|
|
Kim
|
|
|
Hoi Boudewijn, Ik zou je laten weten wannneer de post er was, zodat je het kan plaatsen. De post is vandaag in etapes, eerts om 17.15 op stream 1. Maar daarna ging het verder op stream 3, alvast weer bedankt en ik zal het de andere maatjes laten weten dat ik het hier gemeldt heb. XXX Kim |
|
|
|
|
petra
|
|
|
hallo boudewijn , ik was weer eens werken ,toen de post kwam , het lijkt wel dat ze het erom doen , kan jij er een filmpje van plaatsen , please ,please |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Please, voor mij ook? Sedert ik de streams niet meer van DMR kan ontdoen, door het stomme updaten van MS, kan ik geen filmpjes meer uploaden. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Zien jullie wel hoe lief hij is, al die tijd die hij er in steekt, besef dat aub wel lieve mensen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Schatje he? Moeten we niet eens iets voor hem doen? Een vliegtuigje over zijn huis heen sturen ofzo? Nee grapje, dank je wel Boudewijn! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
petra
|
|
|
boudewijn , ik ken je niet ,en jij mij niet ,maar wat ben ik blij met jou ,dank dank dank , want post sturen naar brian en amanda doe ik om hun te steunen , maar om dan ook hub reactie op je woorden te zien is prachtig , het kost jou mss wel veel moeite en tijd , maar weet dat ik en veel maatjes zo blij er mee zijn |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Nou Boudewijn, die is binnen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
geen dank hoor, vertel iedereen maar dat dit forum het leukste DFK forum is :) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:48 schreef Boudewijn het volgende:geen dank hoor, vertel iedereen maar dat dit forum het leukste DFK forum is :) Dat is toch ook zo? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Kim
|
|
|
hoi Boudewijn, zou je de post van vandaag van Brian en Amanda nog kunnen plaatsen, als je er morgen aan toe komt dan hé. Anders hebben we pech.Het was rond 18.30 19.00 op stream 1 en 2. groetjes Kim |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
de filmpjes worden nu geupload |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Kim
|
|
|
hoi Boudewijn hier weer de vraag voor filmpost, Brian en Amanda het was 17.45 stream 3 en 4, lavast bedankt |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
vandaag is het niet gelukt, omdat vanmiddag de streams op groen gingen en herstart ofzo stopte het opneem programma. Ik zelf was pas thuis net nadat ze klaar waren :(
morgen zal het vast wel weer lukken! |
|
|
|
|
petra
|
|
|
klopt boudewijn met die groene streams , maar heel lief dat je het zo voor ons doet , volgende keer beter , groetjes |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Dan hebben we gewoon pech, maar toch bedankt voor je reactie. xxx |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
hoi Boudewijn de post is nu binnen, kan je het weer plaatsen aub. alvast bedankt. Zal zo wel op stream 3 en 4 zijn. xx |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
hoi Boudewijn rond 18.00 is de post binnen gekomen en op stream 1 en 2, onze maatje zullen er met smacht weer op wachten na hun werk en een hapje eten. XX |
|
|
|
|
petra
|
|
|
nou kim ,boudewijn heeft het maar druk met jou , nou ja ons dan . |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nou we kunnen voor boudewijn een senseo apparaat kopen ofzo hihi of een nieuwe pc is ook een idee |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
hihihihi, ja of een vliegtuigje over zijn huis, met dank je wel voor alle filmpjes!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
het filmpje komt later vandaag, heb de streams wel opgeslagen |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
hey boudewijn ..zou je alsjebliefttttttttttttt een filmpje kunnen plaatsen van de ruzie tussen claire en amanda van gister ..er gebeurde iets met augurken ...heb het helemaal gemist ..thankss |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 mei 2008 - 19:28 schreef Kim het volgende:hihihihi, ja of een vliegtuigje over zijn huis, met dank je wel voor alle filmpjes!!! Hahaha! |
|
|
|