BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nena uitnodigen?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 05 mei 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Nena uitnodigen?

Brian komt met een belangrijke mededeling voor Amanda. "We moeten een lijst maken voor 22 mei met tien mensen die we erbij willen hebben en vijf reserve, dat hadden we eigenlijk allang moeten doen maar we zijn het helemaal vergeten. Maar dat moeten we meteen nu doen!", spreekt de Antilliaan enthousiast uit. "Het is waarschijnlijk voor de live uitzending hè?", gaat hij verder. De Amsterdamse pakt een pen en begint meteen druk te schrijven. "Je moet wel nummeren", adviseert Brian zijn vriendin wanneer hij een blik op haar papiertje werpt. "Wie mis ik nog?", piept Amanda. "Wie ben ik nou vergeten?", gaat ze verder. "Nena?", oppert Brian. Zal Amanda Nena echt uitnodigen?

bron: tien.tv
lijntje
 lijntje - maandag 05 mei 2008 - 20:17   quote  deeplink  
als die komt is ze hartstikke gek.blijf jij maar lekker waar je bent nena.in die stinkkooi hoor jij niet thuis.lekker he je zogenaamde vriendin.bah.
frans-06
 frans-06 - maandag 05 mei 2008 - 22:21   quote  deeplink  
natuurlijk nena, tamara, viswijf blank, met haar familie, familie kubatz, zal een gezellige puinzooi worden
tino
 tino - dinsdag 06 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 mei 2008 - 22:21 schreef frans-06 het volgende:
natuurlijk nena, tamara, viswijf blank, met haar familie, familie kubatz, zal een gezellige puinzooi worden
goede morgen Frans, niet weer al die families erbij halen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Nena uitnodigen?

0.0082001