BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap eist een schadevergoeding!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Jaap eist een schadevergoeding!

Claire heeft een geloofwaardig blauw oog bij Jaap geschminkt en vraagt hem dan wat hij nog meer voor verwondingen wil hebben. "Een mitella zou top zijn. Ik heb sowieso mijn helm, voor als hij me weer gaat aanvallen. Ik moet eigenlijk een zwarte stift hebben, of hij op mijn gips wil tekenen", lacht Jaap. Met wat ketchup wordt zijn kostuum nog wat bloederiger gemaakt en is Jaap klaar voor de strijd. De muziek wordt abrupt uitgezet. "Carlos, fysiek geweld heeft hier geen plaats. Wat jij me hebt aangedaan is gewoon verschrikkelijk. Ik wil gewoon even van man tot man met je praten over een schadevergoeding. Ik kan niet eens meer normaal spareribs eten", vertelt Jaap de fitnessinstructeur. "Ga maar door", roept Carlos naar de rest. "Ik heb erover nagedacht. Ik weet het goedgemaakt. Jij geeft mij vijfduizend euro, dan praten we er niet meer over, dan hebben we het niet meer over jouw mishandeling. Ik kan helemaal niets meer met die hand, mijn hand is verbrijzeld", piept Jaap. Carlos negeert Jaaps actie, zoals altijd, compleet.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Jaap eist een schadevergoeding!

0.0039858