een plekje voor huubke hebben gereserveerd.
Caroline
 Caroline - maandag 05 mei 2008 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 22:28 schreef frans-06 het volgende:
Van mij mag iedereen zich bezatten als er maar wat actie in de tent komt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Ik heb zin om ruzie te schoppen"

0.0065739