|
|
Boudewijn
|
|
|
BETRAPT! - Huub zit wel heel erg graag aan een van de meisjes billen
De feestgansters gaan naar huis en Huub neemt op gepaste wijze afscheid maar Claire betrapt hem!
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Hahaha, ik zat er met mijn neusje bovenop, moest er ook erg om lachen. Huub verandert echt nooit! Ik denk weleens, van wie zou hij dat toch hebben? :) |
|
|
|
|
jhon
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Okee, jij je ding... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hij moet weer iemand anders erbij betrekken hoor. Wat zielig. |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Nou en hij doet het open en bloot en Claire haalt gewoon zijn hand weg oh oh wat erg. Alles in scene gezet met Jaap als toeschouwer. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Hm tja, ik bdoelde het grappig, bij ons is dat zo'n uitdrukking als je ondeugend bent. Maar ik mag niets schrijven, wat ook maar een beetje anti-Huppie zou kunnen zijn. en dan meteen met Amanda of Brian om de oren slaan. Gut wat een humorloze individuen zeg! Ik lach ook weleens om Huub. Maar dat zal wel uitlachen zijn, toch? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: dit is echt zielig, hoe dan ook het is altijd brian die het doet, walgelijk kijk eens in de spiegel jongen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:17 schreef Jaapfan het volgende:Nou en hij doet het open en bloot en Claire haalt gewoon zijn hand weg oh oh wat erg. Alles in scene gezet met Jaap als toeschouwer. Ik heb geen sh*t in mijn ogen hoor! Ik heb het gezien, hoef je geen Jip en Janneketaal te gebruiken om het nogeens te onderstrepen! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Gatverdegatver,wat een goor ventje zeg. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
het is niet normaal en al helemaal niet te begrijpen dat die dombo van een Clair nog mee doet aan dit smerig spelletje, die viezerik veranderd toch nooit, is verslaafd aan van alles en nog wat maar het meest aan sex.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:43 schreef tino het volgende:het is niet normaal en al helemaal niet te begrijpen dat die dombo van een Clair nog mee doet aan dit smerig spelletje, die viezerik veranderd toch nooit, is verslaafd aan van alles en nog wat maar het meest aan sex.. ik denk dat ze dat wel weet maar nu nog even het spel meespeelt en dat ze even afwacht hoe hij buiten de kooi is. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
dacht je dat hij zou veranderen Boudewijn ?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: qua vrouwen willen versieren niet. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
whaha echt niet ,kan buiten de kooi alleen maar erger worden met drank op en barbie er niet bij |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Genant hoor. Ze moest zijn hand echt tussen dat dametje d'r benen uit trekken. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Maar vrouwen blijven vrouwen. Dat dametje stond het gewoon toe. Echt te vies voor woorden gewoon. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:17 schreef Jaapfan het volgende:Nou en hij doet het open en bloot en Claire haalt gewoon zijn hand weg oh oh wat erg. Alles in scene gezet met Jaap als toeschouwer. Wat een giller, alles in scene gezet, ja hij moest het van het hokje, als hij straks buiten is, en Hij vrklaard nog steeds undercover voor het hokje te werken geloofd 77% van zijn fans het nog, to hij 1 van jullie vrouwen, dochters,moeders, zussen verkracht en dan stinkhoeren noemt,dan is het ineens een teringleier. |
|
|
|
|
Izz@headliner
|
|
|
en daarna Claire een beurt geven en dromen van die andere vrouw. varken! |
|
|
|
|
beka
|
|
|
Joepieee lang leve Claire.. Ppff onnozel wicht zeg! Die heeft wel zulk dik stront in dr ogen zitten tis niet te geloven!! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 18:13 schreef izzie het volgende:[..] Wat een giller, alles in scene gezet, ja hij moest het van het hokje, als hij straks buiten is, en Hij vrklaard nog steeds undercover voor het hokje te werken geloofd 77% van zijn fans het nog, to hij 1 van jullie vrouwen, dochters,moeders, zussen verkracht en dan stinkhoeren noemt,dan is het ineens een teringleier. dus nu noem je huub een verkrachter?? zo izzie,, laten wij eens bedenken wat we daar aan kunnen doen.. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 21:42 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] dus nu noem je huub een verkrachter?? zo izzie,, laten wij eens bedenken wat we daar aan kunnen doen.. Paulientje goed lezen |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: oja??????? , to hij 1 van jullie vrouwen, dochters,moeders, zussen verkracht ..
de woorden van .....izzie als ik het verkeerd lees..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door pauline -- |
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
Pauline je hebt gelijk dit soort bewoordingen kunnen niet.Dit gaat te ver. Als je dan bedenkt dat Amanda gisteren Brian tot bedaren moest brengen omdat hij zei als dit buiten de kooi gebeurt zou zijn Huub allang door hem in elkaar geslagen zou zijn en zelfs zei dat hij Huub met een strijkijzer zou willen bewerken dan durf ik te stellen dat deze man als hij gedronken heeft veel gevaarlijker is dan Huub. Wat dat is vooral foutieve niet te tolereren grootspraak maar woorden doen geen pijn. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 22:31 schreef Jaapfan het volgende:Pauline je hebt gelijk dit soort bewoordingen kunnen niet.Dit gaat te ver. Als je dan bedenkt dat Amanda gisteren Brian tot bedaren moest brengen omdat hij zei als dit buiten de kooi gebeurt zou zijn Huub allang door hem in elkaar geslagen zou zijn en zelfs zei dat hij Huub met een strijkijzer zou willen bewerken dan durf ik te stellen dat deze man als hij gedronken heeft veel gevaarlijker is dan Huub. Wat dat is vooral foutieve niet te tolereren grootspraak maar woorden doen geen pijn. hij moet het wel hebben van zijn grote bek want qua figuur stelt hij natuurlijk helemaal niets voor en het is algemeen bekend dat kleinere mensen zich verbaal proberen te verdedigen. Ik zou met een hand zijn koppie vasthouden, dan kon hij me nergens meer raken. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 21:42 schreef pauline@nowlive het volgende:[..] dus nu noem je huub een verkrachter?? zo izzie,, laten wij eens bedenken wat we daar aan kunnen doen.. oh, paulientje, nu worden we echt bang !!! |
|
|
|