|
|
seya@headliner
|
|
|
deel 1:
deel 2:
deel 3:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Echt zielig voor woorden. Ik zou graag die vent in elkaar willen timmeren. Zo onbeschoft om ziets tegen een vrouw te doen. Andermans spullen in het water gooien. Zo zie je maar weer, hoe laag hij wel is. Dacht dat hij met woorden kan uitvechten, dus niet he. Als Chantal ontkent of niet, moet hij dan zo nodig andermans spullen weggooien?! Misselijk ventje. Echt kinderachtig bah bah. Moet je eens zien, wanneer zijn spullen weggegooit wordt, zoooo dan is hij helemaal over de rooie. Echt he, ik heb geen medelijden met hem, als er na de kooi, met hem wat gaat gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat een walgelijke vent is het toch!!! Ik hoop dat ze aangifte doet. Moedwillig vernielen van officiele dokumenten is strafbaar. Dat weet ik omdat iemand die ik ken ooit een paspoort verscheurde, rijbewijs is net zo. Dus go Chantal, rechtstreeks naar de politie. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou als je goed kijkt is het moment waar Kikker dus niet tegen kon dat ze zei dat hij popo naar beneden is gegaan door het huwelijk dat kon hij zo niet uitstaan |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ik weet het nou zeker die claire is net zo dom als een achterkant van een varken. in het tweede filmpje (ongeveer na 9 minuten) zegt claire tegen huub en ricardo: "ik heb het gedaan, ik heb het gedaan", als reactie op de waarschuwing van ricardo naar huub dat hij weer een ton boete krijgt. tuurlijk claire niet een van de tig camera's heeft gezien dat huub het deed en niet jij. meisje weet je wel waar je in zit |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Die opmerking van Huub "je bent net een puppie, je kunt jou weg blijven slaan, maar je komt altijd weer terug" is niet door ons ventje zelf bedacht, maar is van Lesley-Bart. Die zei dat begin vorig jaar toen Huub voor de zoveelste maal in dgk terugkeerde. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:35 schreef draakje het volgende:Die opmerking van Huub "je bent net een puppie, je kunt jou weg blijven slaan, maar je komt altijd weer terug" is niet door ons ventje zelf bedacht, maar is van Lesley-Bart. Die zei dat begin vorig jaar toen Huub voor de zoveelste maal in dgk terugkeerde. Ja klopt. Heeft blijkbaar veel indruk op Huub gemaakt dat hij het nu gebruikt. |
|
|
|