BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: WAAROM HEBBEN ZOVEEL MENSEN EEN HEKEL AAN HUUB?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
blog
 blog - dinsdag 06 mei 2008 - 10:14   quote  deeplink  
Als je een hekel hebt aan Huub, waarom kijk je dan naar de Gouden Kooi. Huub speelt een hoofdrol in deze door John de Mol gemaakte soap. Wat boeit je dan om naar een programma als de Gouden Kooi te kijken? Als je een hekel hebt aan Huub omdat hij scheldt, scheldt je zelf dan nooit?? De meeste mensen die een hekel aan Huub hebben, gebruiken in hun commentaar woorden als: de rotkabouter, die mongool, ik haat hem” enz enz. Dus in wezen doen ze hetzelfde, maar ze roepen wel heel hard, dat ze een hekel aan hem hebben.

Ik zou zo graag willen weten hoe de Gouden Kooi, zonder Huub eruit had gezien. Iedereen die in de Gouden Kooi zit, speelt klaarblijkelijk tegen Huub!! Nataneal, Natasia, Brian, Dennis, Nadia, Amanda, Erik zelfs op het laatst, de Gastspelers, Bart, praatte in het begin niet tegen Huub. Mellisa de butler, gisteravond komt uit het niets dan een Chantal!! Jaap enz enz.

Waarom? En als ze niet tegen Huub hadden gespeeld, wat hadden ze dan gedaan? En waarom spelen ze allemaal tegen Huub, ik zou het zo graag willen weten.

Ik ben geen fan van Huub, absoluut niet. Waarom zou ik fan zijn van Huub?
Ik vind het alleen interessant waarom zoveel mensen zich tegen hem keren, ik vraag mij dan af of ze misschien iets van zichzelf herkennen?? Want zeg nou eerlijk, wie ons scheldt nooit!

Misschien hebben de andere bewoners geen reden om zo driftig te worden, zou toch ook kunnen!!
Caroline
 Caroline - dinsdag 06 mei 2008 - 10:16   quote  deeplink  
Waarom zijn er mensen die geen hekel hebben aan Huub? Verder ga ik niet meer op je in.
ciska
 ciska - dinsdag 06 mei 2008 - 10:19   quote  deeplink  
ja dat vraag ik me ook af komt omdat hij mensen erbij haalt die dood zijn net zoals gisteravend yegen chantal schande voor de maatschappij klxxtejong sorry dat ik het zeg en wie is blog nou weer
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
in het programma en op streams ja is hij nou niet echt wat je kan zeggen..top gozer man..haha..maar buiten de kooi,ja ik ken die jongen verder niet dus weet niet of ik een hekel aan hem zou hebben buiten de kooi!
grissom
 grissom - dinsdag 06 mei 2008 - 10:58   quote  deeplink  
Volgens mij is hij in het echt ook zo,zoiets kan je niet spelen.Moet je maar kijken als hij gezopen heeft hoe agressief tie wordt.
Lieve
 Lieve - dinsdag 06 mei 2008 - 11:39   quote  deeplink  
Er is een enkelvoudige vergelijking in de beoordeling in en van de kooi.
Alles draai om de vergelijking ten aanzien van, of ten opzichte van, of naar aanleiding van HUUB. Dat maakt Huub de winnaar. Of daar nu een geldbedrag aan verbonden is of niet. Als je dit voor elkaar krijgt in je uppie dan ben je . . . UNIEK.
Hij is echt de enige die dit voor elkaar heeft gekregen. In zijn eentje!
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 11:41   quote  deeplink  
Met zijn verschrikkelijk onbeschofte uitspraken, verdiend hij het NIET om te winnen!
grissom
 grissom - dinsdag 06 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:41 schreef Dragon het volgende:
Met zijn verschrikkelijk onbeschofte uitspraken, verdiend hij het NIET om te winnen!
Daar heb je gelijk in,ze zijn geacht om een spel te spelen en niet iedereen dood wensen zoals die kabouter doet.Dan krijg je wel een hekel aan iemand.
draakje
 draakje - dinsdag 06 mei 2008 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:39 schreef Lieve het volgende:
Er is een enkelvoudige vergelijking in de beoordeling in en van de kooi.
Alles draai om de vergelijking ten aanzien van, of ten opzichte van, of naar aanleiding van HUUB. Dat maakt Huub de winnaar. Of daar nu een geldbedrag aan verbonden is of niet. Als je dit voor elkaar krijgt in je uppie dan ben je . . . UNIEK.
Hij is echt de enige die dit voor elkaar heeft gekregen. In zijn eentje!
Hitler lukte dat ook. Die was ook heel uniek.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door draakje --
Lieve
 Lieve - dinsdag 06 mei 2008 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:48 schreef draakje het volgende:

[..]

Hitler lukte dat ook.
Mahatma Gandhi, Nelson Mandela, Majoor Boshard, Martin Luther King jr., Moeder Teresa, De Dalai Lama, Desmond Tutu lukte dat ook.

Brian niet, Amanda ook niet. Ahhhh, best zielig.
draakje
 draakje - dinsdag 06 mei 2008 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:55 schreef Lieve het volgende:

[..]

Mahatma Gandhi, Nelson Mandela, Majoor Boshard, Martin Luther King jr., Moeder Teresa, De Dalai Lama, Desmond Tutu lukte dat ook.

Brian niet, Amanda ook niet. Ahhhh, best zielig.
Je draait je uit je eigen onderwerp. Het ging om Huub, niet om Brian en Amanda. En je wou Huub met zijn vreselijke uitspraken toch niet vergelijken met de mensen die je opnoemt hè. Er is er maar eentje waarmee je dat ventje kunt vergelijken. Zie boven.
draakje
 draakje - dinsdag 06 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
Goh, het blijft oorverdovend stil.
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:19 schreef ciska het volgende:
ja dat vraag ik me ook af komt omdat hij mensen erbij haalt die dood zijn net zoals gisteravend yegen chantal schande voor de maatschappij klxxtejong sorry dat ik het zeg en wie is blog nou weer
Ik meen toch in een grijs verleden amanda en brian wel tegen eric hebben horen zeggen, ga maar naar je dode moedertje toe..
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:58 schreef draakje het volgende:

[..]

Je draait je uit je eigen onderwerp. Het ging om Huub, niet om Brian en Amanda. En je wou Huub met zijn vreselijke uitspraken toch niet vergelijken met de mensen die je opnoemt hè. Er is er maar eentje waarmee je dat ventje kunt vergelijken. Zie boven.
Je kent ze toch wel, die Huub fans, alleen maar verdraaien. Als het over Huub & Clair gaat, betrekken ze Brain en Amanda erbij.
draakje
 draakje - dinsdag 06 mei 2008 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:04 schreef Dragon het volgende:

[..]

Je kent ze toch wel, die Huub fans, alleen maar verdraaien. Als het over Huub & Clair gaat, betrekken ze Brain en Amanda erbij.
Ja, maar reageren, ho maar. Nu zit ze weer op een ander topic haar gal te spuwen.
grissom
 grissom - dinsdag 06 mei 2008 - 12:14   quote  deeplink  
Ach,ze moet toch wat he,die heeft verder niks te doen.Er zal op NL niks te doen zijn wahahaha
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 12:31   quote  deeplink  
Ik ben nog niet zo lang hier op het forum, dus even een vraagje?
Is dit een vaste rubriek ofzo van Blog?
En in welke context moet ik dat dan zien?
Als een eerlijke column of een discussietopic of een beschouwing?
ilse
 ilse - dinsdag 06 mei 2008 - 12:34   quote  deeplink  
je kunt het zo eerlijk maken als je zelf wil seya,je moet het zien als de krant daar is ook niet alles op waarheid gebasseerd snap je?;-)
Lieve
 Lieve - dinsdag 06 mei 2008 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 12:14 schreef grissom het volgende:
Ach,ze moet toch wat he,die heeft verder niks te doen.Er zal op NL niks te doen zijn wahahaha
Is dit een persoonlijke manier van leven hier voor sommige ... posters?

Misschien wil je weten wat ik verder op mijn agenda heb staan en welke toetsen van mijn computer ik nog meer intyp? Waar ik vandaan kom en wat ik zoal doe in het dagelijkse leven (als dat niet hier bij jou in hetzelfde topic verblijven) is?
Ik ben in de rest van mijn leven ook aan het leven. Zonder oordeel of mening of interesse in jouw leven.
Zonder het gevoel dat ik je ook moet laten delen in wat ik tijdens het typen drink, wat ik na dit forumbezoek ga doen of waarheen en met wie. Jammer hé? Maar ik hoef het ook van jou niet te weten. Als ik daar benieuwd naar ben dan vraag ik je dat wel. En daar ben ik niet benieuwd naar. Dat interesseert me niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: WAAROM HEBBEN ZOVEEL MENSEN EEN HEKEL AAN HUUB?

0.0060169