|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Ik wil graag met je zoenen..."
Huub en Suzanne hebben elkaars gezelschap weer opgezocht en Suzanne heeft net haar bikini al aangetrokken. Huub neemt haar dan ook meteen in zijn armen en de twee willen best wat meer... "Kan ik echt niet maken", zegt de Oldenzaler beteuterd. "Nee, kan ik ook niet maken, daarvoor vind ik Claire te lief", zegt Suzanne. "Na de Kooi zijn er geen camera's...", merkt Huub op. "Maar Claire is er nog wel...", waarschuwt de paaldanseres. "Ik wil heel graag met je zoenen, maar ik wil Claire niet kwijt", gaat de Miljonair verder. "Monogamiteit sucks! Ik vind het echt jammer, want ik hou echt van zoenen met vrouwen", vervolgt hij. "Ik ben zo blij dat ik niet drink, anders was ik al lang de fout ingegaan...", zegt Huub tegen Tommie als Suzanne even weg is. Die Huub, zal hij het nog volhouden deze avond?
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Denken ze daar bij Tien nou echt dat we gek zijn? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja dat vraag ik me ook af. Huub is aan het drinken wat een stelletje schijnheiligen. De regie ook. Hoezo partij kiezen voor die kikker. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
nu staan er allemaal camera.s suzan straks na de 23 ste kan je weer terug komen kan hij zijn gang gaan. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
check dan net 1 min geleden op stream 1 ....claire wilt iets drinken ze wil baco ...en claire nee ik wil geen baco ik wil passao ..Huub: nee je wilt baco ..ih ja ik wil baco .....hahaha hij is duidelijk aan het zuipen en claire helpt mee |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
huub zei net ook al dat hij zich dronken voelt |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Dit zegt toch al genoeg, 1 avond buiten de kooi en de mobieltjes maken over uren, net als met Georgina verbaan. Einde huwelijk, hoe kan het toch, als je zo verliefd bent dat je zo geilt op andere vrouwen, ik kan er met mijn pet niet bij dat mensen dit goed blijven praten. En onthou de ouders van Claire zitten ook te kijken, hij spoort echt niet hoor. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:26 schreef Kim het volgende:Dit zegt toch al genoeg, 1 avond buiten de kooi en de mobieltjes maken over uren, net als met Georgina verbaan. Einde huwelijk, hoe kan het toch, als je zo verliefd bent dat je zo geilt op andere vrouwen, ik kan er met mijn pet niet bij dat mensen dit goed blijven praten. En onthou de ouders van Claire zitten ook te kijken, hij spoort echt niet hoor. hoi berga en ron ...goed gedaan he ...je dochter laten trouwen met dit geval ..hou jullie vingers gekruist dat het niet mis gaat |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:26 schreef Kim het volgende:Dit zegt toch al genoeg, 1 avond buiten de kooi en de mobieltjes maken over uren, net als met Georgina verbaan. Einde huwelijk, hoe kan het toch, als je zo verliefd bent dat je zo geilt op andere vrouwen, ik kan er met mijn pet niet bij dat mensen dit goed blijven praten. En onthou de ouders van Claire zitten ook te kijken, hij spoort echt niet hoor. dat vinden hun toch niet erg, hij mag zijn schoonmoeder ook voor ka....h..r uitschelden en wordt ook geaccepteerd. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Op Nowlive doen ze net of er niets aan de hand is..... " In de keuken staat Huub met de paaldans lerares te praten. Ze geven elkaar een kusje op de wang en Huub geeft aan blij te zijn dat hij niet mag drinken anders was het allang gebeurd. Hij wil het Claire niet aandoen en dan vervolgt hij zijn weg naar de jacuzi om bij Claire te zijn." Dit komt uit hun topic |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
whahahahaha dank je anne, ik had even een lach nodig.
wat zielig he dat ze het niet willen inzien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Graag gedaan :-) Op deze manier hou je Huub ook wel "schoon" ja...alhoewel ik mij afvraag of die mensen dan andere streams hebben dan ik... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Mij is al een tijd opgevallen dat wanneer Huub zegt dat hij droog staat vanaf januari hij zuipt als een ketter. Ik dacht dat de regie had gezegt:"Exit als je drinkt". Nou ze zijn daar erg partijdig of kippig. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik vraag me af of cora nog wel zo vrolijk zal zijn :-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:35 schreef lisbeth het volgende:Mij is al een tijd opgevallen dat wanneer Huub zegt dat hij droog staat vanaf januari hij zuipt als een ketter. Ik dacht dat de regie had gezegt:"Exit als je drinkt". Nou ze zijn daar erg partijdig of kippig. Ik denk dat het van de regie mag omdat ze willen dattie op zijn plaat gaat. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
anne ik vroeg me net hetzelfde af, soms vind ik echt dat jaap te ver gaat, we hebben dit al vaker gezien met groupies die in de villa komen. Tegen zo'n beer van een vent ben je niet opgewassen als meisje. Je kan echt geen kant op. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja die ziet het echt als een toneelstuk. Alles voor een miljoen. Clair helpt Huub al weken met drank hoor vooral 's nachts. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:37 schreef trapper het volgende:anne ik vroeg me net hetzelfde af, soms vind ik echt dat jaap te ver gaat, we hebben dit al vaker gezien met groupies die in de villa komen. Tegen zo'n beer van een vent ben je niet opgewassen als meisje. Je kan echt geen kant op. Nou ja, van Jaap is het wel een ietsjepietsje begrijpelijk. Die staat al zo lang droog. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:38 schreef lisbeth het volgende:Ja die ziet het echt als een toneelstuk. Alles voor een miljoen. Clair helpt Huub al weken met drank hoor vooral 's nachts. Hoe weet je dat? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Misschien wordt hij net voor het eind eruit gegooid dat zou gerechtigheid zijn en lachen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:38 schreef draakje het volgende:[..] Nou ja, van Jaap is het wel een ietsjepietsje begrijpelijk. Die staat al zo lang droog. ja oke maar (misschien stoot ik nu wel iemand tegen het hoofd) dat is nog geen reden om als een meisje nee zegt haar toch vast te houden, sorry maar krijg er toch een beetje een raar gevoel van als ik het zo zie. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:40 schreef trapper het volgende:[..] ja oke maar (misschien stoot ik nu wel iemand tegen het hoofd) dat is nog geen reden om als een meisje nee zegt haar toch vast te houden, sorry maar krijg er toch een beetje een raar gevoel van als ik het zo zie. Ja, dat is zo. Is Jaap ook dronken? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja is wel zo maar Cora zei het de laatste keer. Bedoel jij het drinken van Huub draakje? Ik heb het zelf gezien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:43 schreef lisbeth het volgende:Ja is wel zo maar Cora zei het de laatste keer. Bedoel jij het drinken van Huub draakje? Ik heb het zelf gezien. Nee, ik had het over Jaap die vervelend doet tegen de meisjes. Daar had jij het toch ook over? En ik geloof je op je woord hoor. Heb zelf geen streams, dus ik geloof alles. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Jaap doet maar alsof echt het is gewoon een grote knuffel beer. Dat zegt Cora ook. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 05 mei 2008 - 23:43 schreef lisbeth het volgende:Ja is wel zo maar Cora zei het de laatste keer. Bedoel jij het drinken van Huub draakje? Ik heb het zelf gezien. Sorry Lisbeth, ik haalde twee berichten door elkaar. Dus jij hebt gezien dat Huub ´s nachts zit te drinken? Op de streams? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja. En dat om 00.30 uur naar bed doet hij gewoon niet ook niet om 02.30 uur wat voorgeschreven is. Dus hij mag alles van de regie. Kijk maar naar zijn ogen dan kan je gelijk zien dat hij gedronken heeft. En je kan het ook zien aan zijn slaaphouding. Hij ligt altijd abnormaal in bed. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 00:15 schreef lisbeth het volgende:Ja. En dat om 00.30 uur naar bed doet hij gewoon niet ook niet om 02.30 uur wat voorgeschreven is. Dus hij mag alles van de regie. Kijk maar naar zijn ogen dan kan je gelijk zien dat hij gedronken heeft. En je kan het ook zien aan zijn slaaphouding. Hij ligt altijd abnormaal in bed. Haha, ik vind dat zijn ogen altijd raar staan! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
hahahahaha je hebt gelijk. Zag je dat net hij deed een microfoontje zogenaamd goed en kneep gelijk in de borst van dat meisje. Toen riep zij gelijk "Je bent getrouwd, Huub". Dus misschien op film. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Hoe gaat het met het triootje? |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ze zit nu op Huub zijn schoot als je dat donkere meisje bedoeld. Ze lijkt wel ergens op uit te zijn. Tot nu toe trapt er niemand in. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 01:01 schreef lisbeth het volgende:Ze zit nu op Huub zijn schoot als je dat donkere meisje bedoeld. Ze lijkt wel ergens op uit te zijn. Tot nu toe trapt er niemand in. Is ze zo lelijk? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Maar die donkere meid heeft al een vriend en ook een kindje, vertelde ze net aan huub. Maar hoorde ik het verkeerd, dat huub net aan die donkere meid vertelde, dat hij ook met mannen gedaan had?????? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 01:05 schreef Dragon het volgende:Maar die donkere meid heeft al een vriend en ook een kindje, vertelde ze net aan huub. Maar hoorde ik het verkeerd, dat huub net aan die donkere meid vertelde, dat hij ook met mannen gedaan had?????? Dat is toch zo? Met Eric bijvoorbeeld. Zelf weet ik er natuurlijk niets van, maar er gaan hardnekkige geruchten dat Huub in een homobar gewerkt heeft, en dan bedoel ik NIET in de bediening. In een ander soort bediening, als je begrijpt wat ik bedoel. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ja Huub heeft zelf verteld dat hij Bi is. En hij heeft het inderdaad met Eric gedaan. Er is een filmpje van denk ik. Moet je even zoeken. Hij deed net of hij sliep en liet Eric zijn gang gaan. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Voor nu welterusten allemaal. Tot morgen. |
|
|
|
|
Milou
|
|
|
Er heeft ook op YouTube een filmpje gestaan dat Huub in het verleden met nog twee jongens het bed heeft gedeeld, dat is zelfs op de streams geweest! Hij heft meerdere ervaringen dan alleen Eric, dat is 100% zeker.
En koninginnedag was Huub ook straal bezopen, dus zo droog staat hij niet hoor ;) |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
berga en ron jullie kunnen trots zijn op z,on dochter ze helpt nog mee dat hij kan zuipen en nu ligt ze met haar blote kont in beeld ook zo zat als het maar zijn kan maar dat heeft ze ook van papie geleerd he |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 04:08 schreef reetje 076 het volgende:berga en ron jullie kunnen trots zijn op z,on dochter ze helpt nog mee dat hij kan zuipen en nu ligt ze met haar blote kont in beeld ook zo zat als het maar zijn kan maar dat heeft ze ook van papie geleerd he |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
het was eerder op de streams |
|
|
|