|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huwelijkscadeau van Brian en Amanda
Voor het feest begint, hebben Brian en Amanda nog een verrassing. "We hebben een cadeautje voor Huub en Claire", vertelt de Amsterdamse. "Het heeft even geduurd voor een cadeautje voor jullie huwelijk. Het is al een tijdje terug, maar beter te laat, dan nooit. Alsjeblieft", zegt Brian als hij het cadeau overhandigt. Claire pakt het pakje uit en dan blijkt het een fotoboek te zijn. Het fotoboek waar Brian en Amanda eerder al mee bezig zijn geweest. Het bestaat uit foto's van Huub en Claire met tekstwolkjes erbij die Amanda en Brian erbij hebben gezet. Huub leest alle tekstjes voor en kan er gelukkig om lachen. Ook bij Claire kan er een glimlach vanaf. "Deze mag ook op je nachtkastje Claire", vertelt Brian haar lachend. Er staan ook foto's van het vrijgezellenfeest van Huub in, zo kan Claire er toch nog wat van meekrijgen vindt Amanda. Een geslaagd cadeau dus zo te zien!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Nee hoor, laat maar blijven. Blijkbaar geniet Lijntje ervan. Zijn we toch een leuker forum. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:19 schreef seya het volgende:[..] Nee hoor, laat maar blijven. Blijkbaar geniet Lijntje ervan. Zijn we toch een leuker forum. hij/zij mag best blijven, maar posts met te erge scheldwoorden worden gewoon verwijderd. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:20 schreef Boudewijn het volgende:[..] hij/zij mag best blijven, maar posts met te erge scheldwoorden worden gewoon verwijderd. Right! Berichten verwijderen kan natuurlijk altijd! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
Moet huub toch een compliment geven, hij reageerd goed op het cadeau, ik zat eerlijk gezegd al klaar voor een streamlock, hahahahaha Heb alleen wel het idee dat claire lachte als een boer met kiespijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 20:44 schreef trapper het volgende:Moet huub toch een compliment geven, hij reageerd goed op het cadeau, ik zat eerlijk gezegd al klaar voor een streamlock, hahahahaha Heb alleen wel het idee dat claire lachte als een boer met kiespijn. Boerin hè. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Je moet de begin 'code' uit de url tussen de [dailymotion][/dailymotion] haakje zetten, dus bij die url is de code: x5bplf
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Okee dank je wel Boudewijn, ik zat al te knoeien :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: wel edit programma gebruik je want het lijkt erop dat je jouw beeld verkleint? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou dat komt misschien omdat ik ze van YT download? Maar ik zit bijna te slapen en moet er morgen weer tegenaan, heb een berg opdrachten liggen en een agenda vol afspraken. :) Welterusten, ik verdiep me er morgen wel in! ik beloof het je, dan kan ik je soms even helpen... |
|
|
|