|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Lekkere voetmassage
Brian is maar druk in de weer, na de heerlijke sangria te hebben gemaakt en te hebben uitgedeeld, gaat hij Amanda's en Ricardo's voeten masseren. Huub en Claire zijn na hun waterfestijn ook samen op de bank neergeploft en Jaap... Die zit in zijn eentje in het kantoor. Even lekker koel aan het schaken met de computer. Het is echt nog een stilte voor de storm, want straks gaat het feest los! De Miljonairs hebben een lekker bruin kleurtje, dus met een zonnige outfit zijn ze helemaal klaar voor het feest.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ricardo zegt tegen brian als ik dit met je voet doer lijkt het net of ik een piemel vast heb. Daae maakt het nieuws van nl gelijk van:Dat geeft te denken,nieuwe verhaallijn.Homo Brian?. Dit slaat weer als een tang op een varken.nl maakr zijn eigen verhaallijnen tegenwoordig.Hoe verzinnen ze het.hoe zielig ben je dan. en ja hoor daar gaan ze weer posten achterelkaar ja brian is een homo.Huub is homo of tewel bi.iedereen weet dat hij de h**r was bij cafe bolleke in enschede.Nu moet brian ook homo worden natuurlijk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 17:37 schreef stacy1974 het volgende:ricardo zegt tegen brian als ik dit met je voet doer lijkt het net of ik een piemel vast heb. Daae maakt het nieuws van nl gelijk van:Dat geeft te denken,nieuwe verhaallijn.Homo Brian?. Dit slaat weer als een tang op een varken.nl maakr zijn eigen verhaallijnen tegenwoordig.Hoe verzinnen ze het.hoe zielig ben je dan. en ja hoor daar gaan ze weer posten achterelkaar ja brian is een homo.Huub is homo of tewel bi.iedereen weet dat hij de h**r was bij cafe bolleke in enschede.Nu moet brian ook homo worden natuurlijk. Dat laatste wist ik nog niet. Vertel eens. |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
het grappige is dat ze altijd riepen dat Brian een homofoob was. hahahaha Het is weer tunnelvisie en mee lopen met de horde, Brian is niet bang dat een homo aan hem zit en hij loopt zelfs wel eens voor de lol te flirten met Ricardo. Dat betekend juist dat hij heel zeker van zichzelf is en dat hij het kan relativeren en er een dolletje om kan maken, als Brian een homo is dan ben ik een jongen. Dit laatste slaat natuurlijk totaal nergens op wat ik zeg, maar hier wil ik mee aantonen dat het van Brian net zo een grote onzin is dat hij homo is. Brian je bent een kanjer, zelfs Ricardo is onder de indruk van je om je uiterlijk en je persoonlijkheid, terwijl hij weet dat je 1000 % hetro bent.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Kim -- |
|
|
|
|
jessica
|
|
|
ja draakje ze ze zeggen dat huub werkte bij bolke in enschede als mannelijkehoer bolke is een homobar |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 18:59 schreef jessica het volgende:ja draakje ze ze zeggen dat huub werkte bij bolke in enschede als mannelijkehoer bolke is een homobar Zijn dat mensen die het weten kunnen? Die dat zeggen, bedoel ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
jessica
|
|
|
het heeft op internet gestaan maar alles van huub is verwijderd van internet |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik zie dat van Bolke ook vaak voorbij komen en heb het van meerdere mensen gehoord, maar of het waar is ?? Ik heb geen bewijzen......... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 19:34 schreef jessica het volgende:het heeft op internet gestaan maar alles van huub is verwijderd van internet Waarom zou dat nou zijn? Vast niet omdat het allemaal van die positieve berichten waren. |
|
|
|