|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Hard tegen hard!"
In de slaapkamer vraagt Herma aan Claire hoe het feestje was en ze heeft al wat opgevangen over het drama met Chantal. "Wat vind je nou van die Chantal?", vraagt Herma. "Ja, dat vind ik echt een vies kind", antwoordt Claire. In de keuken spreekt Palma Huub aan op zijn actie met de handtas. "Dat meisje komt, wat zij doet moet ze lekker zelf weten. Wat jij gedaan hebt vind ik niet goed te keuren", vertelt het hoofd huishouding. "Maar dat stinkwijf moet gewoon haar bek houden over Claire. Als die chick maar doorgaat over 'ik ga jullie terroriseren', nou, dan is het net zoals velen: jankend de poort uit. Als we een vies, goor wijf zoeken die heel ver gaat, dan nodigen we haar uit", legt Huub uit. Palma begrijpt dat als ze zelf terror aankondigt ze een reactie kan verwachten, maar het in het zwembad gooien van haar handtas vond Palma te ver gaan. Huub blijft achter zijn eigen optreden staan. "Hard tegen hard, rot maar op!", besluit hij.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Kinderachtig gedrag Huub!! Zo laat je je weer kennen. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
ze moeten iets over zijn moeder zeggen moet je eens kijken..jankerd leugenaar onderkruipsel.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 10:50 schreef djen het volgende:ze moeten iets over zijn moeder zeggen moet je eens kijken..jankerd leugenaar onderkruipsel.. Ja. Of over Hedda. Dan gaat hij ook helemaal door het lint. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
Ik ben het er mee eens dat wanneer mensen iets willen doen en ze krijgen het vervolgens zelf op hun bord dit terecht is. Alleen sommige zaken moet Huub anders aanpakken. Zoals die bedreiging had hij beter achterwege kunnen laten. Maar wanneer je de Gouden Kooi binnenstapt met een uitgesproken mening weet je dat dit kan gebeuren. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:05 schreef makker het volgende:Ik ben het er mee eens dat wanneer mensen iets willen doen en ze krijgen het vervolgens zelf op hun bord dit terecht is. Alleen sommige zaken moet Huub anders aanpakken. Zoals die bedreiging had hij beter achterwege kunnen laten. Maar wanneer je de Gouden Kooi binnenstapt met een uitgesproken mening weet je dat dit kan gebeuren. dus als hedda op bezoek komt mag brain haar handtasje in het zwembad gooien. hedda heeft een uitgesproken mening over brain.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door johan13 -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik snap heel goed dat Hedda die relatie verbroken heeft, ik was er al niet eens aan begonnen hahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:24 schreef Anne het volgende:Ik snap heel goed dat Hedda die relatie verbroken heeft, ik was er al niet eens aan begonnen hahahaha Nee, maar dat kind is een stuk jonger dan Huub. Dus dan ben je wel gauw geïmponeerd door zo´n vlotte babbel. |
|
|
|
|
makker
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 11:11 schreef johan13 het volgende:[..] dus als hedda op bezoek komt mag brain haar handtasje in het zwembad gooien. hedda heeft een uitgesproken mening over brain. Zal Hedda ooit zeggen dat ze wil blijven om terror te voeren tegen Brian en Amanda? Zo gauw ze dit doet en er ontstaat een discussie en Brian zou daarna haar handtas in het water gooien heb ik daar niets op tegen. Wanneer je de drempel van de gouden kooi overstapt weet je waarin je terecht komt en wat je kan verwachten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door makker -- |
|
|
|