BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub bedreigt en roept op tot haat tegen Chantal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
kinderen
 kinderen - dinsdag 06 mei 2008 - 11:04   quote  deeplink  
weet ik
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:16 schreef Anne het volgende:
ik heb gister de hyves al gevonden, maar daar kan je niet op, profiel is niet zichtbaar
Is het die link die ik gaf?
Anne
 Anne - dinsdag 06 mei 2008 - 11:19   quote  deeplink  
Ja Caroline, dat is de link...maar als je een bericht wilt achterlaten zul je haar moeten toevoegen.
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 06 mei 2008 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:03 schreef frans-06 het volgende:
o wat erg om een tas in het water te gooien?als jaap het had gedaan hadden jullie in een deuk gelegen, maar ja hij heet huub dus word het niet in dank afgenomen , kinderen ff een reactie op jou schrijven, een ieder die daar zit heeft een verleden amanda was ook 12 en liep schaarloos rond ,jaap is er thuis ook uitgeknikkert,en over die rat wil ik het al helemaal niet hebben
ja en de pa van huub nam hem mee naar de h**ren toen hij 16 was.omdat hij dan kon uitvogelen op wat hij viel. meisjes of jongens.
en wat dacht je van zijn drugs en drank gebruik in het verleden. Daar kon de familie van huub ook een houtje van daar staan ze om bekend in oldenzaal.
dus zo hebben ze inderdaad allemaal een verleden.
Huubje zijn verleden is niet brandschoon hoor.
Al zijn school gevonden in amerka nou dacht het niet nergens komt hij op de scholen daarvoor.
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:19 schreef Anne het volgende:
Ja Caroline, dat is de link...maar als je een bericht wilt achterlaten zul je haar moeten toevoegen.
Ooh ok, Merty heeft haar een email gestuurd maar die komt dan niet aan?
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:19 schreef makker het volgende:
We zijn weer lekker vriendelijk tegen elkaar vandaag. En dat terwijl de zon buiten iedereen juist heel vrolijk maakt. Hahaha. Misschien moeten we allemaal de computer naar buiten slepen en heerlijk van de zon genieten terwijl we vrolijk reageren. Ik zeg, Ik hou der van!!
Makker ik zit ook in in de tuin met me laptop hoor en bakje koffie
Anne
 Anne - dinsdag 06 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
Ik wil nog even reageren op mijnheer Hootch van pagina 1 ( ja ja ik kom net mijn bed uit)
Mijnheer Hootch u bent een schande voor de mensen die werken in de paranormale wereld. Want u als geen ander moet weten dat een mens nooit nutteloos is! U dient eenieder in zijn waarde te laten...

Ik hoop dat het u in uw praktijk wel goed gaat, want ik heb medelijden met de mensen die bij u komen, waar u ze afdoet als nutteloos, ratten enz. En daar rekent u dan zeker ook nog grof geld voor?
Anne
 Anne - dinsdag 06 mei 2008 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:22 schreef Caroline het volgende:

[..]

ja die komt wel aan...
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:22 schreef Caroline het volgende:

[..]

Jawel komt wel binnen alleen moet ze ja accepteren voor vrienden wil je haar profiel bekijken maar mailen dat kan als je lid bent geen enkel probleem
ciska
 ciska - dinsdag 06 mei 2008 - 11:24   quote  deeplink  
je kan haar ook een bericht sturen heb ik ook gedaan
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 11:24   quote  deeplink  
Ok, ik heb zelf geen hyves dus weet niet hoe dat gaat.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:10 schreef lisbeth het volgende:

[..]

Dan blijf je toch lekker hier wij denken e ook zo over, tenminste veel. Dus je bent van harte welkom. Gezellig.
Met Xanne was ik hier 1 van de eerste posters, niet dat dit mij rechten geeft, maar ik heb iedereen die hier post wel aardig leren kennen, althans de denkwijze.
makker
 makker - dinsdag 06 mei 2008 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:22 schreef Merty het volgende:

[..]

Makker ik zit ook in in de tuin met me laptop hoor en bakje koffie
Ok je begreep ook wel dat het meer een geintje was en dat ik het niet serieus bedoelde he. Maar lekker weer he?
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:22 schreef Anne het volgende:
Ik wil nog even reageren op mijnheer Hootch van pagina 1 ( ja ja ik kom net mijn bed uit)
Mijnheer Hootch u bent een schande voor de mensen die werken in de paranormale wereld. Want u als geen ander moet weten dat een mens nooit nutteloos is! U dient eenieder in zijn waarde te laten...

Ik hoop dat het u in uw praktijk wel goed gaat, want ik heb medelijden met de mensen die bij u komen, waar u ze afdoet als nutteloos, ratten enz. En daar rekent u dan zeker ook nog grof geld voor?
Meneer Hootch is net zo paranormaal, als mijn kaplaarzen. hij ziet de aarde van heel dichtbij en als meneer Hootch zelf vind dat hij paranormaal is is dat goed voor hem, wij vinden hem hier abnormaal. maar beter onze conclusie dan die van zijn psycholoog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Izz@headliner --
italiangirl
 italiangirl - dinsdag 06 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
kan iemand mij helpen?
ik wil geen e-meils meer ontvangen van dit topic, maar hoe doe ik dat? ik had al op die link gedrukt die bij het e-mailtje zit maar blijf e-mails ontvangen???
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Koffie!!! Verhipt dat is hetgeen ik nog mis. Zo terug
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:27 schreef italiangirl het volgende:
kan iemand mij helpen?
ik wil geen e-meils meer ontvangen van dit topic, maar hoe doe ik dat? ik had al op die link gedrukt die bij het e-mailtje zit maar blijf e-mails ontvangen???
V tje onderin weghalen
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:27 schreef italiangirl het volgende:
kan iemand mij helpen?
Je krijgt als je email ontvangt twee linken de onderste kan je klikken en dan ontvang je het niet meer
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:22 schreef Anne het volgende:

[..]

ja die komt wel aan...
Anne, is haar achtergrond rose met hartjes?
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:33 schreef italiangirl het volgende:
@ Johan13 , die heb ik al aangeklikt en dan staat er inderdaad je zult geen e-mails meer ontvangen maar ze blijven maar binnenkomen
dat zijn ws oude
Merty@headliner
 Merty@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
Whahah ik moet zo echt weg maar Caroline je houdt het wel goed bij he en krijg wel info van je he keep the good work met het dissen van sukkels die denken dat we geen leven hebben lol
makker
 makker - dinsdag 06 mei 2008 - 11:42   quote  deeplink  
Merty fijne werkdag gewenst. ;)
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:02 schreef pauline@nowlive het volgende:
héhé.. eindelijk een huub gezien, die zich aanpast aan brian en amanda, oftewel gooi er maar eens een bedreiging uit..
Ja boudewijn, schrikken hé dat het nu eens huub is die bedreigd, en niet bedreigd wordt!!!...wat dat betreft ben je net een tasmaans duiveltje, als je zusje wordt gebeten bijt je terug, maar als je zusje bijt, bijt je mee
Ik ben toch echt goed van begrip, maar dit begrijp ik totaal niet.
Als er bedreigingen worden geuit, dan schreeuwt iedereen moord en brand, maar als Huub het doet is het normaal en te begrijpen?
Notabene tegen iemand die niets te betekenen heeft voor zijn miljoen? Die even langs komt fietsen? Daarvoor roept hij zijn Nowlive aan?
En dat is dan wél goed?
Overigens was dit niet de eerste bedreiging of doods/ziekteverwensing van Huub. Doe het maar niet zo voorkomen. Maar ik begrijp de kronkel even niet Pauline.
Misschien kun jij ons dat nu eens duidelijk maken? Ik heb gezien dat je het ook in fatsoenlijke taal kunt uitleggen, zonder allerlei ophitsende teksten.
Ik kan je beloven, dat ik het serieus zal lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner --
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:02 schreef pauline@nowlive het volgende:
héhé.. eindelijk een huub gezien, die zich aanpast aan brian en amanda, oftewel gooi er maar eens een bedreiging uit..
Ja boudewijn, schrikken hé dat het nu eens huub is die bedreigd, en niet bedreigd wordt!!!...wat dat betreft ben je net een tasmaans duiveltje, als je zusje wordt gebeten bijt je terug, maar als je zusje bijt, bijt je mee
kan jij weten he? lekker happertje van me. als er 1 is die bijt en van zich afslaat is het ons mutsje wel, ouwe happer!
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:25 schreef izzie het volgende:

[..]

Met Xanne was ik hier 1 van de eerste posters, niet dat dit mij rechten geeft, maar ik heb iedereen die hier post wel aardig leren kennen, althans de denkwijze.
haha nou uhmm ik was ook 1van de eerste hoor izzie samen met johan13 en tino;-)
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
i know, ik dacht alleen. dat jij dacht dat ik dacht ik nieuw was, hahahahahahahahah
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 12:20   quote  deeplink  
nee hoor izzie;-)
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 12:21   quote  deeplink  
maar jij zei best zinnige dingen had er weinig commentaar op dus ja,dan reageer je niet zo snel opelkaar;-)
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:15 schreef seya het volgende:

[..]

Ik ben toch echt goed van begrip, maar dit begrijp ik totaal niet.
Als er bedreigingen worden geuit, dan schreeuwt iedereen moord en brand, maar als Huub het doet is het normaal en te begrijpen?
Notabene tegen iemand die niets te betekenen heeft voor zijn miljoen? Die even langs komt fietsen? Daarvoor roept hij zijn Nowlive aan?
En dat is dan wél goed?
Overigens was dit niet de eerste bedreiging of doods/ziekteverwensing van Huub. Doe het maar niet zo voorkomen. Maar ik begrijp de kronkel even niet Pauline.
Misschien kun jij ons dat nu eens duidelijk maken? Ik heb gezien dat je het ook in fatsoenlijke taal kunt uitleggen, zonder allerlei ophitsende teksten.
Ik kan je beloven, dat ik het serieus zal lezen.
Je weet net zo goed als ik dat huub door bewoners huidige of ex..diverse malen bedreigd is, veel door brian amanda en natasia..brian wil huub het liefst vastbinden en met een strijkbout behandelen!!!!
Deze dame (chantal) wederom een vriendinnetje van brian en amanda probeerde huub te zieken. als je dat doet dan kan je een reactie verwachten,. en idd is oproepen tot geweld altijd slecht,, ook door huub!!!is zwak..
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 12:23   quote  deeplink  
En ik keur het af, dat nowlive door huub in deze wordt gebruikt!! laat dat wel zijn..
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:23 schreef pauline@nowlive het volgende:
En ik keur het af, dat nowlive door huub in deze wordt gebruikt!! laat dat wel zijn..
pauline dat doet me goed om te lezen, dat meen ik echt.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 12:45   quote  deeplink  
Meiskes lief zijn voor elkaar, ik ga aan de arbeid. hoop jullie later nog te spreken fijne dag. en Lief zijn voor de Huubfans, anders krijgt het riag te veel telefoontjes, he Paul?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Izz@headliner --
huub@degoudenkooi
 huub@degoudenkooi - dinsdag 06 mei 2008 - 12:47   quote  deeplink  
jullie moeten niet zoveel ruzie maken om mij..
lekker even kijken hier.
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:47 schreef huub@degoudenkooi het volgende:
jullie moeten niet zoveel ruzie maken om mij..
lekker even kijken hier.
Zit jij NU niet op je motor???

Oepsss...de verkeerde motor!

Shittt...weer op de verkeerde motor!

Deze was de goeie!!
stevi0
 stevi0 - dinsdag 06 mei 2008 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 07:47 schreef hootch het volgende:
Huub helemaal top jongen laat je niet op de kop zitten door een stelletje nutteloze mensen die zijn allemaal zooo dom, dus weer goed gespeeld jongen en al win je niet het spel ik weet zeker dat je later in de gewone maatschappij goed gaat scoren, beter als die andere ratten, weet zeker dat jij later een hele goede manager wordt maar ja dat sluit ook aan op je persoonlijke opleiding en alles. Jij pakt na de kooi zo en zo wel een paar ton per jaar want zo slim ben je wel. Huubje heel veel succes voor de finale en weet je hebt bij voorbaad toch al een grote winst geboekt, veel meer als die andere ratten daarom al win je niet "de kooi" je hebt je in ieder geval goed geprofileerd en ik weet zeker dat veel bedrijven je willen hebben voor 1,5 ton per jaar, dus wie heeft er nu uiteindelijk gewonnen niet de winnaar maar degene met de sterkste persoonlijkheid en dat is Huub, Veel kijken er hier naar hoe iemand in de kooi maar in werkelijkheid zijn ze anders en er zijn mensen die dan in de kooi blijven hangen Natasia en Lieke bijvoorbeeld zijn er al lang uit maar nog met het spel bezig dat heeft Huub niet. Huub snapt gewoon dat het een spel is en dat wordt door de meeste mensen, ook sommige bewoners, gewoon vergeten. Nou door Huub niet die heeft gewoon een goed relativeringsvermogen dat heeft Jaap ook wel maar die andere 2 zeker niet en Claire ja die zit er nog te kort in. Ik herken gewoon dingen uit mijn praktijk dat ik denk ja Huub is veruit de sterkste SPELER die in de kooi zit en als mens heeft hij gewoon een sterke persoonlijkheid en ik ben er zeker van dat Huub met Brian best een biertje wil gaan happen alleen Brian is er ook zo 1 die in het spel blijft hangen na de kooi en zal dit na alle waarschijnlijkheid niet willen maar Huub is wel degene die tegen Dennis heel normaal deed en ook tegen Eric toen die terugkeerde in de kooi. Tegen Natasia probeerde hij het ook maar die is ook zo stom dat ze in het spel blijft hangen. Dus Huub na de finale ligt Nederland aan je voeten en kun je gaan scoren.
Veel woorden, geen inhoud. Keep on trying.
tg3
 tg3 - dinsdag 06 mei 2008 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 08:16 schreef makker het volgende:

[..]

Oordeel je dan alleen op de bedreiging of op de rest wat hierom heen is gebeurd. Het is namelijk zo dat Chantal zich evenmin heeft gedragen en graag terror wilde tegen Huub en Claire en ook nog even aangaf dat ze 0 respect heeft voor Huub en 0 respect voor Claire. Die terror heeft ze nu alleen over zichzelf afgeroepen. Dus eigenlijk eigen schuld dikke bult. Je weet van tevoren dat dit kan gebeuren als je zo in de Villa komt dus had ze daar maar rekening mee moeten houden. Alleen keur ik die bedreiging niet goed!!
jij moet gewoon het filmpje vanaf het begin gaan bekijken en weer je je commentaar komen achterlaten het is duielijk dat je aangepaste streamverslagen heb zitten lezen
makker
 makker - dinsdag 06 mei 2008 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 13:28 schreef tg3 het volgende:

[..]

jij moet gewoon het filmpje vanaf het begin gaan bekijken en weer je je commentaar komen achterlaten het is duielijk dat je aangepaste streamverslagen heb zitten lezen
- Trouwens TG3 laat maar zitten wat ik je verzocht heb namelijk geen zin in een oeverloze discussie met jou over het hoe en wat van die avond. Dit was namelijk een gesprek wat ik met een ander voerde en wat wij vervolgens hebben afgesloten. -

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door makker --
tg3
 tg3 - dinsdag 06 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 13:58 schreef makker het volgende:

[..]

- Trouwens TG3 laat maar zitten wat ik je verzocht heb namelijk geen zin in een oeverloze discussie met jou over het hoe en wat van die avond. Dit was namelijk een gesprek wat ik met een ander voerde en wat wij vervolgens hebben afgesloten. -
en ik reageer op wat ik lees .....leuk he dat dat mag op dit forum
makker
 makker - dinsdag 06 mei 2008 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:09 schreef tg3 het volgende:

[..]

en ik reageer op wat ik lees .....leuk he dat dat mag op dit forum
Natuurlijk mag dat. Ik zal wel de laatste zijn die jou dat verbied. Maar heb gewoon even geen zin om er verder op in te gaan. Het weer buiten is super en ik mag daar zo van gaan genieten. Fijne dag en misschien hebben wij binnenkort eens een gezellige discussie.
tg3
 tg3 - dinsdag 06 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:17 schreef makker het volgende:

[..]

Natuurlijk mag dat. Ik zal wel de laatste zijn die jou dat verbied. Maar heb gewoon even geen zin om er verder op in te gaan. Het weer buiten is super en ik mag daar zo van gaan genieten. Fijne dag en misschien hebben wij binnenkort eens een gezellige discussie.
Geniet van de zon
makker
 makker - dinsdag 06 mei 2008 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:20 schreef tg3 het volgende:

[..]

Geniet van de zon
Jij hetzelfde gewenst.
Anne
 Anne - dinsdag 06 mei 2008 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:30 schreef Dragon het volgende:

[..]

Anne, is haar achtergrond rose met hartjes?
Zo terug van visite!

Nee Dragon, haar achtergrond is een foto van haarzelf met ontzettend foute laarzen (die zo fout zijn, dat ze leuk zijn ghehe)
haar profielfoto is er 1 waar ze helemaal opstaat en de foto is vanaf de zijkant genomen en zij staat een beetje gebogen. Daarom vond ik haar ook, omdat ze dat tegen jaap zat te vertellen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 06 mei 2008 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
hahahaha helemaal tegek en nu snel wegscheuren met dat motertje van je hahaha
fredfik
 fredfik - dinsdag 06 mei 2008 - 16:17   quote  deeplink  
huub is de winnaar van de gouden kooi !!!!!!
de rest heeft alleen maar vakantie gevierd en is de hand boben het hoofd gehouden zonder huub is en was de kooi niks geweest!!!!!!!!!!!!!!
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:17 schreef fredfik het volgende:
de rest heeft alleen maar vakantie gevierd en is de hand boben het hoofd gehouden zonder huub is en was de kooi niks geweest!!!!!!!!!!!!!!
hoho! je vergeet Jaap!

zonder Jaap was DGK een jaar geleden al gestopt...
lisbeth
 lisbeth - dinsdag 06 mei 2008 - 16:22   quote  deeplink  
Zonder Jaap was het een saaie boel geweest.
grissom
 grissom - dinsdag 06 mei 2008 - 16:30   quote  deeplink  
Jaap is the best.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 06 mei 2008 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:17 schreef fredfik het volgende:
je hebt helemaal gelijk, wanneer ontwaak je uit deze nachtmerrie?
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 16:37   quote  deeplink  
moet zaterdag weer wedstrijd spelen,kan huub niet in het doel gaan staan??dan kan ik ook nog eens knallen haha;-)
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 06 mei 2008 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:37 schreef ilse het volgende:
moet zaterdag weer wedstrijd spelen,kan huub niet in het doel gaan staan??dan kan ik ook nog eens knallen haha;-)
ik wou dat ze dat toestemming gaven dat huub en Brian kunnen sparren dan gaat huubje een toontje lager zingen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5945
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Huub bedreigt en roept op tot haat tegen Chantal!

0.0068981