BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Bewoonster Claire Recourt

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 januari 2008 - 02:46   quote  deeplink  
Bewoonster Claire Recourt

volgens de Telegraaf komt er een nieuwe bewoonster genaamd Claire.

Post hier meer informatie over haar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 januari 2008 - 02:50   quote  deeplink  
Volledige naam: Claire Recourt

Telegraaf bericht:

quote:

Ze houdt van vluchtige liefdes, heeft een hekel aan lange relaties en is nogal jaloers. Dat wordt spannend...

Vanaf zaterdag 5 januari neemt Claire (23) het stokje over van oud-miljonair Dennis Bax, die de villa moest verlaten. HIj had de regels overtreden.

Claire betreedt de villa op een gepast moment: namelijk haar 24ste verjaardag, als dat geen reden voor een feestje is?

Totdat ze wordt uitgeroepen als winnaar wil ze zich vooral gaan bezighouden met haar passies: visagie en make-up.
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 januari 2008 - 02:56   quote  deeplink  
hyves: http://claire-recourt.hyves.nl/ (inmiddels gesloten)

Zus van Bram Recourt, deelnemer Big Brother 4 wie nu een eigen bedrijf heeft genaamd Enjoy Media Entertainment
Claire doet ook gezellig mee: http://www.enjoymedia.nl/index.php?pagina=claire_nieuws

Claire Recourt (05-01-1984):

"Om mijn passie voor haar en make-up te kunnen begrijpen moet je weten dat ik mijn hele leven lang al omringt wordt door inspirerende en creatieve mensen, voornamelijk kappers. Op jonge leeftijd was ik kindmodel, waardoor ik dus veel shows liep voor o.a. televisie en zo in contact kwam met fotografen, stylistes, modeontwerpers, visagisten, kappers en tv-mensen. Mijn vader werkt al zo lang ik mij kan heugen in de kappersbranche waardoor er bij ons thuis overal kappersboeken te vinden zijn, de badkamer volstaat met prof. cosmeticaproducten en ik al jaren mee mag naar inspirerende beautybeurzen en coiffure-awards. Vooral van dat laatste kreeg ik altijd al zo’n enorme kick dat ik wel iets moest gaan doen in deze wereld." .........

"Na een probeerfase op de kappersschool, waardoor ik onder meer stage heb mogen lopen bij John Beerens (te zien bij Hollands next topmodel) en in de studio’s van Wella professional, besloot ik eerst e.a. te ontdekken in de ‘normale’ wereld. Op kantoor, achter de bar, in kledingzaken bij een sportschool, ik heb het allemaal geprobeerd, maar ik bleef echter íets missen." ...........

" Na deze fase kwam ik erachter dat de modewereld het beste bij mij past. Ik begon aan de opleiding visagie in Breda en na een maand deze opleiding hebben gevolgd, stond ik op de set van een ware tv-commercial. Daar kreeg ik de bekende smaak te pakken en mijn absolute passie werd geboren…!" ............

"Ik ben visagist en haarstylist. Ik streef naar totale perfectie van het model; zowel haar, make-up als kleding moeten kloppend zijn. Het moet niet alleen kloppen, maar ook passen bij het beeld wat je wilt neerzetten. Als het voor privé gebruik is, moet het wat zeggen over de persoon die het draagt. Als het voor een show is, moet het dát uitstralen waar de show omheen is gebouwd.”.......

"Vandaar ook mijn motto: 'mode zegt; ik ook! Stijl zegt; Ik alleen...'
Iets om over na te denken.."
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 januari 2008 - 02:58   quote  deeplink  
Claire Recourt
Geboortedatum 05/01/1984

Persoonlijke eigenschappen
Lengte: 1.74 m
Confectiemaat: 38
Schoenmaat: 38
Haar: kleur blond
Kleur ogen: groen-grijs
Opvallende kenmerken: Litteken wang, zie je amper
Uiterlijk: spontaan, eerder klassiek dan modern
Hobby's en interesses: visagie, mode, media, film, tv

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 januari 2008 door Boudewijn --
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 januari 2008 - 03:07   quote  deeplink  
nog een hyves profiel: http://visagieclaire.hyves.in/

Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 05 januari 2008 - 03:14   quote  deeplink  
Favoriete muziekgenres (via PartyFlock): 2step, ambient, classics, club, disco, drum & bass, funk, hiphop, jump, latin, lounge, new beat, oldschool, r&b, trance

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5139
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Bewoonster Claire Recourt

0.0044360