BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub geslaagd!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:20   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Huub geslaagd!

En terwijl Carlos nog een hartig woordje met Jaap spreekt, komt Huub terug. Een opgestoken duim geeft goed nieuws aan. "Ik ben geslaagd!", meldt hij Claire. Hij krijgt uiteraard een dikke kus. Jaap is al snel binnen en brengt verslag uit...

bron: tien.tv
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:21   quote  deeplink  
Gefeliciteerd jongen! Naast een echtgenote ook nog een papiertje gehaald, ik gun het je van harte!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner --
trapper
 trapper - dinsdag 06 mei 2008 - 15:23   quote  deeplink  
o jee nou pas maar op, als hij in een gewone ruzie al een mes pakt wil ik niet weten wat hij doet als hij een keer geen voorrang krijgt...............

mensen pas maar op als huub op de weg is
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 15:26   quote  deeplink  
is maar goed ook dat hij zijn motorrijbewijs heeft gehaald....voordat hij achterna wordt gezeten!
Elske
 Elske - dinsdag 06 mei 2008 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:21 schreef seya het volgende:
Gefeliciteerd jongen! Naast een echtgenote ook nog een papiertje gehaald, ik gun het je van harte!
rijbewijs ook gekregen met steekpenningen, net als de valse trouwakte ??
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:26 schreef Elske het volgende:

[..]

Hahahahaha, ik gun iedereen alles. Dus Huub gun ik Claire. zij verdienen elkaar. En dat papiertje...Ik mag niks zeggen, maar op een motor ben je erg kwetsbaar...
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:26 schreef Elske het volgende:

[..]

als hij het echt gehaald heeft zal het vast wel op tv komen.

hij wil nu alleen een plan opzetten met Jaap dat hij morgen moet af te rijden zodat Brian en Amanda hem gaan wakker houden voor niets vannacht.

alleen Jaap wil niet meespelen, dus er zal wel niets van komen want zonder Jaap -> geen plannen! :)
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:29 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

als hij het echt gehaald heeft zal het vast wel op tv komen.

hij wil nu alleen een plan opzetten met Jaap dat hij morgen moet af te rijden zodat Brian en Amanda hem gaan wakker houden voor niets vannacht.

alleen Jaap wil niet meespelen, dus er zal wel niets van komen want zonder Jaap -> geen plannen! :)
Bouwdewijn....ik zit het te volgen nu. Zou je denken dat Jaap niet gaat meespelen? Ik heb m'n twijfels, als ik net zat te kijken.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:31 schreef Dragon het volgende:

[..]

Bouwdewijn....ik zit het te volgen nu. Zou je denken dat Jaap niet gaat meespelen? Ik heb m'n twijfels, als ik net zat te kijken.
ik denk van niet, in het begin wilde hij helemaal niet maar Huub bleef doorzeuren dat het een top plan is etc dus toen zei Jaap zoiets van ... ja toch wel top voor tv, maar aan de toon hoor ik al dat hij er geen zin in heeft.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik denk van niet, in het begin wilde hij helemaal niet maar Huub bleef doorzeuren dat het een top plan is etc dus toen zei Jaap zoiets van ... ja toch wel top voor tv, maar aan de toon hoor ik al dat hij er geen zin in heeft.
Jaap wordt er moe van, als Huub met iets komt, ik heb het al eerder gemerkt. Gisteravond met Chantal werd hij helemaal enthousiast. Hij heeft een soort van nieuwe uitdaging nodig om weer terror Jaap te worden.

Toevoeging:
Het wordt ook allemaal op Jaap afgewentelt, hij heeft net die aktie met Carlos achter zijn kiezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door seya@headliner --
D®@Gøñ-L€€
 D®@Gøñ-L€€ - dinsdag 06 mei 2008 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

We zullen het wel zien. Hoop dat Jaap het tuurlijk niet op in gaat. Maar hij zou toch een partij moeten kiezen voor de halve finale, of niet? Is ook toch beter voor zijn positie? Wat denk je zelf.
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 15:37 schreef Dragon het volgende:

[..]

We zullen het wel zien. Hoop dat Jaap het tuurlijk niet op in gaat. Maar hij zou toch een partij moeten kiezen voor de halve finale, of niet? Is ook toch beter voor zijn positie? Wat denk je zelf.
in de finale is het alleen maar GroepJaap want dan hoeft hij met niemand samen te werken want je kan er toch niemand meer voortijdig uitstemmen.
lijntje
 lijntje - dinsdag 06 mei 2008 - 16:54   quote  deeplink  
nou huub ,al gunnen de meeste mensen hier je het niet,nou ik wel hoor .van harte gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs.ik hoop dat je er veel plezier aan zult beleven ,en daar ben ik van overtuigd.en die verkapte verwensingen....ach laat toch dat zijn mensen die bij een ander het licht in de ogen niet gunnen,stelletje sumperds.maar die worden er zelf ook niet gelukkig van hoor ,geloof me.maar huub en nu op naar de overwinning ,je kunt het.ik zeg ik hou dr van.afz een HUBIST!!!!!!!!!!!!
stevi0
 stevi0 - dinsdag 06 mei 2008 - 16:57   quote  deeplink  
Hij heeft natuurlijk gedreigd al zijn fans op de examinator af te sturen.
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 16:59   quote  deeplink  
ze hebben het wel over de huubsekte,, maar ik merk dat die boudewijn ook een bepaalde adoratie heeft voor een acteur... hoe noemen ze dat ook alweer,,, verafgoding..... voor een acteur???
ciska
 ciska - dinsdag 06 mei 2008 - 17:03   quote  deeplink  
julli lijken huub wel nou boudewijn de schuld geven gohgoh
pauline
 pauline - dinsdag 06 mei 2008 - 17:03   quote  deeplink  
niet zeggen LIJNTJE,,, je weet het toch 1 pos. woord over huub en je kan verwensingen verwachten
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 06 mei 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:59 schreef pauline@nowlive het volgende:
ze hebben het wel over de huubsekte,, maar ik merk dat die boudewijn ook een bepaalde adoratie heeft voor een acteur... hoe noemen ze dat ook alweer,,, verafgoding..... voor een acteur???
ver·af·go·den (overgankelijk werkwoord; verafgoodde, heeft verafgood; verafgoding)
1 met dwepende eerbied of liefde vereren

dus nee!
stevi0
 stevi0 - dinsdag 06 mei 2008 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 16:59 schreef pauline@nowlive het volgende:
Is heel wat anders dan de censuur en propaganda die bij NL toegepast wordt. Heeeeeeele slechte vergelijking.
Maar blijf vooral de mensen steunen die betaald Huub naar de overwinning moeten leiden. Of wordt jij er mischien ook voor betaald?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn --
stevi0
 stevi0 - dinsdag 06 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:03 schreef pauline@nowlive het volgende:
niet zeggen LIJNTJE,,, je weet het toch 1 pos. woord over huub en je kan verwensingen verwachten
Zeg, Huub's trauma is bekend, waardoor hij graag negatieve aandacht heeft. Wat is het jouwe?
stevi0
 stevi0 - dinsdag 06 mei 2008 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 mei 2008 - 17:03 schreef pauline@nowlive het volgende:
Wel zeggen Lijntje, hier kan dat gewoon.
devil
 devil - dinsdag 06 mei 2008 - 17:23   quote  deeplink  
ik vind het hartstikke leuk voor huub
beter kan niet
ciska
 ciska - dinsdag 06 mei 2008 - 17:46   quote  deeplink  
hij gunt het amanda toch ook niet hij belde net op voor en auto hoe misselijk bn je
dan minkukkel
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 17:51   quote  deeplink  
Huub van harte gefeliciteerd, ik hoop van harte dat Claire je een heerlijk Glas Cola geeft telkens als je op de motor stapt, het liefst zo'n glas cola als jij je gisteravond van bedienden, want in tegenstrijd met de regie in de Goudenkooi, de wet is hier bijzonder duidelijk in. GEEN ALCOHOL op de motor. ik denk dat jij dat niet gaat volhouden. aan de andere kant, als jij op de motor stapt met alcohol. is de kans heel groot, dat jou overkomt, wat jij Brian toewenst, Let wel op, ik wens het je niet toe, maar ik vrees dat dit wel kan gebeuren. met jouw doortastendheid en je vastberadenheid. Om vooral te doen wat jijzelf wil, en totaal geen rekening houdend met anderen.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 06 mei 2008 - 17:51   quote  deeplink  
JOHAN 13 post voor Brian en Amanda heel lief idee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Huub geslaagd!

0.0060141