Op dinsdag 06 mei 2008 - 23:53 schreef Caroline het volgende: Boudewijn, ik weet waar dat quoten in het midden aan ligt. Het is idd dat ik niet op het einde van de quote begon te schrijven. Heb het uitgeprobeerd, ligt niet aan het progamma. Dus als je dat meer ziet kan je dat zeggen.
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:12 schreef moha het volgende: nee dank je ik heb al een biertje ....niemand weet niemand weet dat ik repesteeltje heet hahahaha
Nee maar ik heb ontdekt dat jij uit biertje komt. lof over mijn vermogen graag op mijn email.
Ik hoop eerlijk, maar ook echt he...dat Jaap Huub voor de gek houd. En dat hij punten aan Brain en Amanda gaat geven. Zo, dan is Claire of Huub de sjaaaaaakMAT!
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:34 schreef Dragon het volgende: uhmzzzzzzz....Tilburg is niet ver....effe denkuuh hoor....
Jaap maakt grapjes en die Huub probeerd steeds Jaap aan te smeren met plannen of andere opmerkingen tegen Brain.
Nee schat...ik wil zometeen nog ff een broodje gaan eten.
vooralsnog knuffels die ik geef zijn virtueel. Bof jij even. Ik vraag je niet om te trouwen hoor, ookal vertrouw ik je in je liefde voor mij en....(wat zei Claire nog meer)je blijft monogaam aan mij?
vooralsnog knuffels die ik geef zijn virtueel. Bof jij even. Ik vraag je niet om te trouwen hoor, ookal vertrouw ik je in je liefde voor mij en....(wat zei Claire nog meer)je blijft monogaam aan mij?
Op woensdag 07 mei 2008 - 00:39 schreef Dragon het volgende: Ik hoop eerlijk, maar ook echt he...dat Jaap Huub voor de gek houd. En dat hij punten aan Brain en Amanda gaat geven. Zo, dan is Claire of Huub de sjaaaaaakMAT!
dat hoop ik ook maar ben bang dat Jaap dat niet doet mja met hem weet je het niet het word iig wel heel spannend de 15e