|
|
pauline
|
|
|
die tas is gewoon terror,, geen probleem mee. en ik heb huub niet horen zeggen iets over geweld,, maar ieder die zich in de kooi waagt, moet de consequenties aanvaarden. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
huub zegt letterlijk : mijn fans vinden jou wel schaje en daarna nowlive haat chantal.
ik vind dat zwak van huub als hij iets heeft met chantal, moet hij dat zelf oplossen en niet via zijn fans |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
vind ik ook zwak johan, dat zal ik niet ontkennen.. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik ben gewoon bang dat sommige mensen niet meer de realiteit in ogen hebben en chantal eventueel wel fysiek aanpakken. want voor sommige mensen is de opmerking van huub een teken om haar aan te vallen.
wij hebben hier ook felle discussie, ik ben het bijna nooit eens met jou maar daarom haat ik jou niet. we hebben allemaal een verschillende mening en zolang het niet erger wordt als nu vind ik dat niet erg. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
we hoeven het ook niet met elkaar eens te zijn. maar elkaar proberen te respecteren is een optie.. en tuurlijk ben ik fel tegen de fans van huub die zich niet kunnen en willen gedragen... Wat ik wel zorgeljk vind is de opmerking van ( geloof ik) lisbeth,, over haar dochter, en dan het huub verhaal.. is gewoon pure laster, momenten als dat maakt dat je je wel eens laat gaan.. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik heb het verhaal niet gelezen, dus kan ik er niet over oordelen. ik was net te laat.
waar ik mij aan stoor is dat huub vorige week duidelijk heeft gelogen over zijn gesprek met quintin. toen heeft hij doelbewust geprobeerd lieke een hak te zetten en daarom heb ik toen om een filmpje gevraagd. ik heb dat fimpje door gestuurd naar quintin en die was niet blij met de uitspraken van huub, want het kan hem ook optredens kosten.
huub zit al een hele lange tijd in de kooi en weet watvoor reactie hij hier mee uitlokt, dat is een vorm vam laster. hij verteld onwaarheden en sommige mensen gaan daar een compleet ander verhaal van maken |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 14:06 schreef johan13 het volgende:ik heb het verhaal niet gelezen, dus kan ik er niet over oordelen. ik was net te laat. waar ik mij aan stoor is dat huub vorige week duidelijk heeft gelogen over zijn gesprek met quintin. toen heeft hij doelbewust geprobeerd lieke een hak te zetten en daarom heb ik toen om een filmpje gevraagd. ik heb dat fimpje door gestuurd naar quintin en die was niet blij met de uitspraken van huub, want het kan hem ook optredens kosten. huub zit al een hele lange tijd in de kooi en weet watvoor reactie hij hier mee uitlokt, dat is een vorm vam laster. hij verteld onwaarheden en sommige mensen gaan daar een compleet ander verhaal van maken Had je die filmpje, waar je al die leugens van Huub erbij kon zien/lezen/optellen, naar Quiten opgestuurd?????
Top van je! Dat had ik ook gehoopt dat Quinten het te zien zou krijgen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
vind je het nou leuk om iemand die al verdriet heeft ook nog eens na te schoppen want er zijn net posten verwijderd ik maakte geen nieuwe post en toch ga je het weer via een andere manier proberen |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 14:13 schreef Dragon het volgende:[..] Had je die filmpje, waar je al die leugens van Huub erbij kon zien/lezen/optellen, naar Quiten opgestuurd????? Top van je! Dat had ik ook gehoopt dat Quinten het te zien zou krijgen. ik heb quintin de link gestuurd van het filmpje op deze site. hij vroeg aan mij of er ook filmpjes van het gesprek aan tafel waren, toen heb ik boudewijn gevraagd en die heeft het filmpje gemaakt.
dus alle lof is voor boudewijn. ik was alleen het doorgeef station. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 14:18 schreef johan13 het volgende:[..] ik heb quintin de link gestuurd van het filmpje op deze site. hij vroeg aan mij of er ook filmpjes van het gesprek aan tafel waren, toen heb ik boudewijn gevraagd en die heeft het filmpje gemaakt. dus alle lof is voor boudewijn. ik was alleen het doorgeef station. ohh leuk dus jij kent quinten ..stoer vond dat hij huub wel zijn punt heeft duidelijk gemaakt ....zou mooier zijn geweest als hij hem echt op zijn plaats zou hebben gezet ....maar hij komt daar ook maar om te werken en niet voor tv maken |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 15:06 schreef tg3 het volgende:[..] ohh leuk dus jij kent quinten ..stoer vond dat hij huub wel zijn punt heeft duidelijk gemaakt ....zou mooier zijn geweest als hij hem echt op zijn plaats zou hebben gezet ....maar hij komt daar ook maar om te werken en niet voor tv maken quintin heeft ook nog een leven buiten de kooi en we weten wat er gebeurt als je huub aanpakt |
|
|
|