|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Goed van Jaqueline hoor ze zegt als er een huis met 5 huub zou zijn. Het is goed dat iedereen zijn eigen karakter . OOh en ze zegt dat de forum van NOwfuckinglive te ver gaat hahahahah wreed voor ze echt |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Kikker eerlijk oprecht laat me niet lachen |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whahahaha Jaqueline zegt dat snuffel eerst voor Lieke was hahahahah dat vind Snuffel vind dat niet leuk hahahahah |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
ik lig in een deuk, die snuffel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nowfuckinglive mag iedereen zijn mening geven laat me niet lachen niet normaal zeg sukkel niet normaal |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
snuffel lijkt wel op huub met zijn stotteren |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 20:32 schreef Merty het volgende:Nowfuckinglive mag iedereen zijn mening geven laat me niet lachen niet normaal zeg sukkel niet normaal Ze vertelden dat Sly met Mark aan de telefoon zat, dus............ Ach hij komt er nu bij |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
ze konden jacqueline niet aan daarom wordt sly erbij gehaald |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja?????????????Jee wat tof |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Niet normaal AManda heeft gezegd dat Eric en kikker gingen janken om geen aangiften te doen op dat bef verhaal waar jaap erg smakelijk om moest lachen maar toen kwam de plasma |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
ze hebben sly er ook bij gehaald wat een amateurs zeg die zender is tog van hem jantje loos |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik blijf het lachen vinden. Jack gogogo |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Caroline je staat je mannetje wel he als ze je bellen wel zielig hoor hoe ze tegen Jaqueline doen zeg niet normaal |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Wt wat staat er dan op die site van Jaqueline dan |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
- edit - graag niet schelden op personen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Jack meissie, je krijgt geen kans. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou hij heeft over headliner dat ze hier |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
dat is niet waar dat heb ik hier niet gepost |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
heb vorig jaar op fok gepost dat hij me belde en hackte |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hahaha ze zijn echt gek daar |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ik heb hier niets gepost over hem de loser liegt |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
mag je nu niet meer praten? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
valt ook niet mee 4 tegen 1, weer die dreigende toon
jacq je hebt het goed gedaan |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
boeien ik heb genoeg gezegd |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Sly, jij loser!!!!! Ja joh, je vertelde het al dat je 2 fora wilde aanpakken. Je dreigement heb je waargemaakt, headliner forum stond onder je dreiging nu de 2de nog. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nee ben weggedrukt maar dit was genoeg |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
en op fok klopt van vorig jaar dat ik gehackt was en gebeld en ik heb dat toen gepost klaar |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 20:46 schreef johan13 het volgende:valt ook niet mee 4 tegen 1, weer die dreigende toon jacq je hebt het goed gedaan Helemaal mee eens Johan13
Niet normaal met zijn 4 tegen 1 persoon zo kan ik het ook sukkels |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: meissie, je hebt het zo goed gedaan!!!!! Ik hoop zo dat ze mij ook nog bellen. |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
- edit - het maakt toch niet uit wat voor verleden iemand gehad heeft, je moet naar het heden kijken...
naar het verleden kijken doen alle anti-Brian fans wel :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
maak niet uit moppies hij raakt me niet |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
je had van te voren geen kans tegen ze je weet dat je weggedrukt word als het te heet word onder hun voeten, maar toch toppie dat je je niet weg liet lullen voor ons ben jij diegene die de waarheid spreekt meid maak je verder niet druk om ze. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 20:49 schreef Shandy het volgende:en op fok klopt van vorig jaar dat ik gehackt was en gebeld en ik heb dat toen gepost klaar Waar ik me nu even zorgen over maak, gaat het met je??? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
WOW Mark komt erbij!!!!! Sly zit te liegen!!! |
|
|
|
|
ciska
|
|
|
nou hoor je niks meer ik ben zelf amateur zender geweesr maar dit spant de kroon sly je bent een laffe vent tegen een vrouw zegt weer genoeg over jou |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ze krijgen Sly niet te pakken, natuurlijk |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ja moppies gaat goed met mij hij belt me nu nooit meer dus nu hij is op zijn hoede nu |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|