|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Geroddel
Nadat Brian en Amanda hun eigen problemen weer helemaal hebben opgelost,kunnen ze lekker roddelen over Huub. "Toen Huub los ging,vond ik het prettig dat wij er bijstonden om Chantal bij te staan", vertelt Brian zijn liefje. Het stel vond het belachelijk dat Huub Chantal een h*er had genoemd. "Ze zei ook: Ik heb geen seks gehad hier, ik ben nog met niemand hier naar bed geweest, niets", vertelt de Antilliaan. "En hij is toch gek op hoeren. Hij noemde haar ook een heroïne-h*er, dat meisje heeft nog nooit drugs gebruikt. Hij is degene die zoveel drugs heeft gebruikt", lacht Amanda. "Zijn eigen frustratie gaat hij dan uitoefenen op iemand anders. Wat ik ook had opgemerkt, was dat Chantal heel rustig bleef door het hele gedoe heen. En toen dacht Huub, huh? Maar hij kan moeilijk fysiek geweld op haar uit oefenen, dus gooit hij haar tas in het water", is Brians mening. Het stel is van plan Chantal gewoon weer uit te nodigen voor het volgende feestje. Zal de dame wel terug willen komen na vannacht?
bron: tien.tv |
|
|