BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Chantal in tranen!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Headliner
 Headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 09:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Chantal in tranen!

De meiden hebben midden in de nacht de Villa en het feestje verlaten. Alleen Chantal was nog even blijven plakken waar Huub zich aan irriteerde. "Ik begrijp niet dat jij je nog durft te vertonen in de Villa. Je bent altijd dronken en gênant ordinair", riep hij naar haar en voegde er aan toe dat hij haar een vieze h**r vond. Huub confronteerde de gast ook met het feit dat ze hem van Claire af wilde pakken. Na een aantal ontkenningen gaf Chantal dit uiteindelijk toe. Claire en Huub waren hier beiden boos om, waarop de Oldenzaler Chantals handtas in het zwembad gooide. De jongedame dook haar spulletjes achterna, waarna ze als een verzopen katje bij Jaap ging uithuilen. Ze verliet De Gouden Kooi in tranen, nageroepen door Huub. "Jij wilde toch zo graag terror, dan krijg je terror!", schreewde hij.

bron: tien.tv
frans-06
 frans-06 - dinsdag 06 mei 2008 - 10:11   quote  deeplink  
ja chantal als je jou kont brand moet jij ook maar op de blaren gaan zitten,boontje komt om zijn loontje, goed gedaan huub ik hou er van.
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:11 schreef frans-06 het volgende:
ja chantal als je jou kont brand moet jij ook maar op de blaren gaan zitten,boontje komt om zijn loontje, goed gedaan huub ik hou er van.
Zie ik hier een verbastering van een spreekwoord?
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:11 schreef frans-06 het volgende:
Vond jij het ook goed, toen Huub tegen chantal zei dat ze naar haar moeder moest gaan en erbij moest gaan liggen, terwijl haar moeder al dood is??? Of hoort dat ook bij het spel om mensen zo te behandelen met zulke uitspraken. En dan nog dreigen tegen haar van, mijn fans krijgen jou nog wel?!?!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn --
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 10:39   quote  deeplink  
dragon,mog er na de kooi wat met die mensen gebeuren hoop ik dat ze keihard aangepakt worden!die mensen die dat doen,zijn ook een gevaar voor de maatschapij,van mij mogen ze dan ook glashard uit de maatschapij worden gehaald!
Want het gaat nergens over,iedereen bemoeid zich maar met iedereen,dat mot je maar niet doen ik ken die mensen uit de kooi niet,heb er een mening over en daar blijft het echter bij...Bemoeien om die mensen wat aan te doen gaat te ver!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door ilse --
djen
 djen - dinsdag 06 mei 2008 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:29 schreef Dragon het volgende:

[..]

Vond jij het ook goed, toen Huub tegen chantal zei dat ze naar haar moeder moest gaan en erbij moest gaan liggen, terwijl haar moeder al dood is??? Of hoort dat ook bij het spel om mensen zo te behandelen met zulke uitspraken. En dan nog dreigen tegen haar van, mijn fans krijgen jou nog wel?!?! Hij moet maar eens weten, wat er na de kooi met hem zal gebeuren.
ach laat gaan iedereen die achter deze viezrik blijft staan ..ik had hem boven op zijn smoel geslaan en was dan de eerste want niemand durft het .. 1 ste klas leugenaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn --
djen
 djen - dinsdag 06 mei 2008 - 10:44   quote  deeplink  
ach stoere clair durft ook wat te zegge ..jij bent nog veel viezer dan chantal vies ding uit gelepte trut
italiangirl
 italiangirl - dinsdag 06 mei 2008 - 11:14   quote  deeplink  
Chantal is wel mediageil MAAR hoe huub WEER over familie begon en die uitingen over mijn fans krijgen jou nog wel is TE ZIEK voor woorden!!
stevi0
 stevi0 - dinsdag 06 mei 2008 - 13:08   quote  deeplink  
What goes around, comes around, Huubie. Ga zo door!
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 06 mei 2008 - 13:21   quote  deeplink  
ja hoor huub ga lekker zo door je leugens worden steeds meer.chantal heeft niet gezegt tegen hem en clair ik heb geen respect voor jullie. Ze zei ik heb respect voor brian en amanda.Maar oke wordt weer een moor tv moementje.goede reclame voor hem zelf en dat vlak voor de finale.Daar gaan weer wat stemmen eraf voor huubke.met zijn uitlatingen over de moeder van chantal en bedreigingen.
inderdaad ik hou der van om straks te zien hoe huubke (rakkertje ) afgaat in de finale.
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
kan je lang wachten huub gaat niet af brian en amanda wilde huub zijn trouw testen nou dat heeft huub zich goed gehouden dus een mislukte actie van brian en amanda en iedereen zeg weleens dommen dingen ook huub maar hij word de winnaar
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:08 schreef jhon het volgende:
kan je lang wachten huub gaat niet af brian en amanda wilde huub zijn trouw testen nou dat heeft huub zich goed gehouden dus een mislukte actie van brian en amanda en iedereen zeg weleens dommen dingen ook huub maar hij word de winnaar
Domme dingen?? Ik val vast in herhalingen, maar volgens mij zegt Huub alleen maar kwetsende en bedreigende dingen. Dood en verderf wenst hij iedereen toe.
Ik heb nog nooit zo een negatief mens gezien!
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 14:57   quote  deeplink  
brian en amanda hebben zeker nooit kwetsen woorden gezegt maar ja jii bent gek op brian en amanda dus zal je dat wel vergeten zijn
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 15:00   quote  deeplink  
jhon de mol in tha house
hehehe
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:57 schreef jhon het volgende:
brian en amanda hebben zeker nooit kwetsen woorden gezegt maar ja jii bent gek op brian en amanda dus zal je dat wel vergeten zijn
die hebben in het verleden zeker kwetsende woorden gezegd alleen de laatste maanden niet meer (of vrijwel niet meer, ik heb niet alles gehoord of filmpjes van gezien)

Ik maak filmpjes van nu en dan komt Huub er erg slecht vanaf... en helaas wordt het alleen maar erger en niemand wijst hem terecht, daar waar Brian vaak op z'n donder kreeg van Amanda of andersom.
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
het is jou site dus je spreekt je eigen suporters niet tegen ja ik geef je op dat punt gelijk
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:05 schreef jhon het volgende:
het is jou site dus je spreekt je eigen suporters niet tegen ja ik geef je op dat punt gelijk
nee hoor, Brian heeft gister ook Huub (min of meer) bedreigd, dat heb ik ook gepost...
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
oke dan wil ik nu argumenten en voorbeelden van waar brian en amanda andere mensen hebben gekwetst en kom niet met gehoord van en ik denk dat, nee duidelijke argumenten, of geen contactpunten betalen want dat doen alle miljonairs.
Ik heb dit al aan meerdere huubfans gevraagd maar heb nog steeds geen duidelijk antwoord.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

nee hoor, Brian heeft gister ook Huub (min of meer) bedreigd, dat heb ik ook gepost...
Volgens mij was dat een dreiging richting 22 Mei, dus niet echt levensbedreigend of anders.
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:06 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

oke daar heb je gelijk in dat is dan mijn fout
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Nou dat is een groot woord hoor 'gek op'. Ik weet niet waaruit je dat kunt lezen. Want het is niet waar.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:09 schreef seya het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een dreiging richting 22 Mei, dus niet echt levensbedreigend of anders.
hij zei iets over vrijdag vrijdag... ik denk dat hij het over 23 mei had (da's een vrijdag)
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:08 schreef trapper het volgende:

[..]

oke dan wil ik nu argumenten en voorbeelden van waar brian en amanda andere mensen hebben gekwetst en kom niet met gehoord van en ik denk dat, nee duidelijke argumenten, of geen contactpunten betalen want dat doen alle miljonairs.
Ik heb dit al aan meerdere huubfans gevraagd maar heb nog steeds geen duidelijk antwoord.
je denk toch niet dat ik al die filmpjes bewaard
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hij zei iets over vrijdag vrijdag... ik denk dat hij het over 23 mei had (da's een vrijdag)
Ja klopt (ik vergis met steeds in 22 en 23 Mei) Maar daar ging het over. Dat is een eerlijke bedreiging, zo is het spel.
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:12 schreef jhon het volgende:

[..]

je denk toch niet dat ik al die filmpjes bewaard
dat bedoel ik, altijd als ik om argumenten vraag waar mensen hun verhaal over brian en amanda op baseren worden door dit soort lullige teksten weggewuift. Bij mij betekend dit dat je iets zegt zonder echte feiten te kunnen overleggen. Zegt genoeg, geen dreigementen en verwensingen aan brian en amanda´s kant dus.
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:22   quote  deeplink  
ik heb niemand bedreigt ik heb gezegt dat hun de lievertjes van de gdk zijn en als jii beter opgelet had hoefde je nu niet om bewijs te vragen let voortaan beter op
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:22 schreef jhon het volgende:
ik heb niemand bedreigt ik heb gezegt dat hun de lievertjes van de gdk zijn en als jii beter opgelet had hoefde je nu niet om bewijs te vragen let voortaan beter op
nee ik vraag aan jou om duidelijke argumenten en aangezien je die niet hebt zegt dat genoeg.
VOORBEELDEN AUB EN ANDERS NIETS ZEGGEN
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:25 schreef trapper het volgende:

[..]

nee ik vraag aan jou om duidelijke argumenten en aangezien je die niet hebt zegt dat genoeg.
VOORBEELDEN AUB EN ANDERS NIETS ZEGGEN
ik denk dat het voornamelijk Natasia was die bedreigingen uitte en dat dat verward wordt voor Brian & Amanda.

maar ik zou ook graag de filmpjes willen zien...
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:29 schreef jhon het volgende:
dit programma loopt al een langer dan ander half jaar denk je nu echt dat ik dat allemaal opsla op mijn computer ben je noch dommer dan ik dacht
Nou zeg, er worden voortdurend bewijzen gevraagd, als er iets over Huub wordt gezegd. Maar als er om bewijs wordt gevraagd over Brian en Amanda dan geeft men niet thuis. Is dat niet met dubbele maten meten?
Hou er anders over op, dat staat pas echt dom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:29 schreef jhon het volgende:
dit programma loopt al een langer dan ander half jaar denk je nu echt dat ik dat allemaal opsla op mijn computer ben je noch dommer dan ik dacht
maar dat soort filmpjes zouden makkelijk te vinden moeten zijn op youtube of whatever.

via google zoeken op "huub bedreigt" geeft 37 resultaten en "brian bedreigt" geeft 2 resultaten die niet met DGK Brian te maken hebben...
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:32 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

maar dat soort filmpjes zouden makkelijk te vinden moeten zijn op youtube of whatever.

via google zoeken op "huub bedreigt" geeft 37 resultaten en "brian bedreigt" geeft 2 resultaten die niet met DGK Brian te maken hebben...
dat had ik ook neer gezet maar mijn posting is weg
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:35 schreef jhon het volgende:
word je pisseg omdat je van mij geen gelijk krijg en neem mij het niet kwalijk dat ik je op je zieltje heb getrapt
geef nou maar voorbeelden, ik zal je helpen,

youtube, clipser zoek even zou ik zeggen
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 06 mei 2008 - 15:40   quote  deeplink  
Over bedreigingen gesproken, wat bedoelt Dragon hier dan mee

Hij moet maar eens weten, wat er na de kooi met hem zal gebeuren. Dan zou ik zeggen van, boontje komt om zijn loontje, ik hou er van!!......................
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 06 mei 2008 - 15:42   quote  deeplink  
Let op fans, Brian en Amanda spelen het spel, Huub, Huub en nog eens Huub, hoe zielig ben je als je het nergens anders meer over kunt hebben.
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:42   quote  deeplink  
eindelijk iemand die het ziet goed zo praatpaal
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:45   quote  deeplink  
haat denk ik
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:40 schreef Praatpaal het volgende:

Hij moet maar eens weten, wat er na de kooi met hem zal gebeuren. Dan zou ik zeggen van, boontje komt om zijn loontje, ik hou er van!!......................
ik denk dat Huub dat al wel weet na koninginnedag...

hij was de enige met (veel) negatieve aandacht!
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
pffffffffff word hier moe van nog 1 keer
voorbeelden graag!!!!!!!!!!!!!!!
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:46 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk dat Huub dat al wel weet na koninginnedag...

hij was de enige met (veel) negatieve aandacht!
ja op jou site
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:47 schreef jhon het volgende:

[..]

ja op jou site
nee, tijdens hun verblijf buiten de kooi!

Amanda en Brian zeiden het al meteen, maar die kun je niet op hun woord daarover geloven maar afzonderlijk van hun zei Jaap het ook tegen Ricardo met precies dezelfde voorbeelden.
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:52   quote  deeplink  
Amanda en Brian zeiden het al meteen ja die hebben hem ook bedreigt
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:55   quote  deeplink  
nou oke.laat maar je kan dus niet met bewijs komen. Zegt genoeg, ik ga lekker in het zonnetje zitten, tot later
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 06 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
jhon, ik denk dat jij ook, net zoals ik ... het niet altijd eens zult zijn met hetgeen Huub doet of zegt, maar al vanaf het begin volg ik de streams zoveel mogelijk en vanwege een operatie en daarna herstelperiode heb ik vanaf augustus tot december de streams zelfs 20 uur per etmaal gevolgd, dus ik heb genoeg gezien en gehoord en dat heeft ervoor gezorgd dat ik voor de ene toch meer waardering kan opbrengen dan voor de ander. Net zoals ieder mens hebben de bewoners hun goede en slechte kanten en se maken allemaal fouten, maar ik ben echt niet over één nacht ijs gegaan voordat ik tot de conclusie kwam dat Brian en Amanda behoren tot een soort waar mijn voorkeur zeker niet naar uitgaat. Ik heb liever dat Jaap er met de hoofdprijs vandoor gaat dan die twee verwende en oeverloos roddelende huilebalken.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:52 schreef jhon het volgende:
Amanda en Brian zeiden het al meteen ja die hebben hem ook bedreigt
- zucht -

nee!

toen bedreigden Amanda en Brian Huub niet, alleen hadden ze het erover dat Huub door omstanders werd bedreigd en veel negatieve aandacht over zich heen kreeg.
jhon
 jhon - dinsdag 06 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
ja hier komen we er niet uit mazzel
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:40 schreef Praatpaal het volgende:

Effe hier op ingaan.....

Dit zeg ik, omdat ik zelf van mensen lees en hoor, dat ze hem gaan pakken. Snap je dat zelf niet?! Of heb je het ook niet door als Huub?! Of denk je nu van, dat dat een bedreiging van mij is. Antwoord is: NEE! En als ik dat WEL zou doen, dan had ik wel gezegd van, als die Huub buiten komt, dan zal ik hem pakken! Je moet ff je hersens gebruiken en mij niet als een voorbeeld te gebruiken met in je ogen, dat dat een bedreiging van me is. Dan zit je verkeerd, zoals de anderen die hier maar zitten te zeiken over Brain, Amanda en Jaap.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - dinsdag 06 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:47 schreef jhon het volgende:

[..]

ja op jou site
ohw vandaar dat Jaap,Amanda,Brian en Claire apart liepen en wat liep er bij huub??? ..... juist beveiliging. ik geloof niet dat iemand op dit forum huub wat wil aandoen maar ik denk wel dat er genoeg rondlopen die hem wel wat aan willen doen.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:58 schreef Dragon het volgende:

[..]

Effe hier op ingaan.....

Dit zeg ik, omdat ik zelf van mensen lees en hoor, dat ze hem gaan pakken. Snap je dat zelf niet?! Of heb je het ook niet door als Huub?! Of denk je nu van, dat dat een bedreiging van mij is. Antwoord is: NEE! En als ik dat WEL zou doen, dan had ik wel gezegd van, als die Huub buiten komt, dan zal ik hem pakken! Je moet ff je hersens gebruiken en mij niet als een voorbeeld te gebruiken met in je ogen, dat dat een bedreiging van me is. Dan zit je verkeerd, zoals de anderen die hier maar zitten te zeiken over Brain, Amanda en Jaap.
helemaal mee eens, behalve dat er hier toch niemand over Jaap zit te zeiken??

JAAP IS TOP! :)
Praatpaal
 Praatpaal - dinsdag 06 mei 2008 - 16:01   quote  deeplink  
Sorry Boudewijn, maar feit blijft toch dat ik dit een misselijk makende opmerking blijf vinden :

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Praatpaal --
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:01 schreef Praatpaal het volgende:
Sorry Boudewijn, maar feit blijft toch dat ik dit een misselijk makende opmerking blijf vinden :

hoewel er niet echt concreet iets dreigends staat kan het door sommigen verkeerd gelezen worden dus daar heb je gelijk in, ik heb het verwijderd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Chantal in tranen!

0.0060610