|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
het wordt ijd dat de regie eens een keer ingrijpt en dat mannetje eens op zijn nummer zet |
|
|
|
|
tino
|
|
|
is er een psychiater beschikbaar ???? |
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
die vent is hem helemaal door geflipt gaat die zeggen tegen mickey als die hond in me buurtkomt trap ik hem kapot durft die wel die gek moet die anders een keertje tegen brain gaan kickboxen in de paardenbak een hondslaan is harstikke laf zoon grote mond en dan een hond willen kapot trapen die vent is hem helemaal door gedraaid |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik snap ook niet dat hij nog geen waarschuwing gehad heeft. |
|
|
|
|
Sjorz5
|
|
|
Dit programma maakt mensen idd psychisch tot aan het doorflippen. Hoezo geen Treitershow? Valse opdrachten v d regie? Nee, dit is niet normaal, zo is Huub niet, maar door al die tijd opgesloten in een huis met o.a. een stelletje, die niet 1 maar wel 25 streepjes voorhebben bij de "ozo on-EERLIJKE regie".Ik vind Huub zo onherkenbaar en niet echt sympathiek, maar..de reden is dit idiote spel. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 januari 2008 - 20:07 schreef Sjorz5 het volgende:Dit programma maakt mensen idd psychisch tot aan het doorflippen. Hoezo geen Treitershow? Valse opdrachten v d regie? Nee, dit is niet normaal, zo is Huub niet, maar door al die tijd opgesloten in een huis met o.a. een stelletje, die niet 1 maar wel 25 streepjes voorhebben bij de "ozo on-EERLIJKE regie".Ik vind Huub zo onherkenbaar en niet echt sympathiek, maar..de reden is dit idiote spel. Inderdaad heeft de regie een heel groot aandeel in dit soort uitspattingen en eigenlijk moeten ze hem ervoor behoeden maar volgens mij gebeurd er niet veel mee!
Op het laatst in dit filmpje zag je dat Lieke aan het bellen was, maar wedden dat er niets officieels komt?!?!
slechte zaak! |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Nou als de regie zo tegen Huub was hadden ze hem er toch wel laten boeten voor zo'n agressieve actie? :o Amanda kreeg ook boete door met borden te gooien ofzo naar jaapie toe toen buiten. |
|
|
|
|
Corrie
|
|
|
Ik heb in deel 1 nog het meest medelijden met de hond.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tja als je het te erg vind moet je gewoon niet kijken dan he,er zijn genoeg andere programma's,ik weet niet hoe jullie kijken maar weet dat je op tv heel veel meer ellende ziet als op de streams,op de streams zijn er meer saaie avonden dan dat iedereen op tv ziet hoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 januari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
dec
|
|
|
Ik had Lieke alle hoeken van het huis laten zien |
|
|
|
|
fledder
|
|
|
waar is dat filmpje van huub en katie? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
quote: pardon pfff geweld lost nooit wat op hoor geweldagige personen zijn verknipt |
|
|
|