|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Geweldig genoten
Palma kan het toch niet laten om Huub nogmaals op het matje te roepen. "En waarom heb jij altijd die ellende, en waarom Brian niet?", vraagt ze uitdagend. "Waarom zijn al die wijven altijd tegen jou?", verduidelijkt ze zichzelf. "Vraag het ze!", reageert Huub, die werkelijk geen idee schijnt te hebben hoe dat toch altijd kan. "Zo raar. Bij jou is het elke keer raak!", merkt het hoofd huishouding op. "Nou, ik vond het een ge-wel-dig feest", spreekt Huub. "Ach, als jullie het maar lekker hebben gehad, dat is ook zo", lacht Palma het weer weg. Geweldig of niet; het was in elk geval gedenkwaardig.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
djen
|
|
|
hoor hem de leugenaar viezerik en datte en ditte ..goorlap 1 ste klas |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Zou Palma nu ook inzien dat er bij die kikker wat los zit. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote: nee jo huub kan ineens niet meer verkeerd doen ..vanaf het moment dat ze ruzie heeft met amanda ..alles wast huubertje doet is top ..ach ze is zelf alles fvergeten denk die groote smoelen van hem op haar ..maar huubertje mag dat stel eens voor dat hij wint moet ze toch kontakt blijven houden ,,mag ze misschien voor hem werken ..nou voor geen miljoen wil ik bij die gast in de buurt zijn ..nou voor 10 euro cent wel mitst ik hem 1 knal mag verkopen |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en Quintin is niet gek huub ..die heeft alles goed na gekeeken en weet dat je een vuile leugenaar bent ...maar die wil je te vriend houden omdat je er straks wat aan hebt misschien viezerik ..
zegt ie hoe haal je t in je hoofd om tegen clair te gaan die stel je eens voor dat clairtje gaat janken daar mag niets mee gebeuren hoor want anders komt pappie met bootje building brammetje |
|
|
|