BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Eén grote, bloederige bende!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Eén grote, bloederige bende!

Claire herinnert Jaap er aan dat hij zijn blauwe oog nog niet heeft ingezet. Ze verdikt de schmink nog even en Jaap loopt met zijn zonnebril nog op de tuin in. Fluitend wandelt hij langs Carlos. Plotseling begint hij te schreeuwen. "Carlos! Nee, doe het niet!", en Jaap doet alsof hij zichzelf voor zijn oog slaat. Hij zet de zonnebril af waardoor het blauwe oog tevoorschijn komt en begint schreeuwend door de tuin te rollen. "Hij slaat me een f*cking blauw oog!", blijft Jaap roepen. Carlos trapt Jaaps helm de vijver in waarop Jaap weer terug naar kantoor strompelt. Vervolgens spuit hij ketchup over zijn hele lijf en hoofd en rolt weer de tuin in. "Eén handtekening en dan vergeten we die vijfduizend euro voor al het letsel dat jij mij hebt aangedaan", roept Jaap dramatisch. "Ik laat toch niet mijn carrière verpesten door jou. Nog drie weken en je bent hier uit", vertelt Carlos aan Jaap die al die tijd op de grond ligt.

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Eén grote, bloederige bende!

0.0057368