|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En Claire moest geen baco, Tommie moest wat anders voor Claire regelen, maar baco van Claire had Huub nog steeds. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
nou huub spring erin je kan het lol |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Clair's baco heeft huub achter claire neer gelegd. Als je het goed kan zien, staat die baco achter claire. Dussss hou het in de gaten hahahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
clairse baco zit in 2 tellen in Hub zijn strot wedden? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Laat het nu Huubs cola zijn die achter Claire staat! Baco was 3 tinten lichter door de bacardie |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
een pilletje is beter voor hem,haha huubjeee pak een meid en niet clair doos |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha zag je huub ruiken of hij wel de goeie pakte mét alcohol |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
En Claire die wordt dronken vanavond. Als dat drankje wat Huub net heeft ingeschonken voor Claire is, wordt ze vast dronken. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Het gaat gebeuren. Let op !! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hou de film streamer klaar boudweijn komtie 23.07 uur Huub bij Jaap en hoertje paaldanseres streame 3 + 4
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
whahahaha huub is in het zwembad bij het meisje, let op, ik hou het goed in de gaten, claire niet............ |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
claire kijkt met argusogen toe hahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
vooral Claire argwanend kijken dop achtergrond is leuk om te zien |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
claartje kijkt niet blij hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat een feestbeest is die Claire toch!!!! Saaaaaaaaaai |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik weet nu al wat Huub gaat zeggen. : Ik heb nog maar zoveel dagen de goudenkooi en als je het niet bevalt? dan rot je toch op. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
nee joseba hij gaat het zelfde zeggen als zijn vrijgezellefeestje, dat de media en de fans alles verdraaien en het niet zo is als het lijkt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
die fokking regie had tommy achterna moeten lopen, toen hij dranken voor claire en huub ging inschenken. claire's reactie aan huub, "volgens mij zijn ze allebei een baco". |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
zagen jullie de reactie van huub, toen claire een andere drankje kreeg, en dat zij die baco weg wou geven? volgens mij zei huub 2x dat ze het bij haar moest houden. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Elke keer als Huub drank ging pakken gingen de streams op de fontein, need I say more ???
o ja straks is het de schuld van Brian en heeft hij wat in Hubertus zijn drankje gegooid.
Geloven jullie het nog ?? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:31 schreef Dragon het volgende:zagen jullie de reactie van huub, toen claire een andere drankje kreeg, en dat zij die baco weg wou geven? volgens mij zei huub 2x dat ze het bij haar moest houden. Dat zag ik. Ze wist niet wat ze mee moest doen, wilde het weggeven en mocht niet van Huub.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:38 schreef Mrs.B het volgende:[..] Dat zag ik. Ze wist niet wat ze mee moest doen, wilde het weggeven en mocht niet van Huub. KLOPT!! Ik blijf het volgen....die 2 glaasjes baco achter claire. :-) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
yep, Claire heeft het angegeven.23.48 uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 mei 2008 door Mrs.B@headline -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja klopt...zij heeft de verkeerde glaasje gegeven. huub heeft er nog niet van gedronken. hij had die glaasje achter hem neer gezet omdat hij die microfoon ging pakken. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
wat heeft clair aangegeven? (ik kijk ff geen streams) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
wie komt er nou binnen wandelen??????? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ja op nl hebben ze het er ook over maar daar zeggen ze bij hij zal wel een deal gesloten hebben met het hokje vandaar dat hij drinkt en dat hij daarom met ricardo ging tongzoenen......omdat er wat tegenover zou moeten staan. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub is weer terug in de jaccuzi, en hij heeft nu wel de goeie gepakt, dus normale cola. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
who tha fok is chantal???? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
vaste klant aan huis zowat hahhahaa...zij is al 2maal eerder geweest op feestjes..eerst met katie en toen nog een keer terug om het goed te maken en afgelopen feestje ook weer |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
chantal is de andere vrouw waar jaap het van de week over had tegen rachel. Ze is een groupie die een beetje om aandacht verlegen zit. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Volgens mij gastspeler hahahahah aleuk voor Kikker chantal knallen maar |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Volgens mij gastspeler hahahahah aleuk voor Kikker chantal knallen maar |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
huub zit nu waar hij zitten wil naast paaldanseres |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en drie keer raden terror Jaap is in tha house |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik zie het trio voor amanda en brian vanavond gebeuren... |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
wat ik even snel begreep was dat chantal tot morgen blijft, leuk terror met jaap. Ik heb hem daarna snel op de andere streamer gezet omdat huub naast susan ging zitten, hahahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ik denk dat dah effe er nieh inzit. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 00:01 schreef trapper het volgende:wat ik even snel begreep was dat chantal tot morgen blijft, leuk terror met jaap. Ik heb hem daarna snel op de andere streamer gezet omdat huub naast susan ging zitten, hahahaha NOu ze heeft wel een koffer mee toch of zag ik dat nou niet goed ??? En dat voor 1 dag |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Omdat Brian erop gehapt is Huub en Claire heel goed in de gaten te houden. en Amanda en Brian de belofte naar elkaar hebben drinken rustig te houden |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOh Jaapio doet het weer ik geniet weer helemaal wat is jongen toch grappig hahahahha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Beste Gast, Welkom bij nowlive.eu, vanwege de grote drukte is nowlive.eu tijdelijk gesloten voor gasten. Om toegang te verkrijgen tot nowlive.eu zal je je moeten aanmelden bij nowlive.eu. Aanmelden bij nowlive.eu is gratis en verplicht je tot niets. je gegevens die je invult zullen veilig bewaard worden en niet aan derden worden verstrekt zonder jouw toestemming. Binnekort is nowlive.eu ook weer voor gasten beschikbaar. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou vooral dat je gegevens veilig zijn daar, moet toch een opluchting zijn voor al die Huub fans |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 00:07 schreef Joseba het volgende:Beste Gast, Welkom bij nowlive.eu, vanwege de grote drukte is nowlive.eu tijdelijk gesloten voor gasten. Om toegang te verkrijgen tot nowlive.eu zal je je moeten aanmelden bij nowlive.eu. Aanmelden bij nowlive.eu is gratis en verplicht je tot niets. je gegevens die je invult zullen veilig bewaard worden en niet aan derden worden verstrekt zonder jouw toestemming. Binnekort is nowlive.eu ook weer voor gasten beschikbaar. Dat staat al maanden op die site. Vroeger las ik er wel eens, maar dat kan al tijden niet meer. Je moet je nu registreren. En aangezien ik dat niet wil ... |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
hahahaha joseba als ze alle accounts verwijderen van de mensen die een ban hebben hebben ze ruimte zat............. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahahaha trapper.....maar dan zijn ze tevens niet meer de grootste site ;-) |
|
|
|