|
|
blog
|
|
|
De beste tactiek is te dreigen weg te gaan als er tegen je wordt gespeeld!!
Hoeveel gastspelers zijn er de Gouden Kooi ingekomen om zich openlijk uit te spreken tegen Brian en Amanda en daar keihard terror op hebben gespeeld?
Om een juist oordeel te vellen over het gedrag van Huub, is het goed om te kijken in hoeverre zijn medespelers wel of niet driftig zijn en wel of niet laakbaar gedrag vertonen wanneer zij aangevallen worden.
Ik heb vanaf het begin van de Gouden Kooi gekeken en geprobeerd om te kijken wie zich het meest inhield maar ook wie de “meeste klappen” te verduren kreeg.
Feit is, dat Huub vanaf het begin van zijn komst in de Gouden Kooi niet populair is geweest bij zijn medebewoners. De eerste weken praatte niemand tegen hem en stond hij er praktisch alleen voor.
Sylvia was inderdaad na een aantal weken voor Huub maar heeft zich daarna nooit meer met het spel bemoeid. Erik is er inderdaad ingekomen en is de enige geweest die zich voor Huub heeft uitgesproken.
In die tijd had Huub echter Natasia tegen zich en tegen het verbale geweld van Natasia is niemand opgewassen.
Gastspelers hebben zich altijd uitgesproken voor Brian, Natasia, Amanda en de anderen.
Als ik het incident van de broer van Claire bekijk, dan zie ik ook bij Amanda en Brian behoorlijk driftig gedrag. Gedrag wat ook nog eens versterkt wordt door het feit dat Brian openlijk uitspreekt het niet te accepteren, dat mensen tegen hem spelen en hij anders gewoon weggaat.
Amanda verwonderde zich deze week, dat nooit iemand tegen haar heeft gespeeld.
Ja, natuurlijk als ze met z’n allen en vaak gesteund door gastspelers, Huub uitscholden dan wilde Huub wel uit de slof schieten.
Of als Brian heel vernederend Lieke op het toilet lastig viel terwijl die rustig haar behoefte zat te doen. Behoorlijk vernederend gedrag mijns inziens.
Of het feit dat ze Huub vasthielden en dan met z’n allen Lieke gingen uitkleden. Wat had Brian daarna gedaan??? En Amand, hoe zou zich onder zo’n situatie houden.
Waarom komt een gastspeler de kooi in en zegt keihard terror op Huub te gaan spelen en hem kapot te maken, waarom??
Hoeveel gastspelers hebben tegen Brian gespeeld, tegen Amanda, tegen Jaap. Hoeveel bewoners hebben tegen Brian gespeeld? Wat voor erge dingen heeft Brian mee moeten maken? In hoeverre hebben bewoners Brian daadwerkelijk gedemoraliseerd.
Had Brian dat overleefd, wat er toenertijd met Huub en Lieke gebeurde. Maanden en Maanden van treiteren door Dennis, door Jaap, door Brian, door Amanda, door Natasia.
Dus 5 mensen die tegen Huub en Lieke hebben gespeeld.
Ik ben benieuwd wat dat met Brian had gedaan, of met Amanda.
Sterke spelers??? Noem eens op, wat je dan zo sterk vindt aan Amanda of aan Brian.
Alleen in slechte tijden leert men zichzelf kennen. En in hoeverre hebben Amanda en Brian zich leren kennen.
In hoeverre hebben de andere bewoners offers gebracht???
Jaap heeft offers gebracht, Huub heeft offers gebracht……voor de Televisie, voor de Kijkcijfers. Wat was de kooi geweest zonder hun. Hadden we met z’n allen gekeken als er alleen maar types als Brian of Amanda in hadden gezeten???
Karakter tonen.
Je karakter wordt gevormd in slechte tijden zegt men. Als men offers brengt, door diepe dalen moet!! Dan leert men zichzelf kennen en als je daaruit bent, kun je zeggen, dat je een sterker mens bent geworden.
Brian en Amanda hebben alleen maar grote hoogten gekend, volgens Amanda. Er is nooit tegen hun gespeeld, ze hebben het nog nooit moeilijk gehad.
Hebben zij dan recht op de winst??? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Vooor mijn wel iedereen Jaapio het meest daarna Brain en Amanda. En wie totaal geen recht hebben is die achterlijk KIKKER KABOUTER MET MISLUKTE OOG EN ZIJN BARBIE MET ACNE |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik word hier zo moe van. Omdat er filmpjes over het gedrag van Huub zijn worden gelijk Amanda, Brian en Jaap door het slijk gehaald. Zo bekrompen en zo'n weinig inzicht voor iemand die al zo lang zegt te kijken. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:01 schreef Caroline het volgende:Ik word hier zo moe van. Omdat er filmpjes over het gedrag van Huub zijn worden gelijk Amanda, Brian en Jaap door het slijk gehaald. Zo bekrompen en zo'n weinig inzicht voor iemand die al zo lang zegt te kijken. En hoezo kan blog een nieuw topic schrijven dan ??? ik dacht dat dat gesloten was of |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:05 schreef Merty het volgende:[..] En hoezo kan blog een nieuw topic schrijven dan ??? ik dacht dat dat gesloten was of Ja dacht ik ook. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Die ego van die misselijke kikker, verdiend het niet om te winnen!! |
|
|
|
|
Lieve
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:01 schreef Caroline het volgende:Ik word hier zo moe van. Omdat er filmpjes over het gedrag van Huub zijn worden gelijk Amanda, Brian en Jaap door het slijk gehaald. Zo bekrompen en zo'n weinig inzicht voor iemand die al zo lang zegt te kijken. Brian en Amanda ZIJN slijk. Die hoeven daar niet doorheen gehaald te worden. Zo jammer dat het nooit wat meer dan het slijk geworden is.
Het was toch zeker een kans voor de verknipte dichter/zanger/gitarist om iets in zichzelf aan te boren? Kapitalen heeft het gekost om deze minkukel wat 'te leren'.
Het merendeel van de mensen ontwikkeld zich in zijn leven, maar deze volkomen mislukte mens schopt zijn tegenstander in het gezicht als die op de grond ligt. Hoe zielig is dat dan? Dan ben je geen knip voor je neus waard.
De Amoebe blijft het achterlijke stadium van afhankelijkheid nastreven. Laat zich in elkaar meppen of bespugen door loverboy. Geen hond die haar trouwt, geen cent zal ze krijgen van die achterlijke halve zool Brian. Help die zielepoot huillebalk naar de finale en ze krijgt er een rotschop voor terug. En daar laat ze zich prinsessenlijk voor de WC in slaan. Soort zoekt soort. Met oogkleppen. Puur op de geur. Vandaar dat ze zich nauwelijks wast. Rat moet wel op zijn geur af kunnen gaan. |
|
|
|
|
Lieve
|
|
|
quote: Heb jij die van mijn post opgelopen dan¿¿¿ |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik vroeg in een ander topic van blog al, in welke context ik deze blogs moet plaatsen? Als eerlijke column, een nabeschouwing een discussietopic? Ik kan er niets mee eigenlijk Zit er ook niet op te wachten, maar anderen misschien juist wel? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wat een waste of space ...huub gaat de fout in en B,A en J worden aangevallen ... ga lekker in een hoekje uithuilen er is vanavond een radioprogramma van jullie leider kan je daar je gal spuwen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Brief van de dierenbescherming Geplaatst op 06-05 om 13:03
Een aantal mensen heeft een brief van de dierenbescherming gehad na aanleiding van het gebeuren rond Brian en het paard Fries.
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben de beelden van de situatie met het paard in de Gouden Kooi bekeken. Wat wij hebben gezien keuren wij absoluut af. Echter helaas is seks met dieren nog niet strafbaar gesteld, hoewel er in Den Haag de eerste stappen zijn genomen voor een wet tegen seks met dieren. Op dit moment kunnen wij derhalve nog niet optreden tegen seks met dieren. Ook op grond van de Gezondheids- en Welzijnswet voor Dieren kan er in dit geval niet opgetreden worden omdat niet bewezen kan worden dat het dier schade ondervindt van de handelingen.
Wij hebben vervolgens overwogen om andere stappen te ondernemen, zoals het aanspreken van de producent. Wij zijn echter van mening dat dit geen invloed zal hebben op de situatie ter plaatse maar dat wij door de publiciteit op te zoeken de producent juist in de kaart spelen. Extra aandacht in de media in het programma de Gouden Kooi zal niet tot verbetering leiden. Dit baseren wij op eerdere ervaringen naar aanleiding van misstanden met dieren in de Gouden Kooi.
Helaas is er dus niets dat wij aan deze verwerpelijke praktijken kunnen doen. Wij willen u echter wel bedanken dat u hiervan melding heeft gedaan. Dit steunt ons om ons in te blijven zetten voor het welzijn van de dieren in Nederland.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dierenbescherming, afdeling Intake & Service |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
geloof het niet zo pauline. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Dat is gewoon een standaardbrief die ze aan elke malloot sturen. Af en toe een paar woorden over dgk, dan hebben die sukkels het niet door en is de Dierenbescherming weer even van ze af. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha pauline je gelooft jezelf of niet,en al was dat zo,er bestaat geen grotere onzin! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:37 schreef seya het volgende:Ik vroeg in een ander topic van blog al, in welke context ik deze blogs moet plaatsen? Als eerlijke column, een nabeschouwing een discussietopic? Ik kan er niets mee eigenlijk Zit er ook niet op te wachten, maar anderen misschien juist wel? Ik denk dat de enige die er wat mee kan blog zelf is. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Brief van de dierenbescherming Geplaatst op 06-05 om 13:03, 23 reacties Een aantal mensen heeft een brief van de dierenbescherming gehad na aanleiding van het gebeuren rond Brian en het paard Fries.Geachte heer/mevrouw,Wij hebben de beelden van de situatie met het paard in de Gouden Kooi bekeken. Wat wij hebben gezien keuren wij absoluut af. Lees verder |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik lees het niet verder vind het de grootste onzin die er bestaat..Iedereen ziet wat hij of zij wil zien,en iedereen kan er vanalls van maken! |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ja daar zijn jullie goed in mailen en kwaadsprekerij en regie overal bij betrekken massaal he doen jullie dat toch jullie hebben net zoveel in de pap te brokkelen als mijn pink niks dus alles word geknipt bij nowlive in het voordeel van huubje ach wat is die jongen zielig dat zei ik ook op nowlive zielig pats een ban ze kunnen niet tegen de waarheid ja die is hard en mag dus niet gezegd wordenboudeijn knipt en plakt niet en dat is de waarheid |
|
|
|
|
devil
|
|
|
dit noem ik nou te triest voor woorden haha wat zijn de huubfans toch wanhopig ik zit ook elke keer aan de piemel van mijn paard (gek he en wat vies van mij bah stuur ze dan gelijk maar door na mij ,lijkt me wel lachen |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
pauline jullie zijn vulgaire en maken er sex van, niet brian of wij, ik zie het als een dolletje en huub heeft het zelf de dag er voor nog gezegd van dat moet je eens doen. Nou hoe weet huub dat? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nou ik heb helemaal geen sex gezien met een paard.Dit is gewoon belachelijk. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 13:51 schreef grissom het volgende:Nou ik heb helemaal geen sex gezien met een paard.Dit is gewoon belachelijk. dat zeg ik, hun hebben dat er in gezien, zegt meer over hun gedachten toch? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:05 schreef Merty het volgende:[..] En hoezo kan blog een nieuw topic schrijven dan ??? ik dacht dat dat gesloten was of nee hoor, iedereen kan een topic openen... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: welke topics en filmpjes?
volgens mij worden al mijn filmpjes geplaatst daar... |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:10 schreef Boudewijn het volgende:[..] welke topics en filmpjes? volgens mij worden al mijn filmpjes geplaatst daar... helemaal gelijk heb er een beetje overheen gekeken ..mijn fout ...maar gister waren er nog meer leugens van huub ..dat hele ik drink niet verhaal ..in de jacuzzi was het heel duidelijk dat claire hem meehelpt om te drinken en dat hij haar instructies geeft ....en dan anderen maar zeggen dat amanda alles doet wat brian zegt.....ze mocht niet eens een passoa ..ze moest verplicht baco drinken |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nu weer een brief van de DB.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Nou het lukt me niet hoor Boudewijn weet niet waarom niet er staat alleen fout in rood bovenaan |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:37 schreef Merty het volgende:[..] Nou het lukt me niet hoor Boudewijn weet niet waarom niet er staat alleen fout in rood bovenaan welke url opent hij als je op de 'Plaats Nieuw Topic' link klikt? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik zal het even proberen okee? Neem het stukje boven wel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Voor heel even Seya had je me nodig dan?? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Merty, ik heb een topic geopend en dat ging goed. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja is gelukt nu wel weet niet wat het was waarom het niet lukte maar gelukkig ik kan weer een nieuwe topic openen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:44 schreef Merty het volgende:Ja is gelukt nu wel weet niet wat het was waarom het niet lukte maar gelukkig ik kan weer een nieuwe topic openen Daarom vroeg ik dus of je ingelogd was, anders kan het ook niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nee dat ik weet dat je ingelogd moet zijn om een nieuwe topic.... maar op een of ander manier werkte het bi mij niet meer maar hey thanks voor jullie hulp geweldige mensen hierzo met verstand blij om |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:48 schreef Merty het volgende:Nee dat ik weet dat je ingelogd moet zijn om een nieuwe topic.... maar op een of ander manier werkte het bi mij niet meer maar hey thanks voor jullie hulp geweldige mensen hierzo met verstand blij om Ik ook met jou :) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
OOh erg he Jaapio en Carlos ik lach me zo krom om die jong he die jaapio echt waar wat een figuur blijf die jongen steunen hij moet winnen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:51 schreef Merty het volgende:OOh erg he Jaapio en Carlos ik lach me zo krom om die jong he die jaapio echt waar wat een figuur blijf die jongen steunen hij moet winnen Ik hoop het zo met je mee. Als iemand het verdiend! Echt wel! Maar om even een tipje op te lichten: Jaap ligt erg goed bij de jongeren. Die niet elke poll stemmen. Maar NU 15 Mei wel! De jeugd van Nederland staat als één blok áchter Jaap. Dat gaat nog heel verrassend worden 15 Mei... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:56 schreef seya het volgende:[..] Ik hoop het zo met je mee. Als iemand het verdiend! Echt wel! Maar om even een tipje op te lichten: Jaap ligt erg goed bij de jongeren. Die niet elke poll stemmen. Maar NU 15 Mei wel! De jeugd van Nederland staat als één blok áchter Jaap. Dat gaat nog heel verrassend worden 15 Mei... 15 mei is toch alleen de puntenverdeling van de miljonairs onderling en op 22 mei mag heel Nederland stemmen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ehh ik dacht dat het zo was: 15 Mei de landelijke stemming en dan krijgt iedereen een portie en dat geldt voor 50% van de eindstemming, die 22 Mei is en waar de miljonairs op elkaar moeten stemmen. Maar tijdens die landelijke stemming gaat de laagste in de poll weg. Maar ik kan het mis hebben. Ingewikkeld hoor... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 14:56 schreef seya het volgende:[..] Ik hoop het zo met je mee. Als iemand het verdiend! Echt wel! Maar om even een tipje op te lichten: Jaap ligt erg goed bij de jongeren. Die niet elke poll stemmen. Maar NU 15 Mei wel! De jeugd van Nederland staat als één blok áchter Jaap. Dat gaat nog heel verrassend worden 15 Mei... Seya 22 mei belangerijk want vanaf 15 mei is de punten deling van de bewoners zelf en dan gaan ook de lijnen open dus bellen smsen voor Jaapio anders Brain of Amanda wel doen zodat die KIKKER NIET WINT |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:01 schreef Merty het volgende:[..] Seya 22 mei belangerijk want vanaf 15 mei is de punten deling van de bewoners zelf en dan gaan ook de lijnen open dus bellen smsen voor Jaapio anders Brain of Amanda wel doen zodat die KIKKER NIET WINT Ow okee, dus vanaf 15 Mei sms en? Goed..Ik zit dus middenin de pubers vanaf 13 tot 20 jaar en van alle lagen. Van VMBO tot VWO en allemaal willen ze Jaap als winnaar. Mijn eigen kinderen zitten ook op het punje van hun stoel als Jaap op tv is, zelfs Jensen ging aan!
Ze kregen mij zelfs om, om te Sms en dit keer. Op Jaap natuurlijk! en meerdere keren...
|
|
|