|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Hhahahaha je weet heus wel wat ik ermee bedoel. Ok, mij thee en iedereen een kop koffie...behalve 1 persoon. hahahahahahaha ;-) |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Caro....laat maar, geen thee of koffie voor mij...maar wel een knuffel. hahahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:05 schreef Dragon het volgende:[..] Hhahahaha je weet heus wel wat ik ermee bedoel. Ok, mij thee en iedereen een kop koffie...behalve 1 persoon. hahahahahahaha ;-) :kijkt naar haarkleur: nee niet blond. Geen bloossmiley, nee ik weet het niet. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Hoe kon ik jou vergeten!!! Sorry, ook jij een knuffel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:08 schreef Caroline het volgende:[..] :kijkt naar haarkleur: nee niet blond. Geen bloossmiley, nee ik weet het niet. PAULINE NIET hahaha |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Fluister ik wel in je oortje, als je mij ga knuffelen ;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Zit iemand al voor te zeggen....daaaaag Dragon, geen knuffel. hahahaha |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Ik ook graag koffie. zal morgen even het touw voor hub opsturen. belofte maakt schuld toch. sly helpt hem misschien wel. en pauline |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ws begrijp ik jou niet. Maar ik ben Caroline en Pauline is een ander. Persoonlijk zie ik ook geen enkel vergelijk tussen Pauline en mij. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik wil ook mee helpen hoor...galg van 20 meter bouwen ofzo. hahahahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:14 schreef stacy1974 het volgende:Ik ook graag koffie. zal morgen even het touw voor hub opsturen. belofte maakt schuld toch. sly helpt hem misschien wel. en pauline Bij deze koffie voor jou, melk suiker moet je even zelf pakken. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Kijk Huub nou bij de paardestal. Zal hij nieuwe palnnen aan het bedenken zijn? Of is hij nou helemaal geflipt geraakt. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik had je al een knuffel gegeven. Vanaf nu ben ik gewoon koffie en thee juffrouw!!! Geen knuffels meer. (in diensttijd) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:14 schreef Caroline het volgende:[..] Ws begrijp ik jou niet. Maar ik ben Caroline en Pauline is een ander. Persoonlijk zie ik ook geen enkel vergelijk tussen Pauline en mij. ik weet ook heel duidelijk het verschil tussen jou en Paul..ine hahaha daar zorgt paul...ine zelf wel voor met rare opmerkingen |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
gelukkig maar dan begreep ik je nog steeds niet |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:14 schreef Caroline het volgende:[..] Ws begrijp ik jou niet. Maar ik ben Caroline en Pauline is een ander. Persoonlijk zie ik ook geen enkel vergelijk tussen Pauline en mij. Pauline geen koffie! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hahahaha laat maar geeft niet je bent een lieverd |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
nee hij zegt dus pauline krijgt geen koffie haha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ach echt niet Draakje, als iemand nu een bakje TROOST nodig heeft is het Pauline wel. Denk aan de popo |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:22 schreef Caroline het volgende:[..] Ach echt niet Draakje, als iemand nu een bakje TROOST nodig heeft is het Pauline wel. Denk aan de popo Dat is natuurlijk zo, maar dat werd er bedoeld. Shandy zag het ook. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Duh!!! Nu begrijp ik het. Het valt niet mee hoor mensen te bedienen van koffie, thee en knuffels en dan ook nog begrijpend te lezen. Geheel mijn fout. Koffie??? de rest bied ik niet meer aan om verwarring te voorkomen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
YESSSSSSSSSSS ze gaan binnenkort sparren, ze hebben elkaars hand geschud om dat te doen! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja he?? Mede door jou!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:25 schreef Caroline het volgende:Duh!!! Nu begrijp ik het. Het valt niet mee hoor mensen te bedienen van koffie, thee en knuffels en dan ook nog begrijpend te lezen. Geheel mijn fout. Koffie??? de rest bied ik niet meer aan om verwarring te voorkomen. Nee hoor, geef mijn bakkie maar aan Slaai. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
HAHHAHAHAHAHAHAHA CLAIRE DIE IS NU BANG: KUNNEN JULLIE NORMAAL SPARREN??? hahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:26 schreef Dragon het volgende:HAHHAHAHAHAHAHAHA CLAIRE DIE IS NU BANG: KUNNEN JULLIE NORMAAL SPARREN???hahahaha Nee. Ze kunnen kiezen uit terror-sparren en para-sparren. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
haha thnx caroline voel me vereerd hihi |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Neu, ik ben niet in dienst van nowlive. Volgens mij kom ik daar ook niet ver met koffie en thee. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 20:13 schreef Merty het volgende:[..] Ja onder 3 namen zit hij hier Praatpaal, Lieve en Blog. Maar Caroline geef ze flink van langs kom op je kan het :-) Wat gaan we nu beleven? Wordt mij nu ineens een trio'tje in mijn schoenen geschoven, het zal toch zeker niet waar zijn mag ik hopen. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Nee, geen sterks, hij heeft alcohol verbod. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik hoop dat er filmpjes zijn van jou optreden. Luister zelf eens terug. Meis jij staat zover boven Sly, voor mij, want ik denk dat jij de waarheid verteld |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:30 schreef Praatpaal het volgende:[..] Wat gaan we nu beleven? Wordt mij nu ineens een trio'tje in mijn schoenen geschoven, het zal toch zeker niet waar zijn mag ik hopen. goh het heb ff geduurd maar ja hoor daar is tie weer kwam je op de koffielucht af jammer de koffie is op hahahaha |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha nee dat is niet waar die praatpaal is hier ook al zolang;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:32 schreef moha het volgende:[..] goh het heb ff geduurd maar ja hoor daar is tie weer kwam je op de koffielucht af jammer de koffie is op hahahaha Ach ja ... een praatpaal met pech ... het is toch niet te geloven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Praatpaal -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:30 schreef Praatpaal het volgende:[..] Wat gaan we nu beleven? Wordt mij nu ineens een trio'tje in mijn schoenen geschoven, het zal toch zeker niet waar zijn mag ik hopen. Ach, ik vertrouw op boudewijn wat betreft ip adressen. Met praatpaal heb ik nooit moeite gehad ookal hebben we een andere mening over wie er moet winnen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: omg niet weer hahahah |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Boudewijn ... wil je alsjeblieft mijn IP adres natrekken en jouw vrienden en vriendinnen aan hun verstand brengen dat ik niet ben wie zij denken dat ik ben. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, die schijnt een alcoholverbod te hebben. Toevallig hè? Soort zoekt soort. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:37 schreef draakje het volgende:[..] Nou, die schijnt een alcoholverbod te hebben. Toevallig hè? Soort zoekt soort. op de radio klonk het wel of hij bezopen was of heeft ie van zichzelf zo'n beroerde stem |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:37 schreef Praatpaal het volgende:Boudewijn ... wil je alsjeblieft mijn IP adres natrekken en jouw vrienden en vriendinnen aan hun verstand brengen dat ik niet ben wie zij denken dat ik ben. bij deze: de 3 genoemde nicknames hebben compleet verschillende providers |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:37 schreef Praatpaal het volgende:Boudewijn ... wil je alsjeblieft mijn IP adres natrekken en jouw vrienden en vriendinnen aan hun verstand brengen dat ik niet ben wie zij denken dat ik ben. Pardon??? Misschien begreep je het niet in eerste instantie maar ik vertelde dat ik je geloofde. Dat je een 1ling bent ivm ip adressen |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Erg hehhh. Tsja excuse me, ik ben geen weggooier, dus zo gemakkelijk kom je nou ook weer niet van me af. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:39 schreef moha het volgende:[..] op de radio klonk het wel of hij bezopen was of heeft ie van zichzelf zo'n beroerde stem Ja, dat heb ik van de week ook al eens geschreven. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Caro...geef hem ook een kop koffie. :P |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:40 schreef Boudewijn het volgende:[..] bij deze: de 3 genoemde nicknames hebben compleet verschillende providers Hey boudewijn, heb je de popo opgenomen? En koffie?? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:40 schreef Praatpaal het volgende:Erg hehhh. Tsja excuse me, ik ben geen weggooier, dus zo gemakkelijk kom je nou ook weer niet van me af. Heel misschien wil ik niet eens van je af!! Lees heel misschien ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha nou praatpaal ik geloofde je hoor;-) |
|
|
|