|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Zo hallo, wat mankeert er aan mij dan? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:16 schreef Caroline het volgende:[..] Ze zijn niet perfect draakje anders zou hij op zijn hele hete thee wachten Mijn moeder zei altijd: gooi het in hun schoot, dan luisteren ze wel. Die hete thee dan, hè.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Helemaal niks, koffie of thee? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: maar ik ben niet jaloers hoor, maak niks uit dat je getrouwd bent ik ook, lol. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Zo zag je Claire aan die sigaret zuigen? kolere. als dit met een sigaretje lukt moet het met dat pinkie van Huubje ook gen probleem zijn. enne draakje mijn vrouw zit erbij hoor.ben geen Huub. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Nou mooi is dat, krijg ik geen knuffel aangeboden? mijn vrouw zeg dat ik te stom ben om vreemd te gaan, omdat ik te veel over mijn vrouw lul. hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:18 schreef draakje het volgende:[..] Mijn moeder zei altijd: gooi het in hun schoot, dan luisteren ze wel. Die hete thee dan, hè. Kom draakje zulke dingen zeggen we onderons, hier loopt het manvolk vrij rond. Soort van aanpassing van ons (vrouwen) nu en langzaam aanpassen dat manvolk. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:22 schreef Joseba het volgende:Zo zag je Claire aan die sigaret zuigen? kolere. als dit met een sigaretje lukt moet het met dat pinkie van Huubje ook gen probleem zijn. enne draakje mijn vrouw zit erbij hoor.ben geen Huub. Nou, doe je vrouw de groeten! Ik moet vreselijk om je lachen. Zijn ze in Baskenland allemaal zo? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Knuffels na 24:00u zijn alleen voor mij bestemd......................koffie of thee?? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:23 schreef Joseba het volgende:[..] Nou mooi is dat, krijg ik geen knuffel aangeboden? mijn vrouw zeg dat ik te stom ben om vreemd te gaan, omdat ik te veel over mijn vrouw lul. hahaha Knuffel.....ga je nu vreemd? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:24 schreef draakje het volgende:[..] Nou, doe je vrouw de groeten! Ik moet vreselijk om je lachen. Zijn ze in Baskenland allemaal zo? geen idee, ik let niet zo op die kerels. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: nee hoor je weet toch dat ik Joseba heet? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
draakje Xanne doet je de hartelijke groeten terug, en ze wil graag dat ik naar mijn bed ga , zodat zij zelf op haar eigen account kan. dus dat duurt nog even. hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik weet dat je hier zo heet. Ach maar een virtuele knuffel is niet vreemgaan, toch? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:26 schreef Joseba het volgende:draakje Xanne doet je de hartelijke groeten terug, en ze wil graag dat ik naar mijn bed ga , zodat zij zelf op haar eigen account kan. dus dat duurt nog even. hahahaha Welkom xanne of ben ik nu voorbarig? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: NOu vooruit ff dan. ik ga ff pilsie pakken. hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:25 schreef Dragon het volgende:Knuffels na 24:00u zijn alleen voor mij bestemd......................koffie of thee?? deze keer kies ik voor thee. Het zakje 2 keer dompelen en heet!!1 |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
goede morgen, ik lach mij ziek om jullie, ik lees wel mee hoor, en africhten moet je mij toch eens leren caroline. dat lukt mij met deze bask niet, maar hij luisterd wel af entoe. lief hee |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Hey kom jij uit dezelfde stad als biertje? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:23 schreef Joseba het volgende:[..] Nou mooi is dat, krijg ik geen knuffel aangeboden? mijn vrouw zeg dat ik te stom ben om vreemd te gaan, omdat ik te veel over mijn vrouw lul. hahaha Ik denk ... dat ze daar gelijk in heeft. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Dat zit gewoon hier te chatten als een ettertje, en tegen mij maar klagen dat de hele dag de pc aanstaat, ja ja |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:34 schreef Joseba het volgende:goede morgen, ik lach mij ziek om jullie, ik lees wel mee hoor, en africhten moet je mij toch eens leren caroline. dat lukt mij met deze bask niet, maar hij luisterd wel af entoe. lief hee Ben jij blij dat je me niet echt kent, ik krijg je zo op de grond, hoor!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: nu dat heb ik zo niet gezegd, ik zei, als je vreemd wil gaan moet je eerst stoppen met vertellen wie je bent, en niet altijd over kletsen daar zitten vrouwen niet op te wachten.lol |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nee, dat begrijp ik. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
xanne zegt :'moet ik nu eerst mijn naam schrijven en dan posten? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
zie je er staat gewoon Joseba? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:26 schreef Joseba het volgende:draakje Xanne doet je de hartelijke groeten terug, en ze wil graag dat ik naar mijn bed ga , zodat zij zelf op haar eigen account kan. dus dat duurt nog even. hahahaha Is goed! Truste. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Draakje dit is al achterhaald, ik mag hem best virtueel knuffelen van xanne |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Hebben jullie ruzie ofzo? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wie, Roseba en ik? NEE. Roseba en zijn vrouw? Dat weet ik niet. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dragon ik heb iets heets voor je, zoetje in je thee? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: misschien tijd om het eens bij elkaar na te vragen. Het komt voor mij als buitenstaander ruzieachtig over |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:45 schreef Caroline het volgende:[..] misschien tijd om het eens bij elkaar na te vragen. Het komt voor mij als buitenstaander ruzieachtig over Maar over welke ruzie heb je het dan? Ik heb met niemand ruzie, hoewel ik Pauline op mijn nuchtere maag slecht kan verdragen. Dussss, waar gaat het over? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:48 schreef draakje het volgende:[..] Maar over welke ruzie heb je het dan? Ik heb met niemand ruzie, hoewel ik Pauline op mijn nuchtere maag slecht kan verdragen. Dussss, waar gaat het over? Ok, mijn invulling. Ik vind jullie vijandig tegen elkaar. Nee niet elkaar als ik eerlijk ben, jij draakje lijkt boos te zijn op iets. Naar mijn idee is er hier zeker de laatste 2 pagina's een slowchat aan de gang. Je zei tegen mij dingen die niet klopte maar ok en nu lijkt het opnieuw te gebeuren. Dat is mijn mening. Terug naar slowchat dan maar??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:55 schreef Caroline het volgende:[..] Ok, mijn invulling. Ik vind jullie vijandig tegen elkaar. Nee niet elkaar als ik eerlijk ben, jij draakje lijkt boos te zijn op iets. Naar mijn idee is er hier zeker de laatste 2 pagina's een slowchat aan de gang. Je zei tegen mij dingen die niet klopte maar ok en nu lijkt het opnieuw te gebeuren. Dat is mijn mening. Terug naar slowchat dan maar??? Ik ben echt nergens boos om. Ik ben juist blij omdat Huub de popi verloren heeft.Ruzie tussen wie en wie dan? Ik ben me echt nergens van bewust! Dat gedoe met Dragon? Ja, hij heet Dragon en ik draakje, dus dat schept een band. En verder weet ik echt niet wat je bedoelt!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 02:55 schreef Caroline het volgende:[..] Ok, mijn invulling. Ik vind jullie vijandig tegen elkaar. Nee niet elkaar als ik eerlijk ben, jij draakje lijkt boos te zijn op iets. Naar mijn idee is er hier zeker de laatste 2 pagina's een slowchat aan de gang. Je zei tegen mij dingen die niet klopte maar ok en nu lijkt het opnieuw te gebeuren. Dat is mijn mening. Terug naar slowchat dan maar??? het wakker houden van Huub en Claire is ook zo saai...
het leukste is nog dat Huub en Claire expres nu wakker blijven omdat ze niet verrast willen worden en dat ze elkaar wakker houden! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ho hooooo.....ik hoor mijn naam vallen. Slaapt iedereen al ofzo???? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Lief zijn tegen elkaar he?!....LoL |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat doe jij nog zo vroeg op???
Thee of koffie? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Had je het nog gekeken naar de streams? Moet toch eerlijk zeggen, Brain die is wel in de zeik genomen. Maar dat hoort hij morgen wel. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja heb je gehoord,je mot naar je eigen gezeik luisteren getsie zeg..we konden allemaal meegenieten;-( |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Niet normaal he hoor ik net even naar de radio uitzending nou heel duidelijk een Kikker site niks anders. En SLy blijven lezen hoor goed gedaan via een andere pc door hebben je allang het houdt je wel bezig he dat wij jou Sekte noemen.
Tja je durft gewoon niet met je eigen naam te komen he maar KIngjaap en headliner goed in de gaten houden hoor je weet maar nooit wat er nog meer langs komt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|