|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik maak het makkelijker!!! Iedereen koffie? Aan de rest doe ik niet meer ben bijna afgewerkt |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hey maar mensen ff serieus ik ben niet voor Brian maar wat is het genieten he dat huub de popo NIET gewonnen heeft heeeeeeeerlijk |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja die popupol nog even spannend maken zo vlak voor het einde! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:45 schreef moha het volgende:hey maar mensen ff serieus ik ben niet voor Brian maar wat is het genieten he dat huub de popo NIET gewonnen heeft heeeeeeeerlijk Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:40 schreef Caroline het volgende:[..] Pardon??? Misschien begreep je het niet in eerste instantie maar ik vertelde dat ik je geloofde. Dat je een 1ling bent ivm ip adressen Caroline ... voel a.u.b. niet aangesproken, het ging niet om jou hoor, het ging om het volgende bericht .....
Op dinsdag 06 mei 2008 - 20:13 schreef Merty het volgende:
[..]
Ja onder 3 namen zit hij hier Praatpaal, Lieve en Blog.
DUS DATTE !!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha wie krijgt wie op de kast grijnzzz. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
en nu hopen dat we 15 mei kunnen zingen huubje naar huis huubje naar huis huubje huubje huubje naar huis. ipv nooit meer naar huis. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja, opgenomen nee, ik neem wat fris... |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
wat een stom wijf ben je connie veeren met je heerlijk huub in de kreukels
je begrijpt er niets van , je bent ook nog maar net lid
logisch
dit wordt er gezegd op bagger dat mag he tegen brian fans grrr |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:46 schreef Praatpaal het volgende:[..] Caroline ... voel a.u.b. niet aangesproken, het ging niet om jou hoor, het ging om het volgende bericht .....Op dinsdag 06 mei 2008 - 20:13 schreef Merty het volgende: [..] Ja onder 3 namen zit hij hier Praatpaal, Lieve en Blog. DUS DATTE !!!!!!!!!!!! Nee ik ken je posten, het liep even door elkaar denk ik. Nog steeds vriendjes?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Paul en praatpaal zijn naar mijn mening niet de zelfde hoor. Praatpaal post al vrij lang tenzij Paul vroeger praatpaal heette, praatpaal ken ik volgens mij nog van tien, en is naar mijn idee altijd redelijk, net als Passie en nog meer goudenouwe. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wie is CONNIE nou weer??? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha dragon jij was dus niet de enige die zo dacht;-) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
via hideip heb je ook een ander ipadres he ik bedoel hier verder niets mee hoor |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
via hideip zie je geen ip ;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Boudewijn, ik weet waar dat quoten in het midden aan ligt. Het is idd dat ik niet op het einde van de quote begon te schrijven. Heb het uitgeprobeerd, ligt niet aan het progamma. Dus als je dat meer ziet kan je dat zeggen. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:49 schreef Caroline het volgende:[..] Nee ik ken je posten, het liep even door elkaar denk ik. Nog steeds vriendjes? Mijn antwoord daarop is .... YEP !!! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha jezus komop ,laat die praatpaal met rust,hij is genoeg gepest,en anne tja uhmm sterk??hahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:53 schreef Caroline het volgende:Boudewijn, ik weet waar dat quoten in het midden aan ligt. Het is idd dat ik niet op het einde van de quote begon te schrijven. Heb het uitgeprobeerd, ligt niet aan het progamma. Dus als je dat meer ziet kan je dat zeggen. Ja, heb dat zelf ook wel eens gehad en dan gauw verbeterd. Je moet voorbij de laatste ´quote´ beginnen, maar in de hitte van de strijd vergis je je weleens. |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
laters mensen ben op bed trusten voor straks |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Joepie ... ik hoor bij de gouwe ouwe ... hahahaha ... klopt hoor ik was ooit bij tien. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:54 schreef ilse het volgende:hahaha jezus komop ,laat die praatpaal met rust,hij is genoeg gepest,en anne tja uhmm sterk??hahaha hoe bedoel je dat? want het is laat en ik snap het niet meer? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Mensen Boudewijn zegt toch net dat ip adressen zelfs van verschillende providers komen. Laten we gewoon met elkaar omgaan, ok? koffie? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: volgens mij was dan mijn ip adres niet zichtbaar maar wel die van de server die via hideip gaat. snap je het nog hahaha |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahaha ja nu snap ik het! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Volgende ronde koffie juffvrouw???? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
nou we beginnen allemaal opnieuw, Hoi ik ben Caroline kom uit Tilburg, Next.... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Draakje uit Amsterdam ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: mag ik een biertje? we hebben tenslotte wat te vieren huub zwaar verloren hahahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Hoi, ik heet geen Anne en kom uit Nederland :-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Jij koffie? Verdorie ik dacht dat jij een knuffel wilde. Ga koffie halen voor je. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:56 schreef Caroline het volgende:Mensen Boudewijn zegt toch net dat ip adressen zelfs van verschillende providers komen. Laten we gewoon met elkaar omgaan, ok? koffie? Doe mij maar een zwarte met twee zoetjes. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Moha uit Barendrecht en geb. in Amsterdam |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: dit is wat je zei!zo bedoelde ik het,dus sterk opgemerkt,ja het is laat maar ilse is nog helder al ga ik zo wel naar bedje toe;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:00 schreef Caroline het volgende:[..] Jij koffie? Verdorie ik dacht dat jij een knuffel wilde. Ga koffie halen voor je. Tis nog te vroeg voor een knuffel...snap dat nou eens, iedereen zit erbij. Ja THEE a.u.b. 2 suikerklontjes. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:00 schreef moha het volgende:[..] mag ik een biertje? we hebben tenslotte wat te vieren huub zwaar verloren hahahaha Niet teveel vragen, moha komt uit biertje. koffie komt er vast aan enne...........help |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ilse uit zutphen geboren in renkum.waar of niet waar?grijnzzz.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:02 schreef Caroline het volgende:[..] Niet teveel vragen, moha komt uit biertje. koffie komt er vast aan enne...........help hahahahaha word het teveel ik pak mijn biertje zelf wel |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 07 mei 2008 - 00:02 schreef Dragon het volgende:[..] Tis nog te vroeg voor een knuffel...snap dat nou eens, iedereen zit erbij. Ja THEE a.u.b. 2 suikerklontjes. heet of lauw? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Allebei heet graag. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: hahahaha in de freggelgrot. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
ach wat jammer nu, ik was om 24.00 uit dienst |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
grinnnn...ben niet wakker meer |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote: Ooohwww...dan maar een hete knuffel....die gaat na 24:00u pas in ;-) |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote: Hahahaha..... muppet :-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Hete knuffels??ja ik heb het warm maar niet heet. op zo;n site zijn we niet. gedraag je. Iemand nog icetea? |
|
|
|