|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Tommie te gast!
Avondbutler Tommie is de eerste bezoeker die binnenkomt, hij is vanavond namelijk niet de butler, maar echt te gast. "Je hebt altijd zo'n moeite om weg te gaan, dus we dachten die gaan we uitnodigen voor het feestje", vertelt Huub hem. Ricardo laat hem meteen zijn kookkunsten proeven en iedereen is blij hem te zien. "Ik vind je zo nog geiler dan in je butlerpak", zegt Ricardo tegen hem. Gelukkig is Tommie wel wat gewend en heeft hij er al een wijntje bij gepakt. Zo komen ze natuurlijk helemaal in de stemming!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
hallo mensen goh nowlive heeft pech is vandaag in eens niet meer te krijgen jammer de meeting gaat niet door 22 mei maar ja dat krijg je als er gister op de radio al over gesproken is en er nog niks zeker was zou vandaag geregeld worden dus geen poot om op te staan zeggen ze wel eens jammer he dan maar iets anders zoeken ik heb een oplossing misschien regent het pijpestelen neem een tentje zoveel mensen zullen er toch niet komen
groetjes pamela |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:05 schreef pamela10 het volgende:hallo mensen goh nowlive heeft pech is vandaag in eens niet meer te krijgen jammer de meeting gaat niet door 22 mei maar ja dat krijg je als er gister op de radio al over gesproken is en er nog niks zeker was zou vandaag geregeld worden dus geen poot om op te staan zeggen ze wel eens jammer he dan maar iets anders zoeken ik heb een oplossing misschien regent het pijpestelen neem een tentje zoveel mensen zullen er toch niet komen groetjes pamela Nee, Slaai had het op de radio over 60 aanmeldingen, dus echt storm loopt het niet. |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
nee natuurlijk niet want alles wat op nl word getikt is abacadabra ze hadden het mondeling toegezegt gekregen maar niet op papier net zo als dat nep huwelijk van huub waar is het trouwboekje laten ze dat nog zien dan hebben een vodje getekend ha ha
groetjes pamela |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
en meneer huub is weer de mand gevallen leugenaar over lieke hahahah en nowlive in hem blijven geloofen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
op Nowlive zitten ze allemaal strak achter de streams..er wordt al opgeroepen om massaal 112 te bellen als iemand ook maar iets ziet dat in hun ogen niet klopt...OMG |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
ach menseBeste bezoeker,
Helaas hebben wij moeten besluiten om je de toegang tot nowlive.eu te ontnemen. Doordat je je niet aan de nowlive huisregels hebt gehouden hebben wij deze beslissing moeten nemen.
Gegroet. Het nowlive.eu teamn heb ook een keer mijn menig gezegt op nowlive en wat denk je ja juist een ban maar ik vind het niet erg heb nowlive niet bodig groetjes pamela |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahaha pamela, welkom bij de club ;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:03 schreef Anne het volgende:op Nowlive zitten ze allemaal strak achter de streams..er wordt al opgeroepen om massaal 112 te bellen als iemand ook maar iets ziet dat in hun ogen niet klopt...OMG Belachelijk! Daar krijgen ze problemen mee. Dat nummer is voor echte noodgevallen. Het is strafbaar om het voor een flauwiteit te bellen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:05 schreef pamela10 het volgende:ach menseBeste bezoeker, Helaas hebben wij moeten besluiten om je de toegang tot nowlive.eu te ontnemen. Doordat je je niet aan de nowlive huisregels hebt gehouden hebben wij deze beslissing moeten nemen. Gegroet. Het nowlive.eu teamn heb ook een keer mijn menig gezegt op nowlive en wat denk je ja juist een ban maar ik vind het niet erg heb nowlive niet bodig groetjes pamela haha, en Pauline was nog wel zo blij dat je daar ingeschreven stond :)
wat voor mening had je gepost? |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
ik had hier gepost boven draak en onder draak maar dat had ik ook op nowlive gezet en dat mag niet het eerste bericht het tweede niet
groetjes pamela |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:57 schreef pamela10 het volgende:nee natuurlijk niet want alles wat op nl word getikt is abacadabra ze hadden het mondeling toegezegt gekregen maar niet op papier net zo als dat nep huwelijk van huub waar is het trouwboekje laten ze dat nog zien dan hebben een vodje getekend ha ha groetjes pamela In de Party van deze week staat een heel artikel over het huwelijk. Hoe nep het is en zo. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:17 schreef pamela10 het volgende:ik had hier gepost boven draak en onder draak maar dat had ik ook op nowlive gezet en dat mag niet het eerste bericht het tweede niet groetjes pamela en natuurlijk géén waarschuwing gehad |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:03 schreef Anne het volgende:op Nowlive zitten ze allemaal strak achter de streams..er wordt al opgeroepen om massaal 112 te bellen als iemand ook maar iets ziet dat in hun ogen niet klopt...OMG hahaha lachen ..ze zitten ready voor damage controle sjonge moet je nagaan wat voor figuren dat moeten zijn |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
nee moha heb nog nooit een onbetogen woord gezegt alleen wat ik als eerste schreef over de meeting maar zit er niet mee hoor zijn meer site als die van die zogenaamde sly groetjes pamela |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:35 schreef pamela10 het volgende:nee moha heb nog nooit een onbetogen woord gezegt alleen wat ik als eerste schreef over de meeting maar zit er niet mee hoor zijn meer site als die van die zogenaamde sly groetjes pamela ik ken het, ik heb een ban gekregen omdat er tegen mij werd gezegt dat ik in een inrichting moest omdat ik een brianfan ben. Daarop reageerde ik, get a live (hahahaha vond hem wel grappig, nowlive, get a live) maar helaas zonder waarschuwing een ban |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:35 schreef pamela10 het volgende:nee moha heb nog nooit een onbetogen woord gezegt alleen wat ik als eerste schreef over de meeting maar zit er niet mee hoor zijn meer site als die van die zogenaamde sly groetjes pamela zo zijn er zoveel die niets slechts hebben geschreven waarvan ik er 1 ben en toch een ban kregen en die No live'ers maar volhouden je krijgt niet zomaar een ban.
maar hoe dan ook Welkom hier |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
NOWLIVE DE SLECHTSE SITE ZONDER WAARSCHUWING EEN BAN OMDAT JE REAGEERT OVER DE MEETING |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
precies ik idem dus nowlive 19000 leden en krijgt er steeds meer bij in zijn dromen |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
ach ciska wat triest en dat nog wel voor 999 dagen ha ha die is gek als de gouden kooi is afgelopen had ik het er toch af gegooid meer ruimte op mijn pc dus bedankt sly dat het eerder mocht zit niet op hem te wachten zijn meer site ,s groetjes pamela |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
o je ja ik ben blij dat i er af ben hij heb het alleen hoog in het bolletje je kan overal terecht hoor pamela |
|
|
|
|
tino
|
|
|
ik heb twee keer iets geschreven over hun vriend de kabouter, zonder waarschuwing een ban en daar kan ik ,volgens nl helaas, nog niet op reageren. Now zal me worst wezen.. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha tino ik heb zelfs 1keer een opmerking gegeven naar iemand over huub,en daar maakte ze van dat ik chatte!dan was ik er hier al 1000 keer afgegooid geweest;-)ik vind het leuk om te reageren,maar gezelligheid sla ik ook niet af;-) |
|
|
|