|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:08 schreef Boudewijn het volgende:[..] hoewel er niet echt concreet iets dreigends staat kan het door sommigen verkeerd gelezen worden dus daar heb je gelijk in, ik heb het verwijderd. Bedankt voor je begrip! |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
huub werd door quintin op zijn leugens gewezen!! huub is degene die altijd grof scheld. huub is degene die vaak onstream op roept tot haat en dreigementen uit hulp vd streamers vraag nu ook tegen chantal. is \ dat het spel spelen of realiteit uit het oog verliezen.
huub knijpt liekes keel dicht gooit een vaas huub scheld zijn schoonmoeder uit huub scheld brians moeder uit elke vrouw die niet met hem eens is maakt hij uit voor stink h...
huub manipuleert liegt en zelfs zijn eigen team maatjes verspeeld hij en pest hij dus huub is een ongelovelijke vrouw onvriendelijke maf kees.
huub is echt een leugenaar een machtmisbruiker een manipulator eerste klas zo das duidelijk:P |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:56 schreef Praatpaal het volgende:jhon, ik denk dat jij ook, net zoals ik ... het niet altijd eens zult zijn met hetgeen Huub doet of zegt, maar al vanaf het begin volg ik de streams zoveel mogelijk en vanwege een operatie en daarna herstelperiode heb ik vanaf augustus tot december de streams zelfs 20 uur per etmaal gevolgd, dus ik heb genoeg gezien en gehoord en dat heeft ervoor gezorgd dat ik voor de ene toch meer waardering kan opbrengen dan voor de ander. Net zoals ieder mens hebben de bewoners hun goede en slechte kanten en se maken allemaal fouten, maar ik ben echt niet over één nacht ijs gegaan voordat ik tot de conclusie kwam dat Brian en Amanda behoren tot een soort waar mijn voorkeur zeker niet naar uitgaat. Ik heb liever dat Jaap er met de hoofdprijs vandoor gaat dan die twee verwende en oeverloos roddelende huilebalken. Dat is juist mooi aan zo'n progamma, mensen kijken met hun eigen bril en geven daar een oordeel aan. Verschillende meningen kan heel goed op een forum dat vind ik zelfs leuk. Alleen krijg ik niet graag een mening opgedrongen dmv gescheld of persoonlijke aanvallen. (ik zeg niet dat jij dat doet, gewoon een algemene opmerking) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat heerlijk dat er niet op mijn reactie gereageerd wordt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Van mijn kant valt er ook weinig op te reageren. Ik weet dat jij dat niet als bedreiging schreef. Maar met een beetje fantasie zou je misschien in die post ergens een dreiging uit kunnen opmaken. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
goed zo boudewijn praatpaal is niet de enige die streamt ik stream ook en zie ook genoeg omdat nik ook ziek ben maar koop er niet mee te koop dus ga geen zielige verhalen ophangen |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:42 schreef Caroline het volgende:[..] Van mijn kant valt er ook weinig op te reageren. Ik weet dat jij dat niet als bedreiging schreef. Maar met een beetje fantasie zou je misschien in die post ergens een dreiging uit kunnen opmaken. Car....ff vraagje. Heeft Chantal op haar hyves, rose hartjes op de achtergrond? |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:58 schreef Dragon het volgende:[..] Effe hier op ingaan..... Dit zeg ik, omdat ik zelf van mensen lees en hoor, dat ze hem gaan pakken. Snap je dat zelf niet?! Of heb je het ook niet door als Huub?! Of denk je nu van, dat dat een bedreiging van mij is. Antwoord is: NEE! En als ik dat WEL zou doen, dan had ik wel gezegd van, als die Huub buiten komt, dan zal ik hem pakken! Je moet ff je hersens gebruiken en mij niet als een voorbeeld te gebruiken met in je ogen, dat dat een bedreiging van me is. Dan zit je verkeerd, zoals de anderen die hier maar zitten te zeiken over Brain, Amanda en Jaap. Natuurlijk ben ik er niet van uitgegaan dat dit een bedreiging van jou was. Ik volg het programma, dus weet echt wel dat er onlangs bedreigingen richting Huub zijn geuit. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:02 schreef Praatpaal het volgende:[..] Natuurlijk ben ik er niet van uitgegaan dat dit een bedreiging van jou was. Ik volg het programma, dus weet echt wel dat er onlangs bedreigingen richting Huub zijn geuit. En je ziet meerdere bedreigingen hier op het forum, en je neemt die van mij als voorbeeld??? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:06 schreef Boudewijn het volgende:[..] nee hoor, Brian heeft gister ook Huub (min of meer) bedreigd, dat heb ik ook gepost... zwakke respons.... min of meer..... netjes hoor boudewijn.. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Beter een goeie respons dan die van jou over de dierenbescherming! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Hahaha ... sorry hoor Dragon, ik las te laat dat je het heerlijk vond dat er niet op jouw reactie gereageerd was, pech ... mijn reactie was net de deur uit. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: zoals altijd blijf ik bij de feiten en hoef ik niets te verzinnen!
hij noemde geen namen maar we veronderstellen dat hij Huub bedoelde. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:07 schreef Praatpaal het volgende:Hahaha ... sorry hoor Dragon, ik las te laat dat je het heerlijk vond dat er niet op jouw reactie gereageerd was, pech ... mijn reactie was net de deur uit. Ja, na een klein half uur, reageer je pas. Of type je met 1 vinger? hahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Oohwzoo ok thnx. Ik zag namelijk ook een hyves, dacht dat ze op de foto stond. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:59 schreef ciska het volgende:goed zo boudewijn praatpaal is niet de enige die streamt ik stream ook en zie ook genoeg omdat nik ook ziek ben maar koop er niet mee te koop dus ga geen zielige verhalen ophangen Ach schei nou toch uit, denk je nou echt dat ik een zielig verhaal op wilde hangen. Denk je nou werkelijk dat ik misbruik ga maken van het feit dat ik een operatie heb ondergaan en daardoor zielig over wil komen. Echt niet ... en ik hoop voor jou dat je er net zo goed vanaf komt als ik en weer net zo lekker aan het werk kunt gaan als ik nu weer doe. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:36 schreef Caroline het volgende:[..] Dat is juist mooi aan zo'n progamma, mensen kijken met hun eigen bril en geven daar een oordeel aan. Verschillende meningen kan heel goed op een forum dat vind ik zelfs leuk. Alleen krijg ik niet graag een mening opgedrongen dmv gescheld of persoonlijke aanvallen. (ik zeg niet dat jij dat doet, gewoon een algemene opmerking) Die algemene opmerking van jou, daar is totaal niets mis mee en zo denk ik er ook over. Ook al doet schelden geen zeer .... ik zeg ... daar hou ik niet van !!! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:05 schreef Dragon het volgende:[..] En je ziet meerdere bedreigingen hier op het forum, en je neemt die van mij als voorbeeld??? Dragon, nogmaals ... ik weet dat jij niemand hebt bedreigd, jij hield ervan, dat was waar het om ging. Misschien beter als we dit onderwerp nu afsluiten, zo niet ... dan lees ik je wel weer. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:23 schreef Praatpaal het volgende:[..] Die algemene opmerking van jou, daar is totaal niets mis mee en zo denk ik er ook over. Ook al doet schelden geen zeer .... ik zeg ... daar hou ik niet van !!! Nee, dat merk ik ook aan je schrijven. Weet je als het netjes blijft in een evt discussie en elkaars meningen respecteert dan is schelden ook nergens voor nodig. Komen we toch nog op soort van 1 lijn. ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Zo ... en nu ga ik over tot het voederen van degenen bij wie ik niet zwaar op de maag lig. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Neemt iemand voor me over hahahahaha Ja praatpaal...we sluiten het af. Tijd om te.................ETEN!!
Laterzzzzz |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:40 schreef Dragon het volgende:Neemt iemand voor me over hahahahaha Ja praatpaal...we sluiten het af. Tijd om te.................ETEN!! Laterzzzzz Nou ik ga even hetzelfde doen. Dus smakelijk en tot latersssssssssss |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Valt het jullie ook op dat als er post is voor KIKKER en BARBIE KIKKER MAAKT HET OPEN EN LEEST HET MAAR HIJ LAAT NOOIT BARBIE EENS EEN KEER LEZEN OF OPENEN wat een stront vlieg is het toch he |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:54 schreef Merty het volgende:Valt het jullie ook op dat als er post is voor KIKKER en BARBIE KIKKER MAAKT HET OPEN EN LEEST HET MAAR HIJ LAAT NOOIT BARBIE EENS EEN KEER LEZEN OF OPENEN wat een stront vlieg is het toch he tja bij hem is het ikke ikke ikke en de rest kan stikke |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
Het zal hem een zorg zijn wat er geschreven word, alles draait bij die gluiperd om maar 1 persoon, Huub, Huub en nog eens Huub. |
|
|
|