|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Alleen maar vrouwen!
Suzanne, Quintin en nog wat andere dames zijn er wel, maar de vrienden van Ricardo zijn er nog niet. Hij besluit ze dus te bellen waar ze blijven. Helaas voor hem meldt de eerste en de beste al dat het hem niet meer lukt om te komen, want hij kan niet meer worden gebracht. "Wat een afschuwelijkheden", is Ricardo's reactie. Als hij ook nog wat andere vrienden probeert te bereiken, hoort hij van een ander dat die ook niet kan komen en verder krijgt hij alleen maar voice-mails... Die arme Ricardo, maar gelukkig is zijn vriendin Melissa er wel! Als Ricardo het buiten aan de anderen verteld, komt Huub met de fijne conclusie. "Dus alleen maar vrouwen eigenlijk... Hè vervelend!", lacht hij. Of dat verstandig is voor Huub zullen we wel merken!
Gelukkig kan Ricardo daar wel om lachen!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Het is in elk geval zeker dat Huub weer mag drinken. Dus ik weet zo goed als zeker dat er vanavond weer iets vreselijk mis zal gaan. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:33 schreef draakje het volgende:Het is in elk geval zeker dat Huub weer mag drinken. Dus ik weet zo goed als zeker dat er vanavond weer iets vreselijk mis zal gaan. waarom is dat zeker? (ik heb de streams niet aan staan) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
huub krijgt nu een waarschuwing van quinton voor als hij buiten is, ach ik ben niet zo bang zegt hij.
Huub heeft geen flauw idee wat er buiten de kooi afspeeld |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik heb het van het forum van Tien. Hij schijnt al aan de wodka-cola te zitten volgens de streamers aldaar. Hij is rond zeven uur naar de buren geweest, en hij kwam helemaal glunderend terug en bestelde bij Amanda een wodka-cola. Ze zullen hem dus wel permissie hebben gegeven. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:36 schreef draakje het volgende:[..] Ik heb het van het forum van Tien. Hij schijnt al aan de wodka-cola te zitten volgens de streamers aldaar. Hij is rond zeven uur naar de buren geweest, en hij kwam helemaal glunderend terug en bestelde bij Amanda een wodka-cola. Ze zullen hem dus wel permissie hebben gegeven. Oh god, dit gaat dus fout. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Leuk toch? Mijn avond kan niet meer stuk. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
hij heeft ook uit het glas van tommy gedronken, zogenaamd water in een wijnglas. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 21:40 schreef trapper het volgende:hij heeft ook uit het glas van tommy gedronken, zogenaamd water in een wijnglas. Dat zal dan wel wodka zijn geweest. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ja dat kan, sorry ik heb geen verstand van alcoholische drankjes ik drink namelijk niet. Ik denk alleen inderdaad niet dat het water was anders zat het niet in een wijnglas en dan nam hij zelf wel een glas uit de keuken. |
|
|
|