|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 01:55 schreef Milou het volgende:Huub heeft het over drugs nou dan hoop ik dat iemand filmpjes heeft van twee nachten geleden dat Huub een gesprek had met Claire in de Privateroom. Toen vertelde hij dat hij coke gesnoven heeft en lijntjes gesnoven heeft en dat hij dat heerlijk vond en alles verder heeft uitgeprobeerd wat er is en behoorlijk heeft gebruikt dat zijn moeder het eng vond. Zijn vader heeft na een jaar hem aangesproken dat het zo niet verder kon, en dat hij beslissingen moest nemen, en toen ging de telefoon.... Ik hoop dat iemand dat verhaal op filmpjes heeft staan?! hoelaat was dat ongeveer en waar zaten ze? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hoor claire dan... ik zie dr buiten nog wel een keertje pff en dan claire wat doe je dan er komt nooit wat uit jou |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 01:57 schreef moha het volgende:wat is dat voor slap gelul van huub en claire ja ze zegt ze heeft 0 respect voor ons....vind je het gek...en is dat verplicht dan om in de gouden kooi te komen en dan respect voor de koning en de koningin te hebben. koning en koningin van de vuilnisbelt dan he Jaha voor de Huppeclan moet je respect tonen, anders ben je een st*nkh**r en moet je bij je overleden moeder gaan liggen. Dat is natuurlijk wél respectvol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik ga naar bed kan die kwijlen niet meer aanhoren welterusten allemaal |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik walg van dat selfmade, pedante kaboutertje, die steeds maar blijft herhalen hoe goed hij het weer gedaan heeft. Waar is die Chantal nu? Dat mensje kan toch niet zo in de auto naar Den Bosch terugrijden? Een paar glazen op en over de rooie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 02:08 schreef seya het volgende:Ik walg van dat selfmade, pedante kaboutertje, die steeds maar blijft herhalen hoe goed hij het weer gedaan heeft. Waar is die Chantal nu? Dat mensje kan toch niet zo in de auto naar Den Bosch terugrijden? Een paar glazen op en over de rooie. Nee dat zullen ze ook wel niet doen hoor haar weer terug laten rijden naar huis ik denk hotel en dan morgen gewoon naar huis |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 02:13 schreef Merty het volgende:[..] Nee dat zullen ze ook wel niet doen hoor haar weer terug laten rijden naar huis ik denk hotel en dan morgen gewoon naar huis Ik hoop het echt, want het was een pittige tante, maar die tegenaktie vond ik niet normaal. Ik hoop echt dat er in ieder geval een bedrag van Huub's geld wordt gehaald om alles te vergoeden. Ik wens Chantal het allerbeste. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub moet zich schamen. Eerst claire's moeder voor stinkhoer uitschelden en nu over de moeder van chantal. Echt totaal respctloos. Hij gaat echt te ver!! Spelletje spelen of tv maken, doe dan op een normale manier. Als je mensen hard wilt pakken, doe het ook op een normale manier. Maar die vent kent geen respect, nog nooit gehad misschien. Om mensen zo hard aan te pakken met zulke uitspraken en dan ook nog wel over een overleden vrouw, doet heel erg pijn voor diegene waarmee hij praat. Maar ook voor mensen buiten de kooi, doet het ook wel pijn. Zulke uitspraken doe je toch niet, en zelfs niet voor de camera's. Hij speelt een spelletje in DGK, maar buiten speelt hij met zijn leven. Maar jaaa wie is Huub. We kennen hem al langer dan vandaag. Voor mij is hij een DUIVEL! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
aan tafel zei ze tegen hem huub je bent niet meer zo popi sinds je met claire bent getrouwd en toen zei hij ...fans van nowlive haat chantal en net zei hij ...ze heeft hyves vraag me af of ze het morgen nog steeds heeft .... de master heeft zijn onderdanen een opdracht gegeven ...dus wacht maar wat nolive nu gaat doen |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
volgens mij wordt claire nu in haar ash genomen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Doggy-Style
Uitgeput
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 02:22 schreef tg3 het volgende:aan tafel zei ze tegen hem huub je bent niet meer zo popi sinds je met claire bent getrouwd en toen zei hij ...fans van nowlive haat chantal en net zei hij ...ze heeft hyves vraag me af of ze het morgen nog steeds heeft .... de master heeft zijn onderdanen een opdracht gegeven ...dus wacht maar wat nolive nu gaat doen ik heb even dat stukje opgezocht en hij zegt er wat extra dingen bij die heel moeilijk te horen waren en dus waarschijnlijk niemand waren opgevallen totdat ik het nu goed naar luister...
Dat wat hij zegt kan echt niet door de beugel!
filmpje komt eraan! |
|
|
|